Onkos tietoa

Elmeri

Onkos tietoa, minkälainen hintataso on aurinkorasvoilla? Onko esim. samanhintaista, kuin Suomessa vai paljonkin halvempaa? Ts. kannattaako täältä koto-Suomesta kantaa mukanaan, vai paikan päältä ostaa...?

Entä löytyykö paikallista HYVÄÄ hyttysmyrkkyä? Tunnetustihan suomalainen Ohvi ei auta nuihin Aasian eläviin...

7

1059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -vietcongi-

hyvää hyttysmyrkkyä, merkki on REMOS ja sitä myyvät apteekit ja supermarketit.

Muistaisin, että nuo aurinkorasvat ovat lähes Suomen hinnoissa.

• Elmeri

Niin vähän arvelinkin, että hinnat hipoo pilviä...ainoa paikka tähän mennessä, missä olen törmännyt halpaan rasvaan, on Thaimaa...Ja noita maita on tullut kierreltyä jo lähes 30...

Taidanpa säästää repustani tilaa ja ostaa purnukat sieltä! Kiits tiedoista!

• on my mind
        Elmeri kirjoitti:

Niin vähän arvelinkin, että hinnat hipoo pilviä...ainoa paikka tähän mennessä, missä olen törmännyt halpaan rasvaan, on Thaimaa...Ja noita maita on tullut kierreltyä jo lähes 30...

Mä en kyllä tuhlais satoja euroja lentolippuihin jos kohdemaasta ei saa edes halpaa rasvaa. Mielummin käytän rahat kotona vaikka solariumiin. Noh, jokainen taaplaa tyylillään.

• Phan Thietiin,
        Elmeri kirjoitti:

Niin ota ne rasvat Suomesta mukaan. Tuolta et nimittäin niitä löydä kuin kertoimella 40.
        Jos kuitenkin ostat vasta paikanpäältä niin huomioi, että suurin osa noista on valkaisevia rasvoja.

Rasvojen hinnan takia en minäkään kohdetta valitse, ja maita on kertynyt enemmän kuin ikävuosia...

• tipetap
        Phan Thietiin, kirjoitti:

Niin ota ne rasvat Suomesta mukaan. Tuolta et nimittäin niitä löydä kuin kertoimella 40.
        Jos kuitenkin ostat vasta paikanpäältä niin huomioi, että suurin osa noista on valkaisevia rasvoja.

Rasvojen hinnan takia en minäkään kohdetta valitse, ja maita on kertynyt enemmän kuin ikävuosia...

Aurinkorasvat eivät säily kovin hyvin lämpimässä ja auringossa. Osaksi siksi en ole uskaltanut ostaa matkoilta rasvoja. Toinen syy on aurinkoihottumaherkkyys, johon saan varmemmin sopivat rasvat kotimaasta.

Tuolla Vietnamissa kuulemma suurin osa on tosiaan vielä noita valkaisevia.

• vietcongbitch
        tipetap kirjoitti:

Aurinkorasvat eivät säily kovin hyvin lämpimässä ja auringossa. Osaksi siksi en ole uskaltanut ostaa matkoilta rasvoja. Toinen syy on aurinkoihottumaherkkyys, johon saan varmemmin sopivat rasvat kotimaasta.

Tuolla Vietnamissa kuulemma suurin osa on tosiaan vielä noita valkaisevia.

Varmaan lähes jokaisessa tuotteessa lukee "whitening" mutta ei sillä ole mitään merkitystä, kunhan vaan saavat jengin kuvittelemaan että saa kauniin valkoisen ihon.

• Elmeri

No niin, loma lusittu!
      Aurinkorasvaa kyllä löytyi ja kerroin oli pääsääntöisesti 30. Rasvat myydään pienemmissä purkeissa (75ml)ja hinta 40-65 DNG...eli edukkaampaa, kuin Suomessa. Eikä ollut siis valkaisevaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe