ONGELMIA.ELI VISTA HOME PREMIUM JA JUURI MIKÄÄN PELI EI SUOSTU TOIMIMAAN PUHUMATTAKKAAN OHJELMISTA,VAIHDAN TAKAISIN XP PROFESSIONAALIIN,VISTA IHAN PERSEESTÄ.
VISTAN
15
603
Vastaukset
- dfjf
oot oikeessa vista sucks:(
- ootte sen ostaneet
???
suuremmin mua kiinnosta, mutta oletko koettanut käynnistää pelejäsi hiiren oikealla-> suorita järjestelmänvalvojana?
- onkiin
täys paska,mulla kävi joskus silleen et kaveri pääsi mun sähköpostiin tosta vaan vista oli tallentanu kaikki salasanat,vaikka kaveri yritti kylläkin omaan sähköpostiinsa niin ei millään aina vaan mun postiin,sen jälkeen lähti vista helvettiin ja laitoin XP,niin oli siinä vistassa muitakin ongelmia ei suostunut laittamaan tulostinta,vaikka mitä olis tehny,kyllä se vista on täys paska
- ei vistassa
mitään vikaa ole,opiskelkaa ensin perus jutut.
mulla vistassa kaikki pelittää niin kuin kuuluukin - mieltä
ei vistassa kirjoitti:
mitään vikaa ole,opiskelkaa ensin perus jutut.
mulla vistassa kaikki pelittää niin kuin kuuluukineihän noi oikeasti käytä/omista vistaa, kunhan provosoivat ihan ajankulukseen, huvinsa kullakin.Vista on noistakin provojutuista huolimatta, hyvä käyttis.
- kasd
mieltä kirjoitti:
eihän noi oikeasti käytä/omista vistaa, kunhan provosoivat ihan ajankulukseen, huvinsa kullakin.Vista on noistakin provojutuista huolimatta, hyvä käyttis.
juu, ei mullakaan ole mitään pahaa sanomista vistasta. Tähän asti toiminu ihan mallikkaasti.
Amatöörit vaan ei osaa ja haukkuu sen takia. Tai sitten on vaan kiva provosoida, vaikkei asiasta sen enempää tiedä. mieltä kirjoitti:
eihän noi oikeasti käytä/omista vistaa, kunhan provosoivat ihan ajankulukseen, huvinsa kullakin.Vista on noistakin provojutuista huolimatta, hyvä käyttis.
"Vista on noistakin provojutuista huolimatta, hyvä käyttis."
Ei oikein. Hidas ja täynnä ärsyttävyyksiä. Kaatuiluja ja sekoiluja en allekirjoita ja se taas on ihan normaalia, että vanhat ohjelmat hajoilee jos niistä ei käännetä uusia versioita.
- ...................
Mikä ei toimi? Ohjelman nimi?
Kyllä minun Vistassa ainakin toimii kaikki ohjelmat joita ennen käytin XP:ssä.
Vai yritätkö käyttää 64bit ohjelmia 32bit järjestelmässä? Tai päinvastoin? No ei ole sitten ihme jos ei toimi.- ohjelmat...
yksinkertaille käyttäjille, niin se kuuluukin olla. Vista on monelle liian kaksinkertaista opetella!
- ohjelmat...
yksinkertaille käyttäjille, niin se kuuluukin olla. Vista on monelle liian kaksinkertaista opetella!
"ONGELMIA.ELI VISTA HOME PREMIUM JA JUURI MIKÄÄN PELI EI SUOSTU TOIMIMAAN PUHUMATTAKKAAN OHJELMISTA,VAIHDAN TAKAISIN XP PROFESSIONAALIIN,VISTA IHAN PERSEESTÄ."
Ei tälle voi kuin nauraa räkäisesti.
A) Mitäs ostit?
B) Tietysti mikään vanha ei toimi koska pitää hankkia uudet ohjelmat.
C) Mitäs sitten käytät kun Windows XP kuopataan? Windows 7 on muuten Vistan tekniikkaa ja yhteensopivuutta on Windows Vistan kanssa yhteensopivien ohjelmien kanssa. Todennäkäisesti on vielä heikompi legacypaskan kanssa.- Vista_fani
Vanhemmilla peleillä on varmaan ongelmia.
Muut softat toimivat ok jos ei tarvitse vanhoja W2k-XP ajureita asennella, ne eivät toimi lainkaan.
Kannattaa kokeilla ajaa yhteensopivuustilassa= hiiren oikealla napilla ominaisuudet ja sieltä eteenpäin.
Vista on aivan loistava käyttis kun rauta on ehjä, muistia tarpeeksi (>= 2GT) ja ohjelmat yhteensopivia eli aika uusia.
Prosessorin suhteen Vista ei ole kovin vaativa, halvin mahdollinen tuplaydin prosu ajaa jo Vistaa formulavauhdilla.- näin et...
aivan yleensäkkin jos vistaa haukutaan näillä haukkujilla loppuu ensimmäiseksi koneesta teho pyörittääkseen vistaa, ja pelit saa kyllä toimimaan vistalla oli se sit 32 tai 64 bit. tietää vain mitä pitää tehdä kyllähän se joskus kikkailua vaatii saada peli toimiin mut ku ymmärtää asian ni kyl toimii... ps vistan vika usein miten löytyy sieltä näytön ja penkin välistä jokainen katsokoon peiliin ennen kuin tulee tänne haukkumaan vistaa ja kehumaan fossiilia....
näin et... kirjoitti:
aivan yleensäkkin jos vistaa haukutaan näillä haukkujilla loppuu ensimmäiseksi koneesta teho pyörittääkseen vistaa, ja pelit saa kyllä toimimaan vistalla oli se sit 32 tai 64 bit. tietää vain mitä pitää tehdä kyllähän se joskus kikkailua vaatii saada peli toimiin mut ku ymmärtää asian ni kyl toimii... ps vistan vika usein miten löytyy sieltä näytön ja penkin välistä jokainen katsokoon peiliin ennen kuin tulee tänne haukkumaan vistaa ja kehumaan fossiilia....
"aivan yleensäkkin jos vistaa haukutaan näillä haukkujilla loppuu ensimmäiseksi koneesta teho pyörittääkseen vistaa, ja pelit saa kyllä toimimaan vistalla oli se sit 32 tai 64 bit."
Se kyllä on ihan pätevä syy haukkua jos käyttis on resurssisyöppö. Ja Vistaa myydään kyllä uusissakin koneissa joissa se toimii liian hitaasti. Vistan suurimpia ongelmia on juurikin hitaus ja sitten erilaiset ärsyttävyydet. Kyllähän se tietysti toimii mutta kun muun merkkiset käyttikset toimii paremmin niin aika vaikea tuota on käydä kehumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854