moi!
miten sanon englanniksi "gradua vaille valmis maisteri"
Kiitti!
miten englanniksi?
6
491
Vastaukset
- bernarda
Olen muutaman kerran yrittänyt vastata, mutta ei vain tule perille.
Ehdotus: MA except for the final thesis
Vielä kerran, otsikossa oli vain kaksi merkkiä MA - englannin maisteri
ole sinä?
- think...
I don't think there's a term for it - either you have an MA or you don't. I may be wrong though.
"I am done with my studies except for my MA thesis"? It sounds kind of strange. I mean, the MA thesis is what pulls the whole degree together.
However, if you'll have the degree by the time you start work there (if indeed this is for a job application) you could write:
"I am still in the middle of my studies but will have finished my degree by the time I begin working for you." - noin hölmöä
ilmaisua? Koko ajatushan on ihan absurdi suomeksikin!
Minä olen "väitöskirjaa vaille valmis tohtori".- I, on the other hand,
am a mother, only short of my first baby.
- future father
But so far I never got a taste of woman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku294987Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova611849HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1091784- 1081628
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel281423Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p219872- 71871
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.40754- 53752
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen53749