Mika Salolla salasuhde?

Laikukas

102

19038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölmöile

kuten Häkkinen. Tuollaisten keikistelijöiden kanssa ei pitkään pärjää. Naiset jotka ovat tottuneet saamaan paljon huomiota eri miehiltä jäävät siihen kiinni eli kumppani vaihtuu tiheään. Toiset ovat oppineet rahastamaan siinä sivussa. Yleensä tällaiset naiset ovat kuitenkin rikkinäisiä ihmisiä, kaikille osapuolille tulee vain surua ja murhetta. Veikkaampa että Häkkinenkään ei montaa vuotta ole nykyisensä kanssa kun alkaa alkuhuuma hävitä ja totuus paljastua.

• häkkinen naista

sais jos ei olis rahaa.

• muttei
        häkkinen naista kirjoitti:

sais jos ei olis rahaa.

mitään kovin hemaisevaa.

• ..persaukinen
        häkkinen naista kirjoitti:

sais jos ei olis rahaa.

saatikka ruma ja nössö mies mitään naista , muuta kuin vertaistaan. Eiköhän jokainen nainen tavalla tai toisella ole kiinnostunut miehen "pussukasta";)

• maata

Taisipa se Norikokin esiintyä rohkeissa kuvissa nuorempana, et toi Salo on jo niinku heilastellut tollasten tyttöjen kaa.
        Mut ei mitää ihan hyvä naismaku Mikalla on, ainakin noin ulkoisesti.

• *haukotus*
        ..persaukinen kirjoitti:

saatikka ruma ja nössö mies mitään naista , muuta kuin vertaistaan. Eiköhän jokainen nainen tavalla tai toisella ole kiinnostunut miehen "pussukasta";)

Minä olen naimisissa ja täysin sitoutunut persaukiseen mieheeni, lapsikin meillä on. Minä elätän meidät eikä siinä ole mitään ongelmaa.

Väsyttäviä tuollaiset yleistävät kommentit että naisia kiinnostaisi vain raha. Samalla voisi sanoa että miehiä kiinnostaa vain...no, tiedät itsekin.
        Rakkaus on kuitenkin asia erikseen eikä se katso kenenkään "pusseja", saati mitään muutakaan.

Ps. Onko jotenkin huono asia että "ruma ja nössö mies" saa "vain vertaistaan"? Minä en näe mitään syytä miksi sellaisen ihmisen kuuluisi saada joku superkaunotar siis jo oletuksena.

• ketä kiinnostaa??!!!!!

et onko jollaki Ex formuli kuskilla joku anteeks kielen käyttöni otsikossa mutta toi salarakas homma menee jo pikkasen niinkuin yli hilsen

• juuri SE

vittu kiinnostaa miehiä! Ja joka miehellä salarakas on! Nyhveröt ovat erikseen! Ja kenen kans ne sitä v..n kiinnostusta hoitelevat? Eli siis naistakin kiinnostaa ottaa.. Typerintä höpötystä, ettäkö ihminen olisi ns yksiavioinen!
        Sanoihan raamatussakin sen kirjan Jesse-hahmo, että syytön heittäköön eka murikan, kun meinasivat kivittää vieraalle antaneen naisen..
        Ei heitetty..
        Kuka ilmottautuu täällä, ettei ole ottanut aidan takaa seksii? Tuskin ilmaantuu!

• myöskään
        juuri SE kirjoitti:

vittu kiinnostaa miehiä! Ja joka miehellä salarakas on! Nyhveröt ovat erikseen! Ja kenen kans ne sitä v..n kiinnostusta hoitelevat? Eli siis naistakin kiinnostaa ottaa.. Typerintä höpötystä, ettäkö ihminen olisi ns yksiavioinen!
        Sanoihan raamatussakin sen kirjan Jesse-hahmo, että syytön heittäköön eka murikan, kun meinasivat kivittää vieraalle antaneen naisen..
        Ei heitetty..
        Kuka ilmottautuu täällä, ettei ole ottanut aidan takaa seksii? Tuskin ilmaantuu!

tosinainen ei tyydy ainoastaan siihen kotona olevaan nyhveröönsä, vaan hakee välillä kullia vieraista. Kaikki ovat tyytyväisiä.

