Tuli tässä ostettua uusi headset, kun vanhan mikki ei tahtonut pelata. Nyt on sitten semmonen ongelma, että kun liitän mikin koneeseen ja puhun siihen puhe alkaa kaikua ja muuttuu rätiseväksi, mikkiin ei tarvise edes puhua pelkkä koskettaminen riittää sen sekoamiseen. Samalla mikin äänet menee taysille ja kaiuttimet/kuulokkeet raikaa.
Kokeilin puhua siis MS ja Steamin (pelipalvelin)mikrofonin äänen testaus ohjelmilla, kahdella eri mikillä (uudella ja web camin mukana tulleella)
Koneessa on MSI AM2 NF520 prosessori, jossa integroitu äänikortti Realtek ALC888
Osaako kukaan auttaa?
Mikrofoni kaikuu ja rätisee?
tumpelo
2
3041
Vastaukset
- ratkaistu
Kaikille kenellä on vastaava ongelma, niin ehdotan WINDOWS LIVE MESSENGERIN poistoa!! Itse ostin uudet mikit ja kaiken yritin, lopulta kävi mielessä jos se on syynä ku sielläkään ei mikki toiminut. Poiston jälkee toimii, ainut vaan et nyt on yks headset liikaa.. Jos ameriikoissa asuisin voisinpa haastaa MS oikeuteen, voisin jopa niiden systeemillä voittaa :DDD
- 22
tuohon sanon vaa: osta semmone 30 mikki niinku mä. mulla oli sama vika. laitoin uutta mikkiä kehiin ja bum. kaverit sano et hyvin toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724918
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403356- 502873
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52189- 242071
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981591Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488