Uimahallissa

Yks vainen

Tämä juttu ei ole kaikistellen itse kokemani vaan hyvän naisystäväni kertoma ja luvan kautta tänne sepittämäni. Sanotaan nyt vain, että hän on Tuula, joka on siivoojana eräässä uimahallissa ja taas kerran miesten pesuhuoneessa ollessaan, oli kuulemma katseensa nauliutunut julmetun pitkään mulkkuun. Mies oli luultavasti juuri tullut saunan lämmöstä ja kalu oli lötköttänyt velttona alspäin niin, että sen pää oli ollut melkein polvissa. Paikka ja aika oli siinä unohtunut mulkkua tuijottaessaan, viimein oli tajunnut missä on ja mitä tekemässä. Tuula kertoi miten oli hävettänyt kauheasti kun oli sattunut vilkaisemaan miehen silmiin, pois oli pitänyt paeta pikimmiten.
Viikon parin jälkeen mies oli ilmestynyt saunomaan uudestaan, mutta eihän pesuhuoneeseen voinut mennä. Tuulan piti odotella pukuhuoneen puolella, jotta pääsisi näkemään mahtikullin. Olihan hän sen päässyt näkemään, tokihan mies oli ymmärtänyt sen näyttää, kuivaillut pyyhkeellä pitkään ja heilutellut sopivasti, tietenkin niin, ettei muut olleet nähneet. Syrjäsilmällä oli Tuula seuraillut.
Minä astuin kuvioihin ihan siitä syystä, että asun toisella puolen kaupunkia ja olen eronnut, he ovat varattuja, siis tarvitsivat "salaisen" paikan missä nussia. Muistan niin hyvin vielä sen kerran, kun Tuula tuli kertomaan "ihastuksestaan" ja pyysi asuntoani lainaksi edes yhdeksi tunniksi. Harvoin ihminen kertoo mistään niin innostuneesti, kuin Tuula kertoi, selittäessään hän huitoi käsillään elävöittäen keskusteluaan. En ollut pitkään aikaan nauranut niin makeasti ja siksi kai suostuinkin pyyntöön.
Siitä lähtien olen pari kertaa kuussa, joskus useamminkin, jättänyt asuntoni pariskunnalle. Puhtaat lakanat olen lähtiessäni vaihtanut, samoin kuin kotiin tullessani. Lakanoissa on joka kerran valtavat lima-, spermaläiskät, eli onnelliseksi ovat vieraat tulleet.
Siitä parituksesta niin paljon puhutaan, mielestäni en ole sellainen, tai siis en tietenkään ole, teen vain kaksi ihmistä välillisesti onnelliseksi. No, minä vain autan ystävääni, ei minulla ystäviä ole menetettäväksi asti ja kuulenpahan hyviä juttuja.
Toisaalta olisi kiva kuulla, onko tällaista asunnon lainaamista enemmänkin.

2

13951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salasilmä_1

      eikös olisi mukavaa jos saisi kätkettyä kameran ja näkisit, mitä kaikkea sun lakanoiden päällä tapahtuu..

    • Minäkin lainaan

      asuntoani kahdelle ystävälleni, miehelle ja naiselle. Lainaan koko asuntoa heidän käyttöön, he voivat saunoa, käydä suihkussa, käyttää sänkyäni. Kunhan vain siivoavat sotkunsa ja laittavat esimerkiksi käyttämänsä kondomit sidottuna roskikseen ja liukastepurkin paikalleen. Lakanoita en sentään vaadi irrottamaan ja viemään pyykkiin. Jos naisella on kuukautiset niin siihen tarkoitukseen lahjoittamaani pyyhettä pitää käyttää ja se pitää viedä pyykkiin käytön jälkeen. He saavat hankkia kaiken itse, ehkäisyn, liukasteet ja sen sellaisen. Heidän lakanapyykki sen sijaan menee muun pyykkini mukana eikä haittaa minua.

      Kumpikin heistä on jo täysi ikäinen. He eivät petä ketään, mutta heillä on vain sellainen suhde joka ei kestä päivänvaloa ja he eivät uskalla tavata ja soluasunnoissaan harrastaa seksiä. He jäivät minulle kiinni eräässä paikassa ja siitä seurasi keskustelu jossa he anelivat että saisivatko he käyttää asuntoani kun minullakin oli ollut samanlainen suhde nuorena.

      Ryhmäseksi heidän kanssaan ei minua ole innostanut eivätkä hekään ole sellaisesta koskaan puhuneet, eikä mies varmaan edes haluaisi minua. Kuitenkin ajatus heistä kahdestaan rakastelemassa kiihottaa. Joskus olen ollut saunassa kun he ovat saaneet olla sängyssäni ja silloin olen saunassa masturboinut ja kuvitellut sitä mitä he mahdollisesti tekevät ja se on ollut kiihottavaa. Saunan seinän läpi ei vaan kuule kovin hyvin viereisen makuuhuoneen tapahtumia, mutta vessaan kuulee.

      kirjoita ma78 (miumau) suomi24.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe