Toukokuu Thaimaassa??

greta

Olen menossa Thaimaaseen toukokuussa ja olisin kiinnostunut tietämään, mihin päin kannattaa suunnata sään suhteen??
Etenkin Koh Lantan ja etelä Thaimaan sää ja olosuhteet kyseisenä aikana kiinnostavat.

12

5812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrjokaarle

Thaimaa on kohde marras-maaliskuussa

• Reissaaja....

Kesällä Thaimaassa on mahtavaa! :D

Itse asiassa kannattaa mennä silloin kun itse saa pitkän loman eli yleensä kesällä.

• goetse tung

Juuri tuolloinhan tuolla saa olla ihanan rauhassa ja kaikki on todella halpaa. Mitä pikku sateista, so what..

• selv4

Oltiin mamman kaa Pattijoella 2006 kesä-heinäkuussa...
        Mahtava reissu myös säiden puolesta.. Muutama sadekuuro ehkä iltasin ja öisin, muttei todellakaan haitannu itte lomailua milläälailla....
        Ei ollu mikää "highseason" kausi...
        Hyvä neuvotella hintoja mm.Thaikiertueelle"...
        Ei todellakaan säät ainakaan haitannu, jos pikku sadekuuro joskus yllättää nukkuessa tai partsilla jo istuessa.... Kerran päästiin näkeen tosi valoshow..Siis salamat ja kaikki..
        En todellakaan pelkää lähtiä taas ens kesänä 10.06.. Nyt kylläkin Krabille....
        Ei se pelkistä keleistä, vaa lämmöstä kii...
        Toki talvella pareen matkata, ko meil kylmä, mut jos ei mahkuja, niinku meillä ei nii, sit vaik kesällä..
        Thaimaa on sekä talvi-, että kesäkohde...
        Mut tämä vain meidän mielipide...
        Ja ei tartte sit trollata kirjoitusvirheistä,,,
        Thanks..

• greta

Ilmeisesti olikin odotettavaa, ettei täältä saisi järkevää vastausta. No menempä sinne kuiteski, aivan sama satoi tai paistoi..

• epäilen

että sinunkin kysymys oli laitettu siksi että sinuakin epäilyttää sää? Jos et saannut mieleistä vastausta niin ei siitä kannata mieltään pahoittaa ja on se jo toukokuu vähän outo kuukausi Suomesta katsoen kun Thaimaakin on ns. talvipaikka noin yleensä. Ja totuus on että sademäärät kasvaa jo toukukuussa mutta lämpöä riittää se 30C silti. Minä käyn aina joulu-helmikuu ja toukuussa ollaan jo mökillä ja ihan Suomessa nauttimassa.

• Hyvää matkaa

On aivan hyvää aikaa.Itse olen käynyt toukokuussa muutaman kerran ja viettänyt mukavia lomia noihin aikoihin,sateet eivät kestä pitkään,yleensä max 2 h.Eikä sada läheskään joka päiva,mutta jos niitä tulee ovat tosi rankkoja,enimmäkseen kuitenkin hyvää säätä,eli huoletta matkaan.Jostain kumman syystä suomalaiset matkatoimistot välittävät sellaista infoa että Thaimaa on nk.talvilomakohde???Panostavatkohan liikaa suomalaisten talvilomaaikaan. Loka-Marraskuussa sataa eniten.

• selv4

Eikö tosta edellisestäkään saanu mitää selvää??
        Taidat olla ite trolli...???
        Oppaat kertoili just samoja jutskia edellisen kuun säästä, mut jos tosiaan haluut trollata..
        Never main.....:-(

• kannattaa kuitenkin

Olen itse neljänä vuotenä peräkkäin ollut tauissa touko-kesäkuun vaihteessa.
        SSade ei ole haitannut, kuuma on toki ollut, mutta etenkin saarilla elämä on ollut ihan jees.
        Olen vieraillut Koh Changilla ja vielä sieltä eteenpäin pikku saarelle Koh Markille. Ihanaa, ei turisteja, hinnat halpoja, kaikki perfect.

Mene ihmeessä ja nauti!

Itse taas toukokuussa taikulaan, osoite vielä tuntematon!

• menossa

toukokuussa,eikä pieni vesisade haittaa.

• katalle

myös toukokuussa.onko silloin jotain juhlia katalla,miten siellä vappua vietetään?

• vastaajista ei ole

ollut länsipuolella toukokuussa, sillä kukaan ei maininnut että siellä on monsuuni meneillään silloin. Se on ihan totta mitä sanottiin sateista, ettei sada koko aikaa, mutta meren käynti saattaa olla sanalla sanoen rajua, jos saarille kerta mielit. Lauttavuoroja saatetaan jopa perua merenkäynnin vuoksi. Aallokko ja tuulet sotkevat vettä, joten jos snorklailu kiinnostaa, ajankohta ei ole paras mahdollinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      93
      1114
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe