Belgiasta saisi Yamaha Virago XV 535 2600€.Rahti
Suomeen 380€.Kertoisiko joku ,että paljonko täällä
Suomen päässä tulee kuluja ja mitä pitää käydä läpi
ennenkuin ollaan tienpäällä.
Virago
20
2131
Vastaukset
- ryönäkuona
Minkä vuosmallin tuo belgiapyörä on.
- Belgiasta.
Tämä 535 on 1993 ja sitten olisi XV700 vm.1985.
- halvemmalla
Belgiasta. kirjoitti:
Tämä 535 on 1993 ja sitten olisi XV700 vm.1985.
Tuollaisen pyörän suomesta veroineen, joten miksi lähteä raijaamaan...
- Suomesta
halvemmalla kirjoitti:
Tuollaisen pyörän suomesta veroineen, joten miksi lähteä raijaamaan...
ja vielä on valinnan varaakin!. Älä lähde merta edemmäs.
- Vanha.,
Suomesta kirjoitti:
ja vielä on valinnan varaakin!. Älä lähde merta edemmäs.
Jos ny noin vanhan mp:n välttämättä haluut niin ei ny ulkomailta asti kannata hakea,noitahan on joka navetan kulmassa täälläkin joita vaihdetaan kilvan isompiin pyöriin eli halvalla lähtee....
- ryönäkuona
Belgiasta. kirjoitti:
Tämä 535 on 1993 ja sitten olisi XV700 vm.1985.
Käyppä nettimoto.fi sivuilla kattomassa. Suomesta saat samoja samaan hintaan. Ympäri suomea näkyy noita olevan. Varmaan jossain sinua lähelläkin on yks myynnissä. Se alkaa tuo ulkomailta pyörän kuskaaminen kannattaa vasta, kun hintaa on yli 5tonnia. Noin pyöreästi.
- Virago 750
ryönäkuona kirjoitti:
Käyppä nettimoto.fi sivuilla kattomassa. Suomesta saat samoja samaan hintaan. Ympäri suomea näkyy noita olevan. Varmaan jossain sinua lähelläkin on yks myynnissä. Se alkaa tuo ulkomailta pyörän kuskaaminen kannattaa vasta, kun hintaa on yli 5tonnia. Noin pyöreästi.
Päädyin samaan tulokseen,että ei.Kiitokset kaikille
asiallisista vastauksista.Sitten tässä olisi toinen
vaihtoehto:Belgiasta Virago 750 joka on jo Suomessa
taxfreenä 3050€ muuten 4050€.Vm.on 1994 ajettu
24000 tuhatta km.Kannattaako tämä kauppa? - Viragomies
Virago 750 kirjoitti:
Päädyin samaan tulokseen,että ei.Kiitokset kaikille
asiallisista vastauksista.Sitten tässä olisi toinen
vaihtoehto:Belgiasta Virago 750 joka on jo Suomessa
taxfreenä 3050€ muuten 4050€.Vm.on 1994 ajettu
24000 tuhatta km.Kannattaako tämä kauppa?Niin, 14 v kautta käytössä ja vain 24 tkm "ajettu". Tekee niin vähän kilsoja / vuosi etten ainakaan aivan kylmiltään uskoisi. Siis 1700 km / vuosi... Ettei olis ruuvattu 50 tkm vege..
Kattele vaikka Nettimotosta ja vertaile. Mites tuota kannattavuutta muuten tiedät. Niin ja mikset ottaisi saman tien 1100:sta, jos sen Virago pitää olla. Sama pyörä painoltaan kuin 750:nen, eikä noita ulkonäönkään perusteella toisistaan erota. 1100:sen kone on kuitenkin paljon väännökkäämpi ja tehokkaampi kuin 750:sessä.
Jos olet 185 cm, tai enemmän, niin veikkaanpa ettei 750/1100 ajoasento miellytä pitemmän päälle. Noon ja 535 on sopivan kokoinen vain - uskoo.,,
Viragomies kirjoitti:
Niin, 14 v kautta käytössä ja vain 24 tkm "ajettu". Tekee niin vähän kilsoja / vuosi etten ainakaan aivan kylmiltään uskoisi. Siis 1700 km / vuosi... Ettei olis ruuvattu 50 tkm vege..
Kattele vaikka Nettimotosta ja vertaile. Mites tuota kannattavuutta muuten tiedät. Niin ja mikset ottaisi saman tien 1100:sta, jos sen Virago pitää olla. Sama pyörä painoltaan kuin 750:nen, eikä noita ulkonäönkään perusteella toisistaan erota. 1100:sen kone on kuitenkin paljon väännökkäämpi ja tehokkaampi kuin 750:sessä.