• Omalle
        myöskään kirjoitti:

tosinainen ei tyydy ainoastaan siihen kotona olevaan nyhveröönsä, vaan hakee välillä kullia vieraista. Kaikki ovat tyytyväisiä.

kohdalleni sattui mies, joka nussi melkein kaikki "kaverinikin" läpi. Itse olin ja olen aina uskollinen seurustelukumppaneilleni.

Eipä tuota ominaisuutta tunnuta arvostettavan.

• älä viitsi...
        Omalle kirjoitti:

kohdalleni sattui mies, joka nussi melkein kaikki "kaverinikin" läpi. Itse olin ja olen aina uskollinen seurustelukumppaneilleni.

tuskin sentään ihan noin sinäkään, että täysin yhden varassa koko elämäsi olet ollut!?
        Kun näitä "täysin uskollisia" on tarkemmin tutkittu, aina paljastunut "pikkuisen" ..
        Sinäkin sanot "seurustelukumppaneilleni" - monikossa, eli sellaiset vaihtuneet tiheään?
        Asia kun on MYÖS ja suurimmalta osin Biologinen! Himo, halu, joka on kovin vietti ihmisessä. Kulttuurit, joissa elämme yrittävät sitä rajoittaa, äärimmillään siveysvyöt, eunukit, pukeutumiset, yms. Pahimmillaan mustasukkaisten hapon heitot naisen kasvoille jne..
        Arvostus on ihan eri asia - valitettavasti. Voidaan silti arvostaa toista ihmisenä, vaikka faktat olisivat tiedossa.

• jovain
        älä viitsi... kirjoitti:

tuskin sentään ihan noin sinäkään, että täysin yhden varassa koko elämäsi olet ollut!?
        Kun näitä "täysin uskollisia" on tarkemmin tutkittu, aina paljastunut "pikkuisen" ..
        Sinäkin sanot "seurustelukumppaneilleni" - monikossa, eli sellaiset vaihtuneet tiheään?
        Asia kun on MYÖS ja suurimmalta osin Biologinen! Himo, halu, joka on kovin vietti ihmisessä. Kulttuurit, joissa elämme yrittävät sitä rajoittaa, äärimmillään siveysvyöt, eunukit, pukeutumiset, yms. Pahimmillaan mustasukkaisten hapon heitot naisen kasvoille jne..
        Arvostus on ihan eri asia - valitettavasti. Voidaan silti arvostaa toista ihmisenä, vaikka faktat olisivat tiedossa.

Niin, no, suomalaisilla kyllä kukoistaa kateusvietti sukuviettiä enempi, mutta muuten kyllä asiaa.

• itse, jaa jaa
        älä viitsi... kirjoitti:

???
        mitähän ajat takaa?
        uskollisuus = elää yhden ja saman ihmisen kanssa loppuelämän??
        ???

• eipä
        Omalle kirjoitti:

Ei ainakaan sun kaverit tunnu arvostavan uskollisuutta.

• usko_56
        Omalle kirjoitti:

Nettija yhteiskunta ovat vääristäneet kaikki elämän arvot jotka liittyvät uskollisuuteen hih

• voin sen ihan huoletta sanoa
        juuri SE kirjoitti:

Ei heitetty..

ja se on totuus. Luuletko että muka kaikki pettää ja sillä livulla teet sitä myös itse,kun "kaikki muutkin tekee" Lapsellista.

• No enpä
        älä viitsi... kirjoitti:

tiedä onko nuo kumppanit tähän ikään (40-vuotta) niin taajaan vaihtunut, jos niitä on kaikkiaan ollut kolme...

• mikään suhde

Jos kaveri on käynyt kerran vain rojauttamassa rojut torveen? Tämä muija taitaa olla vain julkkistyrkky ja yrittää rahastaa sillä että on persettään levitellyt.

• mäenkeijo
      • ei-oo

eipä tuo suttura oo 40 vuotta vielä nähnykkään... on tainnu leidi pyörähdellä joskus myös hymytyttö-kuvissa sekä seiskan tähtityttönä...

• Amarula

Ihanhan tuo on Susanna Ruusuusen näköinen:)

• hoh hah
        ei-oo kirjoitti:

eipä tuo suttura oo 40 vuotta vielä nähnykkään... on tainnu leidi pyörähdellä joskus myös hymytyttö-kuvissa sekä seiskan tähtityttönä...

mä oon 48 ja paljon paremman, nuoremma näköinen nainen.

