Olen lähdössä toukokuun alussa matkailupuolen työharjoitteluun Dar es Salaamiin, ja tarkotus olla elokuun loppuun asti. Löytyykö täältä muita lähtijöitä?
Arti in Tanzania
4
969
Vastaukset
- efs0n
Termos!
Itse olen lähdössä syyskuun alussa näillä näkymin kolmen kuukauden työharjoitteluun - Jamkista matkailun puolelta.
Eli jos on muita tuohon aikaan lähtijöitä niin kirjoittakaa toki tänne :).- AIT1
Hei!
Olemme myöskin Jamkin opiskelijoita ja kiinnostuneita lähtemään harjoitteluun ko. järjestön kautta. Saimmekin Karilta jo ensimmäiset infoviestit paikasta. Hinta koituu kyllä ongelmaksi, mikäli harjoittelijatkin pulittavat majoituksesta 170 e / vko. Millaisin kustannuksin sinä olet lähdössä Tansanian-reissulle? - efs0n
AIT1 kirjoitti:
Hei!
Olemme myöskin Jamkin opiskelijoita ja kiinnostuneita lähtemään harjoitteluun ko. järjestön kautta. Saimmekin Karilta jo ensimmäiset infoviestit paikasta. Hinta koituu kyllä ongelmaksi, mikäli harjoittelijatkin pulittavat majoituksesta 170 e / vko. Millaisin kustannuksin sinä olet lähdössä Tansanian-reissulle?3030 usd dollaria matka tulee maksamaan... lennot.. Koululta saa tukea sen 400 euroa kuukaudessa ja Kelalta about 500€.. Vähän täytyy toki omaa rahaa laittaa tuohon mukaan, mutta ei järin suuria kustannuksia mielestäni synny kuitenkaan.. Rahallisesti uskoisin kyllä selviäväni.
7.9 olen lähdössä ja palaan takaisin tuossa joulukuun alussa..
Minulle voi toki heittää asiasta mailia: [email protected]
btw. satuin tänne ihan sattumalta taas lukemaan, että minua tuskin tätä kautta juurikaan tavoittaa, että sähköpostilla sitten :). Mutta olis toki hauska, jos lähtis muitakin... Vois lentoja kattoa yms. Itse en ole sitä vielä varannut, mutta 900-1100€ se hinta pyörii.
Maanantaina otan ekan osan Twinrixistä eli hepatiitista. Keltakuume sitten myöhemmin. - burbur
efs0n kirjoitti:
3030 usd dollaria matka tulee maksamaan... lennot.. Koululta saa tukea sen 400 euroa kuukaudessa ja Kelalta about 500€.. Vähän täytyy toki omaa rahaa laittaa tuohon mukaan, mutta ei järin suuria kustannuksia mielestäni synny kuitenkaan.. Rahallisesti uskoisin kyllä selviäväni.
7.9 olen lähdössä ja palaan takaisin tuossa joulukuun alussa..
Minulle voi toki heittää asiasta mailia: [email protected]
btw. satuin tänne ihan sattumalta taas lukemaan, että minua tuskin tätä kautta juurikaan tavoittaa, että sähköpostilla sitten :). Mutta olis toki hauska, jos lähtis muitakin... Vois lentoja kattoa yms. Itse en ole sitä vielä varannut, mutta 900-1100€ se hinta pyörii.
Maanantaina otan ekan osan Twinrixistä eli hepatiitista. Keltakuume sitten myöhemmin.ei kannata lähteä art in tanzanian kautta mihinkään. Siellä ei tapahdu yhtään mitään ja brittiläiset vapaaehtoiset sen kun ryyppäävät ja bilettävät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1007489Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2297360K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1395098Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1404799PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *434566Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko874269Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1154072- 1631760
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91569Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2531425