Jos olet 185 cm, tai enemmän, niin veikkaanpa ettei 750/1100 ajoasento miellytä pitemmän päälle. Noon ja 535 on sopivan kokoinen vainOnkohan se tuo mopokuume joka pistää uskomaan noita tuontipyörien km lukemia,kannattaa pitää järki päässä kuten autojenkin kanssa mittarien ruuvaus arkipäivää noissa tuontipeleissä,järjestäin nuo vanhat 15-30tkm ajettuja näyttävät olevan,joku tuossa epäili että mittari olisi jo pyörähtäny ympäri vanhoissa joissa 5-lukuinen mittaristo....
- joo joo
uskoo.,, kirjoitti:
Onkohan se tuo mopokuume joka pistää uskomaan noita tuontipyörien km lukemia,kannattaa pitää järki päässä kuten autojenkin kanssa mittarien ruuvaus arkipäivää noissa tuontipeleissä,järjestäin nuo vanhat 15-30tkm ajettuja näyttävät olevan,joku tuossa epäili että mittari olisi jo pyörähtäny ympäri vanhoissa joissa 5-lukuinen mittaristo....
Sitä varmaan pyöränostaja on sit niin sokea " kuumeissaan" et ei näe onko mopolla ajettu 30000 tai 130000??? On se ihme juttu kun noita tuontipyöriä mollataan et niistä on kaikista mittarit ruuvattu... kai niistä nyt hitto päällepäin näkee jos niillä on ajettu satku enemmän kun mitä mittarissa seisoo. Niin ja kukas noita suomipyöriä valvoo ettei niistä oo kukaan ruuvannu mittareita. Elikkä eiköhän se mopo kannata ensin katsoa ja tutkia ja sit vasta huudella että siitä on mittari ruuvattu jos aihetta ilmenee...
- usein sokea..
joo joo kirjoitti:
Sitä varmaan pyöränostaja on sit niin sokea " kuumeissaan" et ei näe onko mopolla ajettu 30000 tai 130000??? On se ihme juttu kun noita tuontipyöriä mollataan et niistä on kaikista mittarit ruuvattu... kai niistä nyt hitto päällepäin näkee jos niillä on ajettu satku enemmän kun mitä mittarissa seisoo. Niin ja kukas noita suomipyöriä valvoo ettei niistä oo kukaan ruuvannu mittareita. Elikkä eiköhän se mopo kannata ensin katsoa ja tutkia ja sit vasta huudella että siitä on mittari ruuvattu jos aihetta ilmenee...
Ehkä sen satkun näkeekin, mutta - 50 tkm ei välttämättä näy hyvin pidetyssä ja meikatussa mopossa. Toisaalta joku saa pyörän kamalaan kuntoon jo pienillä km-lukemilla.
On aivan eri asia, onko pyörällä ajettu 30 tkm, vai 80 tkm. Kuinka paljon se sitten merkkkaa, onkin kiinni pyörän merkistä, mallista, käytöstä, huolloista jne.. kannattaa muistaa, että se 50 tkm vastaa kuitenkin keskivertohemmon viiden kesän ajoja.
Suomalaisesta pyörästä on erittäin helppo selvittää sen historia, kaikki entiset omistajat selviää yhdellä puhelinsoitolla. Kokeilepas tehdä samaa selvitystä tuontipyörälle..
Mullakin oli 70 tkm ajettu pyörä, jonka viime keväänä myin pois. Oli täysin virheetön ja kaunis kuin karkki. Joku 50 tkm ei olisi näkynyt missään, ei ainakaan äkkinäiselle ostajalle. - joo-pa-joo
usein sokea.. kirjoitti:
Ehkä sen satkun näkeekin, mutta - 50 tkm ei välttämättä näy hyvin pidetyssä ja meikatussa mopossa. Toisaalta joku saa pyörän kamalaan kuntoon jo pienillä km-lukemilla.
On aivan eri asia, onko pyörällä ajettu 30 tkm, vai 80 tkm. Kuinka paljon se sitten merkkkaa, onkin kiinni pyörän merkistä, mallista, käytöstä, huolloista jne.. kannattaa muistaa, että se 50 tkm vastaa kuitenkin keskivertohemmon viiden kesän ajoja.
Suomalaisesta pyörästä on erittäin helppo selvittää sen historia, kaikki entiset omistajat selviää yhdellä puhelinsoitolla. Kokeilepas tehdä samaa selvitystä tuontipyörälle..
Mullakin oli 70 tkm ajettu pyörä, jonka viime keväänä myin pois. Oli täysin virheetön ja kaunis kuin karkki. Joku 50 tkm ei olisi näkynyt missään, ei ainakaan äkkinäiselle ostajalle.historia varmaankin selviää yhdellä puhelinsoitolla. mutta selviääkö sillä ruuvattu mittari? tuskinpa... kun noita pyörän matkamittarilukemia ei seuraa kukaan. ainoana tapauksena tietysti jos löytyy täysin aukoton huoltohistoria mikä tosin voi löytyä myös tuontipyörästä...