• ompi
        Amarula kirjoitti:

Ihanhan tuo on Susanna Ruusuusen näköinen:)

Ajatus oli sama täällä.

• jokos sit
        hoh hah kirjoitti:

mä oon 48 ja paljon paremman, nuoremma näköinen nainen.

sinulla olisi salarakkaan vaihtoviikot? ajattelin vain...

• ei taida sulla itsellä olla varaa tuohon!

• $$$
        futis-mm kirjoitti:

ei taida sulla itsellä olla varaa tuohon!

Tuoha on ilmainen, tai siis no joo jos auto ja rahaa kaikkeen kivaan löytyy! ei se seksi maksa, ei ainakaan ennen

• olen
        jokos sit kirjoitti:

sinulla olisi salarakkaan vaihtoviikot? ajattelin vain...

En harrasta salarakkaita.

• tavalla tai toisella
        $$$ kirjoitti:

Tuoha on ilmainen, tai siis no joo jos auto ja rahaa kaikkeen kivaan löytyy! ei se seksi maksa, ei ainakaan ennen

Jokainen aikuinen mies tietää, että ilmaista seksiä ei ole olemassa.

• elämää eikä mitään

paljon muutakaan kun teitä tollanen sonta kiinnostaa typerät ja mitään saamattomat uteliaat nyhveröt.

• joopasenoo

ymmärtää, että silloin kun pesää saa, sitä pitää ottaa. Ei kenellekään miehelle liian usein tyrkytetä. Ja kotipesällä nyt aina ehtii käydä.

• täällä teet?

Tekopyhä paska!

• sinullee
        täällä teet? kirjoitti:

Tekopyhä paska!

keskenkasvuinen pentu

• kiinni
        sinullee kirjoitti:

keskenkasvuinen pentu

äpärä, täällä huutelee etteä ei kiinnosta, mitäs sitten luet ja kommentoit. Vedä vittu päähäs.

• franzen12

nämä on taas niitä seiska lehden myynti kikkoja. eikä ole ensimmäinen kerta.

• Vaikka Mika Salolla olisikin jonkinasteinen salasuhde, niin ei siitä lehtien tarvitse kertoa. Mika Salo on kuitenkin monelle nuorelle esimerkkinä, eikä kyse ole kansan valitsemasta henkilöstä jonka kaikki yksittyisasiat ovat julkisia.
      Sattuneesta syystä minäkin tietäisin toimittajien ja toimittajantapaisten yksityiselämästä sellaisia asioita että pystyisin montakin perhettä hajoittamaan. Onneksi en ole samanlainen ala-arvoinen parasiitti.

• Per Saukko

Aha?

• Koska viimeksi itte sait

Vierasta?
      Mun 90 v isääni haasttateli juhlapäivää varten toimittaja ja kysyi: - Koskas se pappa on viimeksi vierasta naista saanut?
      - No ootas poika, Talvisota oli yheksäntoista ja neljäkymmentä. (siis 1940) .. Se nainen... (faija muisteli) se oli yhkesäntoista viiskymmentä kun naija napostelimma valmihiiksi!!
      - Ai niinkö kauan siitä jo on, ihmetteli toimittaja?
      - No mikäs kauan tuosta on, faari tuumas, kaivoi taskukellon vilkaisi sitä js jatkoi: - Vastahan nyt on kello kakskymmentä neljäkymmentä viis ja eiköös se hoitaja tullu sinua vastaan? Vajjaa tunti.

• onpa siinä

rautanen faari!

• Wykovsky

Kuka on Mika Salo??

• Salo on

mun turkulainen kaveri, poikamies, eikä mikään ex-kuski..

• Wykowsky
        Salo on kirjoitti:

Onks teillä suhde?

• meilläkin
        Wykowsky kirjoitti:

Onks teillä suhde?

suhde! Kaveruus on sen nimi! Seksisuhdetta ei ole ainakaan vielä ollut. Tosin kumpikin olemme niin umpiheteroita, että tuskin meistä on Seiskan sivuille, ellei sitten joku parittelukumppaneistamme, joita molemmilla on Upeista Naisista - halua alkaa rahastamaan. Tuskin, sillä katsomme tarkasti keille antaudumme!

