tuossa viikonloppuna, alkoi hammas jomottamaan ja ei mitään apua ollut 1g särkylääkkestä.
Lauantain ja sunnuntain välinen yö meni enenmän tai vähemmän valvoessa, vain pikkaset unet säryn takia.
Meinasin jo mennä päivystykseen sunnuntaina, mutta päätin kokeila luononmukaista hoitoa hammaskipuun, elikä valkosipulia.
Kyläkauppaamme vain sunnuntaina klo: 12 hakemaan valkosipulia ja kynsiä napostelemaan, ja kas kummaa, mikä teho luonnonmukaisella antibiootilla= valkosipulilla oli, se mihin ei voimakas särkylääke auttannut, niin siinä luonnonmukainen lääke tehosi 100%, eikä ole särkyjä hampaassa ollut, jos erehtyis jossakin vaiheessa hammaslääkärissäkin käydä.
Onkos teilä muila? luononmukaisista lääkkeistä ollut johonkin vaivoihin parempi apu, kun synteettisistä lääkkeistä.
Valkosipuli auttoi
16
622
Vastaukset
- VANHANKANSAN
HOITO.
- ei dementiaa
Mihinkäs unohdit höyhenet ? Nehän laitetaan tervauksen jälkeen.
- n.sorsa
hoiteli itsensä kyseisillä aineila saunalla. Kuppauskin on erittäin mielenkiintoista, mihin en itse tosiaaakaan mene, pelkkä kuppauksen näkeminen riitti.
- n.sorsa
ei dementiaa kirjoitti:
höyheniä, sekä tervaa Usa:ssa rangaistukseksi, Suomessa kyllä ei, ole niitä käytetty koskaan parannukseen.
- höyheniä kaipaan
ei dementiaa kirjoitti:
laiha pulu Turust onko näkynyt?
- Pukeli 1
n.sorsa kirjoitti:
hoiteli itsensä kyseisillä aineila saunalla. Kuppauskin on erittäin mielenkiintoista, mihin en itse tosiaaakaan mene, pelkkä kuppauksen näkeminen riitti.
Potilas makasi saunan lauteilla. Kuppaaja veteli partakoneen terällä naarmuja potilaan selkään ja sitten asetti sellaiset sarvet joiden päästä imaisi.
Katselin pienenä tyttönä ovensuussa jännityksestä väristen. - n.sorsa
höyheniä kaipaan kirjoitti:
laiha pulu Turust onko näkynyt?
kiireessä vitsailija, kun operan selain pugitti toiseessa koneessa piti käväistä sielä.
Tämä on tositarinaa, kun aikoinaan kakolassa oli vielä vankeja, niin he laittoivat pululle= kesykyyhkylle tehden kypärän ja sukset, pulu liihotteli torille varusteineen, oli aikoinaan surullista kuuluisuuta saaneessa Turunsanomissa kuvakin siitä(lomatuksia,irtisanomisia luvassa).
Non ei niin olisi saanut tehdä, edes puluparalle.
Meilä on mm. sepelkyyhkysiä, ja yhtenä päivänä daun daun varis, mikä hakkasi puuta nokallaan, kun tikka.
- veti herneet nenään
viimeksi kun yritettiin keskustella huuhaa-luonnontuotteiden hyvistä vaikutuksista, joten en voi kommentoida. Vastaukseni on kuitenkin kyllä.
- n.sorsa
lunnontuotteissakin, mutta on myös synteettisesti tehdyt lääkkeetkin, osa huuhaata.
Mutta minä tykkään, ainakin syödä/ juoda lunnonmukaisia tuotteita, kun synteettisesti valmistettuja lääkeitä, jos vain suikin mahdollista.
sillä kun kurlaa niin kurkkukipu antaa periksi, se jotenkin vaikuttaa nielun ph:ta muuttavasti niin että bakteerit eivät pääse kiinnittymään.
Karpalot ja karpalomehu on tutkitusti ja lääkärienkin tunnustama hoitokeino virtsatietulehduksien estohoitona ja antibioottikuurin tukihoitona.
