Onko kokemuksia omatoimisesti tehtynä tuosta kanavalla käynnistä?
PANAMAN KANAVA RETKI
6
2360
Vastaukset
- Mira Florest
Ajelimme taksilla sululle katselemaan.
Näköalaterassille on pieni pääsymaksu, samoin museoon.
Tarkastivat myös reput ja kassit.- matkatoimiston järjestämälle
kanavaristeilylle, jossa lähdetään Gamboan kohdalta laivalla kohti Panama Cityä. Ensin mennään Pedro Miguelin suluista ja sitten Mirafloresin sulkujen läpi.
Laivaretki on mahtava elämys. Yksityiset purjehtijat ja huviveneilijät saavat mennä suluista vain perjaintaisin ja lauantaisin, muuten se on vain rahtilaivoja varten. - päästä seilaamaan
Se on sitten yks ja sama vaikka kävis pelkästään vaan kanavamuseossa vanhassa kaupungissa jos ei pääse risteilemään kanavalle laivalla.
- ei hyvä
Monissa muissa kohteissa omatoimiset retke ovat ok, mutta Panaman kanavalle ei niin vain mennäkään, ainakaan laivalla risteilemään. Jos olet AM:n seuramatkalainen, osta retki, näet enemmän kuin pelkästään museon näköalaterassilla katselemalla.
- lähtö ens torstaina
matkakuume vaivaa
- Matkatoimiston matkalle
lähtö ens torstaina kirjoitti:
matkakuume vaivaa
Vuosi sitten Panamassa käyneenä suosittelen risteilyä kanavassa. Lähdimme Cityn puolelta ja sulutimme ylös päin sille järvelle, ja sieltä bussilla sit museoon ja sinne näköala partsille. Mahtavaa oli. Siistin näköistä oli kun viereiseen sulkuun tuli Panamax laiva, eli Panaman kanavan mittojen mukaan tehty laiva. Sivuille jää 30 cm tilaa ja perään ja keulaan 1 m tilaa. Mahtavan näköistä oli. Hyvää reissuu vaan. Mahtava paikka. Käy kateeksi kyllä aika lailla. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049