• Wykowsky
        meilläkin kirjoitti:

suhde! Kaveruus on sen nimi! Seksisuhdetta ei ole ainakaan vielä ollut. Tosin kumpikin olemme niin umpiheteroita, että tuskin meistä on Seiskan sivuille, ellei sitten joku parittelukumppaneistamme, joita molemmilla on Upeista Naisista - halua alkaa rahastamaan. Tuskin, sillä katsomme tarkasti keille antaudumme!

No kelle antauduitte?? Johanna Tukiaiselekko? Sehän ei niin kauhean upea nainen ja parittelukumppani ole? Upeudesta tiedän lehtikuvien perusteella, mutta parittelukumppanista en tiedä tosin mitään..saattaa olla upea siinäkin?

• se sinua?
        Wykowsky kirjoitti:

No kelle antauduitte?? Johanna Tukiaiselekko? Sehän ei niin kauhean upea nainen ja parittelukumppani ole? Upeudesta tiedän lehtikuvien perusteella, mutta parittelukumppanista en tiedä tosin mitään..saattaa olla upea siinäkin?

Kules kampraatti hyvä, ei parittelukumppaneita kerrota julki! Olisimmehan kuin nuo juorulehdet! Neiti Tukiaisesta tiedän yhtä vähän kuin sinä. Eli ei ole kokemusta - valitan.
        Saattaa olla.. Ja miksi ei olisi?

• Markus K

On kuluneen katu-h:n näköinen. Rumat silikonit, ulkomuodossa ei mitään persoonallista. Oma vaimo on persoonallisen ja fiksun näköinen. Oma vaimo on varmaan älyltään liiankin fiksu Salolle aivan kuin Erja-vaimo Häkkiselle.

• pidäs pienempää suuta

Kenestäkään Naisesta EI sanota noin!! Olet siis aivan kakaramainen! Eikä koskaan vertailla ihmisiä toisiinsa! Voit valita olla typerys tai Gentleman - Herrasmies!
        Toki minä ainakin antautuisin tälle ihanuudelle; jos kuva on edes oikeasta ko henkilöstä!

• taitjana_23
        pidäs pienempää suuta kirjoitti:

Kenestäkään Naisesta EI sanota noin!! Olet siis aivan kakaramainen! Eikä koskaan vertailla ihmisiä toisiinsa! Voit valita olla typerys tai Gentleman - Herrasmies!
        Toki minä ainakin antautuisin tälle ihanuudelle; jos kuva on edes oikeasta ko henkilöstä!

Jos HHHUORAT vaan KIINNOSTAAA!!!! ja limaset TISSIT

• tissifanitus
        taitjana_23 kirjoitti:

Jos HHHUORAT vaan KIINNOSTAAA!!!! ja limaset TISSIT

aikuisetkin miehet Rakastavat Tissejä! Naisille se lie vaikea käsittää?
        Mutta Miksi limaiset? Eikä ketään saa nimitellä huoraksi! hyi hyi!
        Mitä iloa näette siinä, että kiusaatte kumppanianne pihtaamalla rakkautta ja seksiä?
        On täysin Luonnollista, että tekee mieli ja silloin yhteiseen onneen pääseminen lie se tärkeä?

• kiima_23
        tissifanitus kirjoitti:

aikuisetkin miehet Rakastavat Tissejä! Naisille se lie vaikea käsittää?
        Mutta Miksi limaiset? Eikä ketään saa nimitellä huoraksi! hyi hyi!
        Mitä iloa näette siinä, että kiusaatte kumppanianne pihtaamalla rakkautta ja seksiä?
        On täysin Luonnollista, että tekee mieli ja silloin yhteiseen onneen pääseminen lie se tärkeä?

Sanoa pihtaamisesta kun ei ole kokemusta HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Nimetön

Eiköhän olisi parasta antaa ihmisten elää niinkuin he haluavat, eikä yrittää joka lähtöön nikkaroida skandaalia. Onko juoruaminen edes juorulehtien oikea tarkoitus että ihmisten elämää yritetään hankaloittaa. Mitäpä jos toimittajienkin elämää alettaisiin penkoa,niin mitähän sieltä mahtaisi löytyäkään? Tällaista suomalaisuutta ei ymmärrä erkkikää.

