vapaita naiset meillä on

marrokossa

siis marokoon siirtolaisia pelkästään europassa on vajaa 8 miljoona, liki 80 per centia ovat miehia, se tarkoitta noin 6 ja puoli miljoona ovat miehia, joka taas viitä miksi marokossa naiset oavt kaikialla ilmaan miehia, monee monee otteeseen nainen ehdotta maksa avioliiton kulut, ja myös asunto, sekä aliansi ostoon, hintä on vähintaan 10 tuhatta euroa.
ika naisella naimisin meno aon max 25 vuotta, seksi jha osat toimii takuula, suomi mies aina seisso,eikä ikinä nukkuu.
eikä näimme väreja, siis ihmisia han ollan kaikki,vai?

9

2767

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent :marokkolaisnainen

että olen ollut naimisissä mun suomalais miheni kans piän 10 vuotta, kaks lasta oo joo, ja rakastaan miheni yli kaikien, huomaavainen ja oo mulle kaikki elämässä.
      kiitos jarmo rakkaani :)
      sun vaimo: ilham

• Marokko

ah tuo muslimihuorien paratiisi. Siellä valkoinen mies saa pillua oikealta ja vasemmalta. Varsinkin Rabat on loistava paikka bailata. Yökerhot ovat tupaten täynnä aviomiehiinsä kyllästyneitä naisia jotka ovat valmiita antamaan pillua jokaiselle valkoiselle miehelle. Marokkolaisista miehistä ei kannata olla huolissaan, ovat kuin chihuahua koirat haukkuvat mutta jos rupeavat puremaan, niin ei muuta kuin pari kertaa poskille ja jo juoksevat tippa linssissä äidin hameisiin.

Suosittelen ehdottomasti.

• huoria? paskan marjat...

ja huora Marokossa tarkoittaa Suomen mittapuun mukaan varmaankin "reipasta sinkkuelämää viettävää nuorta vapaata naista".

Finland: white trash nation...

• sinä mitä
        huoria? paskan marjat... kirjoitti:

ja huora Marokossa tarkoittaa Suomen mittapuun mukaan varmaankin "reipasta sinkkuelämää viettävää nuorta vapaata naista".

Finland: white trash nation...

kuvittelet, mutta Marokko on yksi maailman parhaita maita pillunsaantiin. Tosin pitää olla vaalea. Tummille italiaanoille ei piparia lohjennut mutta me viikingit nussittiin kuin ei huomista olisi. Ja naisia riitti, oli sinkkuja, rouvia ja sekä että. Oli one on one ja kunnon orgioita. Viinaa, tupakkaa ja marihuanaa sekä hashista kului ihan perkeleesti. Naisia oli 13 - 40 ikävuoden välillä. Loistavaa meininkiä.

• Ja sitten Pasi
        sinä mitä kirjoitti:

kuvittelet, mutta Marokko on yksi maailman parhaita maita pillunsaantiin. Tosin pitää olla vaalea. Tummille italiaanoille ei piparia lohjennut mutta me viikingit nussittiin kuin ei huomista olisi. Ja naisia riitti, oli sinkkuja, rouvia ja sekä että. Oli one on one ja kunnon orgioita. Viinaa, tupakkaa ja marihuanaa sekä hashista kului ihan perkeleesti. Naisia oli 13 - 40 ikävuoden välillä. Loistavaa meininkiä.

heräsi Korsossa.

Noh, ehkä kävit Marokossa ja sait rahalla jonkun tytön hotellihuoneeseen ja sen pituinen se.

Olen kuulluut että Marokko on täynnä vapaita naisia, mutta eivät lähde mukaan mihinkään ilman että suurinpiirtein täytyy naimisiin mennä. Ainakin luvata täytyy maat ja mannut.

Maksullisia naisiahan nyt löytyy tietysti joka maasta ja ne ovat eri juttu...

• se pieni
        Ja sitten Pasi kirjoitti:

heräsi Korsossa.

Noh, ehkä kävit Marokossa ja sait rahalla jonkun tytön hotellihuoneeseen ja sen pituinen se.

Olen kuulluut että Marokko on täynnä vapaita naisia, mutta eivät lähde mukaan mihinkään ilman että suurinpiirtein täytyy naimisiin mennä. Ainakin luvata täytyy maat ja mannut.

ero.

Sinä olet KUULLUT, kun minä taas olen ASUNUT Marokossa. Voit uskoa, siellä saa piparia enemmän kuin tarpeeksi. Monet naiset ovat vielä tänä päivänäkin pakotettuja avioliittoon ja inhoavat miehiään. Juuri he, rouvat, ovat siellä helpointa "riistaa". Heti kun mies lähtee liikematkalle tms. arvon rouvat ampaisevat Rabatin ja Casablancan iltarientoihin. Sieltä ei sitten muuta kun poimimaan. Ah, hienoja hienoja naisia. Ja niin innokkaita oppimaan uusia asioita. Monia monia öitä on vietetty hunnun alle kurkistelua.

• edelleenkin
        se pieni kirjoitti:

ero.

Sinä olet KUULLUT, kun minä taas olen ASUNUT Marokossa. Voit uskoa, siellä saa piparia enemmän kuin tarpeeksi. Monet naiset ovat vielä tänä päivänäkin pakotettuja avioliittoon ja inhoavat miehiään. Juuri he, rouvat, ovat siellä helpointa "riistaa". Heti kun mies lähtee liikematkalle tms. arvon rouvat ampaisevat Rabatin ja Casablancan iltarientoihin. Sieltä ei sitten muuta kun poimimaan. Ah, hienoja hienoja naisia. Ja niin innokkaita oppimaan uusia asioita. Monia monia öitä on vietetty hunnun alle kurkistelua.

"mies lähtee liikematkalle tms. arvon rouvat ampaisevat Rabatin ja Casablancan iltarientoihin"

Marokko lienee erittäin yhteisöllinen maa, jossa ihmiset tuntevat samalla paikkakunnilla paljon toisiaan. Miten naiset voisivat siellä tehdä mitään salaa?

Toisaalta olen kuullut että jopa Kyproksella naisilla on joku oma hiljaisuuden koodinsa...

• Pölhö kustaa
        Ja sitten Pasi kirjoitti:

heräsi Korsossa.

Käynyt Marokossa? En usko!

• ei ole tod.
        Pölhö kustaa kirjoitti:

Käynyt Marokossa? En usko!

käyny ainakaan rabatissa, mutta minä olen ja kyllä on pölhis maripäissään kuvitellu ton kaiken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      64
      7556
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2979
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1813
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      121
      1501
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      171
      1451
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1182
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe