Hei,
Tietäisikö joku hyvän juliste kaupan internetissä? Tai painon johon voisi lähteettä oman kuvan ja saada sen julisteena? Kiitos vastauksista.
Juliste kauppa/paino internetissä?
4
834
Vastaukset
- ???
Katso Googlesta. Netti on täynnä niitä julistekauppoja - painopaikasta en tiedä. Varmaan jokainen painotalo painaa, mutta hinta värikopiona on murto-osa. Siis joku painotalo mistä saa suuria värikopioita..
Mutta,suosittelen - säästä ja osta taulu. - digipaino
voi nykyään tehdä tuollaisen työn. Koko voi olla mitä tahansa nollasta vaikkapa sataanviiteenkymmeneen senttiin leveydeltä. Pituus on lähes rajaton, koska suuret tulostimet käyttävät rullapaperia. Googleta, lähetä s-postilla kyselyitä jne. Jos matskusi on digitaalisessa muodossa, voit lähettää sen sähköisesti vaikkapa s-postilla ja paino voi lähettää valmiin julisteen sinulle postitse. Kuvan on vain oltava tarpeeksi hyvälaatuinen eli tiedoston on oltava iso ja kuvan tarkka, jos haluat paljon suurentaa. Muuten tulee pikselimössöä.
Jos kuvasi on paperimuodossa tai nega, se pitää ensin skannata ja käsitellä. Skannaaminen ja kuvankäsittelypalvelut ovat kalliita. - julistetehdas
yksi toimiva paikka..-olen koklannut- on sellainen kuin www.julistetehdas.fi
- Artcom
Tarkoitat varmaankin Canvas tuotteita!? Nuita liikkeitä löytyy googlettamalla:Canvas tuotteet. Hinnat eivät ole kovin korkeita ja nuita on helppo tilata omista kuvista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574