• piia_200

Mietitään että miksi mies naine hakee salaraksta , minkä se on että vieras vaan kiinnostaa. kyllä tuo juttu on totta tai rahastusta eihän ne muuten tollasii kirjottele. Ja miksi tosiaan mies etsii itselleen huoraa ja limasta akkaa , miksi tavllinen suomalainen nainen ei kiinnosta, siksi kun tämä sattuu olemaan se ensimmäinen nainen ja toinen nainen täytyy olla limanen akka huora jonka kanssa saa tehdä fantasioitaan luulis että fantasioiden tekeminen olis oman rakkaan kanssa mukavmpaa . Aika kallis huora tämä tytteli Lappeenrannasta. Kyllä on eukko ku 40 v ei oo 30v näkönen ollenkaan . Tissitkin kun lehmällä .

• siistimpää kielenkäyttöä, p...

Noin ei sano edes kiukustunut Suomalainen Hieno Leidi, Lady! No juu... joskustaina on sellaista minunkin eteeni sattunuut.
        Samaa tyyliä oli suusnsoitto ex-ni taholta.
        Mutta VAIN YHDEN KERRAN.
        Seuraavaa yötä en enää kanssaan viettänyt. Ero tuli tasan puoli vuotta tuon episodin jälkeen. Olisin antanut anteeksi JOS olisi pyytänyt, mutta sitä ei tapahtunut koskaan. Siskolleen oli 'tunnustanut', että käytöksellään vain peitti sitä, että oli ITSE ottanut 'mustaa miestä'.. Ehei, ystävä hyvä - en mie mustiksena lähtenyt, kun itse käyttäydyn kuin Herrasmies ja pyydän anteeksi (vaikka en ole kokoomuslainen:)) kun olen typerä. Samaa odotan myös lähi-ihmiseltä.
        Miksi siitä vierasta ottamisesta olisi moisia meteleitä nostettava? Jokainen ottaa!
        Vanha totuus on, että se älähtää, johon kalahtaa.
        Koskaan ei pidä Ihmistä noin rumasti määritellä, kuin teit!
        Annnoit suomalaiselle naiselle täysin väärän määritelmän esimerkiläsi!

• RITU_200
        siistimpää kielenkäyttöä, p... kirjoitti:

Noin ei sano edes kiukustunut Suomalainen Hieno Leidi, Lady! No juu... joskustaina on sellaista minunkin eteeni sattunuut.
        Samaa tyyliä oli suusnsoitto ex-ni taholta.
        Mutta VAIN YHDEN KERRAN.
        Seuraavaa yötä en enää kanssaan viettänyt. Ero tuli tasan puoli vuotta tuon episodin jälkeen. Olisin antanut anteeksi JOS olisi pyytänyt, mutta sitä ei tapahtunut koskaan. Siskolleen oli 'tunnustanut', että käytöksellään vain peitti sitä, että oli ITSE ottanut 'mustaa miestä'.. Ehei, ystävä hyvä - en mie mustiksena lähtenyt, kun itse käyttäydyn kuin Herrasmies ja pyydän anteeksi (vaikka en ole kokoomuslainen:)) kun olen typerä. Samaa odotan myös lähi-ihmiseltä.
        Miksi siitä vierasta ottamisesta olisi moisia meteleitä nostettava? Jokainen ottaa!
        Vanha totuus on, että se älähtää, johon kalahtaa.
        Koskaan ei pidä Ihmistä noin rumasti määritellä, kuin teit!
        Annnoit suomalaiselle naiselle täysin väärän määritelmän esimerkiläsi!

Mitä teksitä!!!! SIIVOA SINÄ KIELESI !!! En ole kanssasi samaa mieltä näin maailmaa nähneenä .. ihan oikein että et anteeksi pyyntöä saanut miksi kuvittelet että joku vielä antais anteeksi pyynntöä pettämisen jälkeen .Tosi asia on että jos miehellä on toinen nainen niin se on Huora ja eka nainen on nainen jonka kanssa yritettään elää ja asua . Pettäjälle ei pidä antaa anteeksi olkoon se sitten mies tai nainen , surullista on että aina jää kiinni kuitenkin tavalla tai toisella . Ja pettäjä kun kerran pettää tulee kertoja muitakin ei lopu siihen yhteen .

• ???
        RITU_200 kirjoitti:

Mitä teksitä!!!! SIIVOA SINÄ KIELESI !!! En ole kanssasi samaa mieltä näin maailmaa nähneenä .. ihan oikein että et anteeksi pyyntöä saanut miksi kuvittelet että joku vielä antais anteeksi pyynntöä pettämisen jälkeen .Tosi asia on että jos miehellä on toinen nainen niin se on Huora ja eka nainen on nainen jonka kanssa yritettään elää ja asua . Pettäjälle ei pidä antaa anteeksi olkoon se sitten mies tai nainen , surullista on että aina jää kiinni kuitenkin tavalla tai toisella . Ja pettäjä kun kerran pettää tulee kertoja muitakin ei lopu siihen yhteen .

Moi,ei kylläkään pidä paikkaa,kerron hieman itsestäni,olen jo vanha 51v,minulla on takana 3 liittoa,olen pettänyt ,jos asian haluaa ilmaista niin,kuitenkin minä päätän,elämästäni,minulla on ollut elämäni aikana noin 1800 suhdettä,en ole kuuluisa,eikä minula ole rikkautuksia,olen ollut naisilleni kuuntelija lohduttaja,ystävä,enkä ole jäänyt kiinni pettämisestä,olen hoitanut sen puolen ketään loukkaamatta,että tälläinen tapaus,

• tällaisen

uutisoinnin lopettaa. Olen täysin kyllästynyt tähän paskajournalismiin ja tirkistelyyn, jota on jokainen media täynnä. Keskitytään nyt elämään omaa elämäämme.

• kerta..

Kyllä olen ainakin itse henk.koht. nähnyt useammankin kerran kun kyseinen automies katoaa takahuoneeseen hameväen kanssa eräässä etelä-helsinkiläisessä ravitsemusliikkeessä...

• on urpoa

Ruveta kieltään ja uhkailla rikosilmoituksella.

Jos juttu on perseestä temmattu (lue seiskasta temmattu) Rikosilmoitus olis jo tehty.

• nyt ei

olisi!

• nyt sitten

jumalauta tällaiset keskustelut,mitä sitten vaikka olisikin joku suhde ja mitä se kenellekään kuuluu!!

• AAAAAARRRRRGGGGGH.....

Ketä siis OIKEESTI kiinnostaa kenenkään salarakkaat???? Voi ziisus, etteks tekään ny muuta puheenaihetta keksi?

• Kun täällä roikut

Mitä vitun järkeä on tulla tänne kirjoitteleen ettei kiinnosta. Ymmärätsä pointsin.

Totta vitussa kiinnostaa.

Ketä kiinnostaa "Lex nokia, jos vähän urkitaan sähköposteja sun muuta.

Eihän sullakaan Kusipää ole edes sitä työpaikkaa kohta...

Muhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• ,.,,.

Mika Salo aikonut tehdä rikosilmoituksen kys.aiheesta! Repikää siitä!

• ja tehdä

Mäkin aijon tehdä susta rikosilmoituksen...

Mitähän sillä Noriko ajattelee kun kipasee Ärrälle hakeen "anjoviksia.

Muhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• Aika näyttää

Kuinka monta seiskan juttua muka on ollut perätöntä? Nimetkääpä jokunen? Vanessakin kielsi suhteen Kurriin silloin alussa kun suhde paljastui.

• suhde jo karilla?

Kannattais haastatella "sutturan" naapureita...

• on...

käärmeitä!!!!

• haastatella

sun naapureita.Vitun idiootti!

• KUITTI_2
        on... kirjoitti:

käärmeitä!!!!

Olet minun kanssa samaa mieltä kymmene pistettä tai Huoria!!!!!!!!!!!!!!!! paremminkin

• letkuaaaaaa

Mun mielestä se salarakas on ollut/on blondi...
      nimeltään... jätetään sanomatta

• tollasia kissoja?

Siis keski-ikäsillä äijillähän on aina se oma eukko, jonka kaa leikitään kotia, ja sit on niitä puolta nuorempia hoitoja, joitten kanssa pidetään fyysistä hauskaa...

• Kurkkaan

Onko niitä kaikilla...

• etno
        Kurkkaan kirjoitti:

Onko niitä kaikilla...

"Jos on lahaa, niin kyllä liittää huoliakin!"

• juuhh_500
        etno kirjoitti:

Mitä tuo nyt tähän liittyy .. Janitalle varmaan pitänyt aika lailla jutusta maksaa .. japanilaisella viisaudella ei mitään tekemistä tämän kanssa.

• näin teet_2
        Kurkkaan kirjoitti:

Onko niitä kaikilla...

Tähän nyt Kontulan Ostaria sotket typerys olet !!!!

• Supo ehdottomasti
        etno kirjoitti:

Tutkimaan ja selvittään tää "case

Olen myös miettinyt totuuskomissiota.

Vetäjänä esim Lauri Tarasti.

Mika kertoo että: asialla olevan nyt tahon, joka haluaa tahallaan kiusata miestä ja järkyttää tämän yksityiselämää ja perhesuhteita.

Wottavak

• hih hih _5
        Supo ehdottomasti kirjoitti:

Tutkimaan ja selvittään tää "case

Olen myös miettinyt totuuskomissiota.

Vetäjänä esim Lauri Tarasti.

Mika kertoo että: asialla olevan nyt tahon, joka haluaa tahallaan kiusata miestä ja järkyttää tämän yksityiselämää ja perhesuhteita.

Wottavak

Sitten juttu täyttä totta ja kohta saamme lukea että Mika hakee eroa !!

• jossa yleistetään
        näin teet_2 kirjoitti:

Tähän nyt Kontulan Ostaria sotket typerys olet !!!!

Että KAIKILLA keski ikäisillä kyrvillä on puolet nuorempi...

Harittaako sulla silmät saatanan sukukrutsauksen
        "hetelmä.

Rasvaa köysi

• heh heh :)))
        jossa yleistetään kirjoitti:

"hetelmä.

Rasvaa köysi

Sinulla vielä elämässä paljon oppimista!!! Ja sivistyksessä aukkoja . Jos ei muuta ole kuin ruokatunnilla tänne kirjotella .. Tuskin ne huorat siellä Kontulan Ostarilla ovat bongaamassa:)))))))

• Vaan Noriko
        hih hih _5 kirjoitti:

Sitten juttu täyttä totta ja kohta saamme lukea että Mika hakee eroa !!

Tosiasiassa Noriko katselee pienien karvaisten käsien läpi ton jutun.

Eikös se Mika ole joka siinä per(s)heessä tienaa...

• kuka niitä laskee
        Vaan Noriko kirjoitti:

Tosiasiassa Noriko katselee pienien karvaisten käsien läpi ton jutun.

Eikös se Mika ole joka siinä per(s)heessä tienaa...

Kyllä kai se eukko pelin hengen tietää. Ei se mikään kotityttö taustaaltaan ole. Olihan siitä joskus kuvia liikkeellä.

• ihmisiin
        jossa yleistetään kirjoitti:

"hetelmä.

Rasvaa köysi

Miehen tuntee siitä, ettei sillä ole perse auki.

• Howling wolf

Miktäs kummaa tossa nyt on Onhan Kimilläkin salainen panomesta Hesassa

• kiima_42

Kuitenkin näitä formula kuskeja kun malli kaunottaret ahdistelee esim kuka on tämä Anne/Anna Berg joka ahdisteli taannoin Kimä ja Heikkiä .. Mallit vissiin rahattomia kun iskevät FORMULA -kuskeja

• Nehän tienaa maailmalla

Miljuunia. Todellisuudessa Suomessa ei ole kuin yksi malli joka tienaa jotain,muut on täysiä pummeja jotka etsii "paalupaikkaa.

Mitä tulee Anna-Mari Bergiin ja muihin, ne on lisäksi tyrkkyjä.

• tos ny on?!

Näinhän se kuvio menee..Mies näkee pantavan naisen jossain ja nainen havittelee miestä sen takia että pääsee julkisuuteen. Miehethän tässä tyhmiä ovat kun aina kerta toisensa jälkeen menevät samaan lankaan kuin muut miehet heidän edellään..Mutta minkäs teet..Se on heidän oma vikansa ja sen mikä sielä haarojen välissä roikkuu :D Sitten kielletään tuntevansa koko naista,oikeusjuttuja myöten..:D:D Ei voi ku nauraa! XD

• :))))

pointtia , hih monelle miettimiesen aihetta miki mies ja nainen on olemassa kisi aatami loi eevan vai miten se nyt menikään hih hah .. !!:)))

• nappisuoritus

Jos kaikki saa mitä haluaa, ei kai kukaan siinä tyhmä ole?

