Olen lähdössä toukokuun alussa matkailupuolen työharjoitteluun Dar es Salaamiin, ja tarkotus olla elokuun loppuun asti. Löytyykö täältä muita lähtijöitä?
Arti in Tanzania
4
993
Vastaukset
- efs0n
Termos!
Itse olen lähdössä syyskuun alussa näillä näkymin kolmen kuukauden työharjoitteluun - Jamkista matkailun puolelta.
Eli jos on muita tuohon aikaan lähtijöitä niin kirjoittakaa toki tänne :).- AIT1
Hei!
Olemme myöskin Jamkin opiskelijoita ja kiinnostuneita lähtemään harjoitteluun ko. järjestön kautta. Saimmekin Karilta jo ensimmäiset infoviestit paikasta. Hinta koituu kyllä ongelmaksi, mikäli harjoittelijatkin pulittavat majoituksesta 170 e / vko. Millaisin kustannuksin sinä olet lähdössä Tansanian-reissulle? - efs0n
AIT1 kirjoitti:
Hei!
Olemme myöskin Jamkin opiskelijoita ja kiinnostuneita lähtemään harjoitteluun ko. järjestön kautta. Saimmekin Karilta jo ensimmäiset infoviestit paikasta. Hinta koituu kyllä ongelmaksi, mikäli harjoittelijatkin pulittavat majoituksesta 170 e / vko. Millaisin kustannuksin sinä olet lähdössä Tansanian-reissulle?3030 usd dollaria matka tulee maksamaan... lennot.. Koululta saa tukea sen 400 euroa kuukaudessa ja Kelalta about 500€.. Vähän täytyy toki omaa rahaa laittaa tuohon mukaan, mutta ei järin suuria kustannuksia mielestäni synny kuitenkaan.. Rahallisesti uskoisin kyllä selviäväni.
7.9 olen lähdössä ja palaan takaisin tuossa joulukuun alussa..
Minulle voi toki heittää asiasta mailia: [email protected]
btw. satuin tänne ihan sattumalta taas lukemaan, että minua tuskin tätä kautta juurikaan tavoittaa, että sähköpostilla sitten :). Mutta olis toki hauska, jos lähtis muitakin... Vois lentoja kattoa yms. Itse en ole sitä vielä varannut, mutta 900-1100€ se hinta pyörii.
Maanantaina otan ekan osan Twinrixistä eli hepatiitista. Keltakuume sitten myöhemmin. - burbur
efs0n kirjoitti:
3030 usd dollaria matka tulee maksamaan... lennot.. Koululta saa tukea sen 400 euroa kuukaudessa ja Kelalta about 500€.. Vähän täytyy toki omaa rahaa laittaa tuohon mukaan, mutta ei järin suuria kustannuksia mielestäni synny kuitenkaan.. Rahallisesti uskoisin kyllä selviäväni.
7.9 olen lähdössä ja palaan takaisin tuossa joulukuun alussa..
Minulle voi toki heittää asiasta mailia: [email protected]
btw. satuin tänne ihan sattumalta taas lukemaan, että minua tuskin tätä kautta juurikaan tavoittaa, että sähköpostilla sitten :). Mutta olis toki hauska, jos lähtis muitakin... Vois lentoja kattoa yms. Itse en ole sitä vielä varannut, mutta 900-1100€ se hinta pyörii.
Maanantaina otan ekan osan Twinrixistä eli hepatiitista. Keltakuume sitten myöhemmin.ei kannata lähteä art in tanzanian kautta mihinkään. Siellä ei tapahdu yhtään mitään ja brittiläiset vapaaehtoiset sen kun ryyppäävät ja bilettävät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2642404Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."712383- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis431406Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999