Onko täällä?

Ruostetta?

On se ny perkele kumma kun ei siitä ruosteesta saa puhua ääneen. Jokainen järkevä mazdan omistaja tietää kyllä mistä puhutaan. Ne ovet ruostuvat sisäpuolelta, (ei näy pitkään aikaan ulospäin).
Itse olen läpikäynyt 2003 mazdan(ei 6) kanssa ensin maalauksen, ja siitä vuoden päästä maalauksen ja ovien vaihdon. Toivotaan että se riittää jo. On muuten satavarmasti tyyppivika, eli koskettaa kyllä valtaosaa 2002- eteenpäin. Itse olen nähnyt n. 10 masaa, joihin on tehty operaatio. Eli kaikki joita olen tutkinut ovien sisäpuolelta.

5

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyötyä

on pelkästä maalaamisesta? Ei mitään!!!
      Jos sieltä raavitaan vanhat kitit pois ja uudet päälle niin tottakai ruoste puskee jossain vaiheessa uudelleen pintaan. Ainoa toimiva keino on vaihtaa uutta ruosteetonta osaa tilalle. Kyllähän sillä uudella maalilla saadaan asiakas vähäksi aikaa hiljaiseksi, mutta ei se ongelmaa mihinkään poista.

• muusta

Ethän sinä ole muusta juttua vääntänyt ja metelöinyt kuin ruosteesta, joten olet varmasti saanut kuormittanut palstaa riittävästi. Taidat olla niin ruosteelle vihkiytynyt, että kalsarisikin ovat ruosteen ruskeat.

Jos olet ruosteen kanssa läpikäynyt ja ruosteessa piehtaroit, ei se nyt sitä tarkoita, että kaikkien Mazdat ruostuu. Jos faceliftin jälkeen ei ruostu entiseen tahtiin, niin ei ruostu, vaikka kuinka tyyppivikaa intät. Pidä käsityksesi, mutta älä julista kuin se olisi ainut ja lopullinen totuus. Jos olet 10 masaa nähnyt, onko sinulla varma tieto, mikä on niiden kymmenientuhansien muiden Mazdojen tila. Eli älä höpötä kuin järjetön.

• minun M6 vm 2003 ei ruostetta ole, ei ovissa, ei kaarissa, mutta ehkä GT on eri prosessi.

• sama kori

eli ruosteessa on.

• 2003 GT

Ruostui kuin pelti purkki sateessa, vaihtoon menivät kaikki ovet, molemmat takalokasuojat, helmat ja vänkärinpuolen etulokasuoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1984
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe