Miehelle pitäisi saada valkokultainen leveä (8mm-10mm)sormus. Hinnat vain yllättivät kun kiertelimme liikkeitä. Onko kenelläkään hajua Viron hinnoista? Tai onko sieltä ylipäätään järkeä sormusta ostaa, vai saako kenties rihkamaa koko rahalla? Auttakee tyhmää! Kiitos..:)
Valkokulta sormus!
3
4282
Vastaukset
- vakio.
Kullan grammahinta on ihan sama ympäri maailmaa. Eli jos joku paikka myy merkittävästi halvemmalla sormusta niin jotain omituista siinä on. Osta suoraa sepältä tai teeta niin takuulla halvemmalla kuin jostain keskustan liikkeestä. Näin karsit välikäsien ottaman hinnan.
- kihlattu
Itse ostin Igorin Kullasta 8mm leveän sileän valkokultasormuksen. Olen ollut tyytyväinen, ja hintakin oli kohtuullinen verrattuna keskustan liikkeisiin.
- 8 mm valkokultasormus
kihlattu kirjoitti:
Itse ostin Igorin Kullasta 8mm leveän sileän valkokultasormuksen. Olen ollut tyytyväinen, ja hintakin oli kohtuullinen verrattuna keskustan liikkeisiin.
Eli menin ja tilasin sormuksen suoraa kultesepän pajalta. Näin jälkikäteen painoa vertailtaessa Igorin sormuksen painoon voitin ja laatukin on parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264081
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1323987- 563549
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans203435- 793417
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe633270- 812856
- 542775
- 202514
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142254