uimarantaa Saigonissa?

hellis2

Onko lähettyvillä uimarantaa?

12

1840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -vietcongi-

      on Vung Taussa, noin 120 kilometriä.

      • käytiin siellä

        Helppo mennä päiväksi rantsulle kantosiipialuksella ja iltasella takas kaupungin sykkeeseen.


      • hellis2
        käytiin siellä kirjoitti:

        Helppo mennä päiväksi rantsulle kantosiipialuksella ja iltasella takas kaupungin sykkeeseen.

        Kiitos, on tämä netti tosi hyvä peli! Mukavaa kun on avuliaita ihmisiä!


      • jarre123
        hellis2 kirjoitti:

        Kiitos, on tämä netti tosi hyvä peli! Mukavaa kun on avuliaita ihmisiä!

        Saigon joki ei ehkä sovellu uimiseen mutta paremman puutseesa käy. Ehkä kannattaa mennä Saigon waterparkiin tai Dam Sen waterparkiin...Ei mitään mega mestoja mutta voi chillata ja ottaa solariumia...Ok mestoja vietnamin tason suhteutettuna, mutta vähän kaukana. Mopolla pääsee suht vikkelää.


      • 12qwerrtyt

        Olen kuullut että kyseinen ranta on likainen, huono ja liikakansoitettu. Pitääkö paikkansa ?


      • heppuvvv
        12qwerrtyt kirjoitti:

        Olen kuullut että kyseinen ranta on likainen, huono ja liikakansoitettu. Pitääkö paikkansa ?

        Jos Wung Taota tarkoitat niin ei se missään mielessä ole paratiisiranta...mutta ei se ylikansoitetu ole. Sopivan vähän länsimaisia turisteja, enemmän viekkuja.


      • -vietcongi-
        12qwerrtyt kirjoitti:

        Olen kuullut että kyseinen ranta on likainen, huono ja liikakansoitettu. Pitääkö paikkansa ?

        uida voi, vesi on tosin sameaa, ainakin silloin kun aallokko on voimakasta. Porukkaa ei ollut kuin nimeksi. Ei mikään luksus rantapaikka, mutta menettelee koska Saigonista on vain parin tunnin matka. Itse kaupunki taas on mielestäni VIetnamin siisteimpiä ja leveillä puistokaduilla voi mukavasti cruisailla mopolla :-)


      • dePiili
        -vietcongi- kirjoitti:

        uida voi, vesi on tosin sameaa, ainakin silloin kun aallokko on voimakasta. Porukkaa ei ollut kuin nimeksi. Ei mikään luksus rantapaikka, mutta menettelee koska Saigonista on vain parin tunnin matka. Itse kaupunki taas on mielestäni VIetnamin siisteimpiä ja leveillä puistokaduilla voi mukavasti cruisailla mopolla :-)

        Itse kun en juurikaan käy uimarannoilla niin, mua on joskus mietityttänyt toi vietnamilaisten suhtautuminen rannalla löhöilyyn. Käsittääkseni ruskettumista ei juurikaan pidetä arvossaan Vietnamissa. Löhöilevätkö he rannalla vai marinoivatko he itsensä vaalentavalla aurinkorasvalla mennessään rannalle.


      • heppu321
        -vietcongi- kirjoitti:

        uida voi, vesi on tosin sameaa, ainakin silloin kun aallokko on voimakasta. Porukkaa ei ollut kuin nimeksi. Ei mikään luksus rantapaikka, mutta menettelee koska Saigonista on vain parin tunnin matka. Itse kaupunki taas on mielestäni VIetnamin siisteimpiä ja leveillä puistokaduilla voi mukavasti cruisailla mopolla :-)

        Wung Taon rantakadut on tosiaan kuin tehty mopolla cruisailuun...Liikennettä on aika vähän ja kadut leveät ja muistaakseni aika hyvässä kunnossa. Joskus kun on kova tuuli niin vähän mopo saattaa huojua mutta sehän lisää tunnelmaa. Myös on kiva pysähtyä moniiin ranta kahvilohin ottamaan pari changrumia tai rommia kuumalla teellä jos sattuu olemaan cold season. Ei maksa paljoa mitään..


      • Tellustelija
        dePiili kirjoitti:

        Itse kun en juurikaan käy uimarannoilla niin, mua on joskus mietityttänyt toi vietnamilaisten suhtautuminen rannalla löhöilyyn. Käsittääkseni ruskettumista ei juurikaan pidetä arvossaan Vietnamissa. Löhöilevätkö he rannalla vai marinoivatko he itsensä vaalentavalla aurinkorasvalla mennessään rannalle.

        Niin, en tiedä onko tapa ranskalaista siirtomaaperua vai mitä, mutta koko itäaasian alueella vaalea iho on "statussymboli", joka merkitsee että henkilö on siisteissä sisätöissä, eikä mikään riisinkerääjä. Helpottaa kuulemma mm. työnhaussa.

        Mutta tuosta uimisesta, jos ei halua enempää matkustella kaupungin ulkopuolelle, niin sen Waterpuppet teatterin takana (näitä teatterin mainoslappusiahan jaellaan turisteille vähän joka paikassa...) on ihan asiallinen urheilukeskus, jossa mukava olympiakokoinen allas. Oikein mukava rentoutumispaikka keskellä suurkaupungin vilinää.

        T:Tellustelija


    • sport05

      Häippästä phu Quoc saarelle etelään jossa upeat rannat ja ilma puhdasta ja ei älytöntä melua,voi nauttia lomasta,,

    • xin chao

      Kannattaa ottaa lento Phu Quocille, kestää alta tunnin eikä maksa mahottomia. Siellä riittää rantaa kilometritolkulla. Majoituksia on useammilla rannoilla, kannattaa olla ainakin pari yötä.

      Jos ei jostain syystä käy lentää, on Mui Nee Saigonista vain muutaman tunnin bussimatkan päässä, maksaa n. 5 dollaria.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      176
      1319
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      994
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      977
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      862
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      844
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      808
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      758
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      742
    Aihe