Tuli tässä ostettua uusi headset, kun vanhan mikki ei tahtonut pelata. Nyt on sitten semmonen ongelma, että kun liitän mikin koneeseen ja puhun siihen puhe alkaa kaikua ja muuttuu rätiseväksi, mikkiin ei tarvise edes puhua pelkkä koskettaminen riittää sen sekoamiseen. Samalla mikin äänet menee taysille ja kaiuttimet/kuulokkeet raikaa.
Kokeilin puhua siis MS ja Steamin (pelipalvelin)mikrofonin äänen testaus ohjelmilla, kahdella eri mikillä (uudella ja web camin mukana tulleella)
Koneessa on MSI AM2 NF520 prosessori, jossa integroitu äänikortti Realtek ALC888
Osaako kukaan auttaa?
Mikrofoni kaikuu ja rätisee?
tumpelo
2
2737
Vastaukset
- ratkaistu
Kaikille kenellä on vastaava ongelma, niin ehdotan WINDOWS LIVE MESSENGERIN poistoa!! Itse ostin uudet mikit ja kaiken yritin, lopulta kävi mielessä jos se on syynä ku sielläkään ei mikki toiminut. Poiston jälkee toimii, ainut vaan et nyt on yks headset liikaa.. Jos ameriikoissa asuisin voisinpa haastaa MS oikeuteen, voisin jopa niiden systeemillä voittaa :DDD
- 22
tuohon sanon vaa: osta semmone 30 mikki niinku mä. mulla oli sama vika. laitoin uutta mikkiä kehiin ja bum. kaverit sano et hyvin toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984