Yksi hammaslääkärikauhuinen tuttuni aikoinaan lääkitsi särkevää hammastaan laittamalla hampaankoloon apteekista saatavaan neilikkaöljyyn kastetun pumpulitupon. Kuulemma turrutti kivun jopa viikoiksi.- n.sorsa
ja kasveja sielä, pitäisi opiskella, enenmän lunonmukaistahoitoa, ainakin minua kiinostaa. Luin tuossa Seroppi 1 ketjua tänään ja siitä, että hän aikoo pasternakkaa kasvattaa, piti heti mielenkiinosta tutkia, kasvia lähemmin. Sitäkin on käytetty lääkkeenä.
n.sorsa kirjoitti:
ja kasveja sielä, pitäisi opiskella, enenmän lunonmukaistahoitoa, ainakin minua kiinostaa. Luin tuossa Seroppi 1 ketjua tänään ja siitä, että hän aikoo pasternakkaa kasvattaa, piti heti mielenkiinosta tutkia, kasvia lähemmin. Sitäkin on käytetty lääkkeenä.
etsiä vanhojen yrttien ja luonnonrohtojen siemeniä, viimeviikolla sain kermesmarjan siemenet joita olin kaipaillut.
Vitamiinipommejakin löytyy pohjoisesta luonnosta huikea määrä, on esimerkiksi pensaita joissa pari marjaa tarjoaa riittävästi c-vitamiinia koko vuorokauden tarpeeksi kun samaan määrään joutuisi appelsiinia popsimaan monta.
Onhan noita.Minähän olen se varsinainen vaihtoehtopipertäjä monessa,niin tässäkin ;D
Eli luontaistuotteista homeopatiaan ja siltä väliltä käytössä ;D.Tänään juuri olin itse naprapaatilla.
Valkosipulikin käytössä.Tosin sitä syö vain koirat.Itse kun en voi sitä käyttää missään muodossa.Yliherkkä reilusti nääs sille kun olen.- n.sorsa
pitäis alkaa tutkia, jonkun koirammelehden välistä tuli esite koirakirjoista ja siinä oli korien homeopatiastakin kirja, ei yhtään paha hinta 19€.
Terveeliset elämän tavat ihmisillä ja koirilla ennaltaehkäisevät moniakin sairauksia. En itseasiassa tiedä mikä naprapaatti on, mutta pikkasen lunttasin siitä.
Monia sairauskin työpaikallakin saataisi ennaltaehkäistyä, jos työnantajat, kustantaisi hierojan, mitä joissakin paikoissa kustantaa.
Yritin emännälle ehdottaa valkosipulinkynsien päivittäistä syöntiä, mutta ei käy, kapselit kävisi. n.sorsa kirjoitti:
pitäis alkaa tutkia, jonkun koirammelehden välistä tuli esite koirakirjoista ja siinä oli korien homeopatiastakin kirja, ei yhtään paha hinta 19€.
Terveeliset elämän tavat ihmisillä ja koirilla ennaltaehkäisevät moniakin sairauksia. En itseasiassa tiedä mikä naprapaatti on, mutta pikkasen lunttasin siitä.
Monia sairauskin työpaikallakin saataisi ennaltaehkäistyä, jos työnantajat, kustantaisi hierojan, mitä joissakin paikoissa kustantaa.
Yritin emännälle ehdottaa valkosipulinkynsien päivittäistä syöntiä, mutta ei käy, kapselit kävisi.Joo,ei se pahitteeksi ole olla ennakkoluuloton,tosin terveellä järjellä varustettuna.Paljon sitä voi oppia ja hyötyä.
Tuo terveelliset elämäntavat on tosiaan yksi hyvä juttu,tosin viimekädessä tuntuu,että niin paljon sieltä geeneistä tulee,niin elukoilla,kuin myös ihmisillä,viimekädessä.
Ja naprapatia on myöskin ikivanhaan perustuvaa,ja muuten,pahuksen tehokasta,ja varsinkin jos siihen liittää vielä jotain muuta tarpeitten mukaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998616Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682951- 141321
- 761018
- 66974
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73844