- Ei kannata tuoda
Kannattaako oikeasti tuoda pienikokoista / noin vanhaa customia tänne? Kun tuohon lisättään ettei tuo pyörä ole tänä päivänä mitenkää haluttu.
Suomessa on noita vaikka kuinka paljon myynnissä tuolla hinta ja halvemmalla. 3000e ja vielä päälle kaikki tulli rekisteröintikulut. Jos Belgiassa tuo pyörä maksaisi ~1200e voisi kannattaa vaivannäkö.
Lama tulossa ja vanhojen pyörien suhteen tulee olemaan aivan varmasti ostajan markkinat. Ja ostajan markkinat 535 suhteen on ollut muutenkin jo vuosia, tuon pyörän kulta-aika oli miltei 10 vuotta sitten.- Belgiasta.
Omat Belgiasta kirjoitti:
http://www.motorhit.nl/
XV 535
Halvin alle 800€
kallein noin 2500€Paljonkohan rahti tekee Suomeen?
- Muistaakseni
Belgiasta. kirjoitti:
Paljonkohan rahti tekee Suomeen?
350 € Vantaan terminaaliin
- jepjep***
Muistaakseni kirjoitti:
350 € Vantaan terminaaliin
Juu tuotin/ ostin tonniviissatasen customin Belgiasta. Vein Suomessa huoltoon. Huollon pojat vahvistivat sen. Sain mitä luvattiin. Vähän ajettu ja kunnolla pidetty/ huollettu. Uskallan ostaa toistekkin.
- On hyviä ja huonoja
jepjep*** kirjoitti:
Juu tuotin/ ostin tonniviissatasen customin Belgiasta. Vein Suomessa huoltoon. Huollon pojat vahvistivat sen. Sain mitä luvattiin. Vähän ajettu ja kunnolla pidetty/ huollettu. Uskallan ostaa toistekkin.
Varmasti moni saa juuri sitä, mitä tilaa. Kaikki täsmää ja ostos on onnistunut.
Aika yksin olet ongelmiesi kanssa, kun saatkin yksilön joka vaikuttaa hyvältä, mutta ajokauden kuluessa huomaat ettei tämä ole sitä miltä näyttää.
Tiedän yhden pyörän, joka päällisin puolin oli hyvä ja km kohtuullisesti. Toisinaan jotakin epämääräistä käytöksessä, pääosin toimi ok. Huollon arvio oli, että 50-100tkm enemmän ajettu.
Eihän tuo pyörän menoa sinällään haitannut, mutta omistajaa harmitti varmasti. Pahinta lienee epävarmuus mahdollisista remonteista. - näe.,.,
On hyviä ja huonoja kirjoitti:
Varmasti moni saa juuri sitä, mitä tilaa. Kaikki täsmää ja ostos on onnistunut.
Aika yksin olet ongelmiesi kanssa, kun saatkin yksilön joka vaikuttaa hyvältä, mutta ajokauden kuluessa huomaat ettei tämä ole sitä miltä näyttää.
Tiedän yhden pyörän, joka päällisin puolin oli hyvä ja km kohtuullisesti. Toisinaan jotakin epämääräistä käytöksessä, pääosin toimi ok. Huollon arvio oli, että 50-100tkm enemmän ajettu.
Eihän tuo pyörän menoa sinällään haitannut, mutta omistajaa harmitti varmasti. Pahinta lienee epävarmuus mahdollisista remonteista.Harvoin tulee tuonti romua vastaan josta oikeat km näkyy päällepäin,useinmiten juuri käytössä ilmenee mitä ihmeellisimpiä vikoja eli km luvut jotain aivan muuta tai maanantai kpl muuten vain.
- tuontiromusi
näe.,., kirjoitti:
Harvoin tulee tuonti romua vastaan josta oikeat km näkyy päällepäin,useinmiten juuri käytössä ilmenee mitä ihmeellisimpiä vikoja eli km luvut jotain aivan muuta tai maanantai kpl muuten vain.
alle 10 tkm ajettuna suoraan yksityiseltä siten että on vielä alkuperäiset renkaatkin alla niin ei tarvitse ihmetellä sen enempää. Kokemusta on. Yleensä saat pyörän mukaan tingittyä vielä ne uudet renkaatkin jos niitä ei ole varattu jo valmiiksi. Sellainen vinkki vielä että pysy muutaman sadan kilometrin etäisyydellä meren rannasta kun pyörää etsit. Meri-ilmastolla on perinteisesti huono vaikutus autoihin ja moottoripyöriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384