• lettua...

ja ilmeisesti sitä on liikaa noilla formulamiehillä kun kaikilla tarve seikkailla...vai onko se nyt vain muoti ilmiö...millonkahan se Räikkönen vaihtaa tuoreempaan vuosikertaan...
      Rakkautta sillä rahalla ei kuitenkaan saa!

• salon mika

mika salolla on pikkuruinen kikkeli, kaverini kertoi kuka on antanu sille! mut salo maksaa vaik mitä ku sen kaa liikkuu, mitä kaikki suomalaiset miehet ei tee!

• Kamulla

On löysä vittu!Salo,Häkä,Räikkä,Kankkunen,Mäkinen ja monet muut suomalaiset miehet tunnetaan maailmalla.Paremmin kuin esim.pres Halonen.Finski ämmä tunnetaan ilmasena hutsuna.

• Tutumpaakin
        Kamulla kirjoitti:

On löysä vittu!Salo,Häkä,Räikkä,Kankkunen,Mäkinen ja monet muut suomalaiset miehet tunnetaan maailmalla.Paremmin kuin esim.pres Halonen.Finski ämmä tunnetaan ilmasena hutsuna.

On sanat nuo.Ja niin saatanan totta.

• Keskusteluun eksynyt
        Kamulla kirjoitti:

"On löysä ittu!Salo,Häkä,Räikkä,Kankkunen,Mäkinen ja monet muut suomalaiset miehet tunnetaan maailmalla.Paremmin kuin esim.pres Halonen.Finski ämmä tunnetaan ilmasena hutsuna."

Miksi Halonen? Samalla lailla Räikkönen on miespressoja tunnetumpi. Koita päästä yli tuosta järkyttävästä naisvihasta, niin saattaisit saada joskus, tai tilita City-lehdelle kuten eräs sankari.

PS: Ulkomaiset ystäväni (sukupuoleen katsomatta) eivät näe minua ilmaisena hutsuna. Missäköhän vika?

• slerpax

otahan noriko yhteyttä ni pusken sua ihan mielelläni, ihan vaan kostoks mikalle... :)
      Outo jätkä jos tollasii touhuilee kun on tommonen vosu kotona.

• ludatzka

kyllä näillä formula miehillä on surkee nais maku,tämä typykkä mikä pyllistelee vähissä vaatteissa,kyllä on olematon perse,ei ollenkaan seksikäs,3 kymppiseksi kulahtaneen näköinen,ja jos palataan Häkän makuun niin hiukan parani,edellisestä petolinnun perseen näköisestä vanhasta ämmästä siis itsestään vanhemmasta,pojat ryhtiä siihen naisten vaihtoon varaa on etsiä kauniimpia,ottakaa oppia LEWIsistä

• olenyllättynyt

Netistä löytyi kuva Mika Salon nykyisestä naisystävästä.
      Olin hieman yllättynyt näkemästäni.
      Ei pitäisi arvostella kenenkään ulkomuotoa, mutta......

• Tdhkv

Mulle oli uutta et Mika ja Noriko on eronnu virallisesti, koska tää on tapahtunut?
      Mika on ollu ton Hennan kaa jo vuosia, myös avioliiton aikana

• rakkauskukoistaa

"Rakkaus kukoistaa" hehkuttaa Mika Salo uuden naisystävänsä kanssa.

• Jdghv

Uus naisystävä? Onhan ne nyt about 10 vuotta ollu yhdessä niin emmä nyt uudeksi kutsuisi... mutta koska Mika Salo on eronnut avioliitostaan?

• rakkauskukoistaa
        Jdghv kirjoitti:

Uus naisystävä? Onhan ne nyt about 10 vuotta ollu yhdessä niin emmä nyt uudeksi kutsuisi... mutta koska Mika Salo on eronnut avioliitostaan?

Sitä hän ei kerro, mutta kai se jostain joskus selviää.

• Rilkhdf
        rakkauskukoistaa kirjoitti:

Sitä hän ei kerro, mutta kai se jostain joskus selviää.

Onkohan ne oikeasti eronnu? Japanissa ero on suuri häpeä, ehkä ne on virallisesti edelleen naimisissa?
        Henna tosiaan ollu kuvioissa noin 10 vuotta ja Noriko on kyllä tiennyt.

• Norikosadness

Paras saavutus oli toinen sija Irvinen perässä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      74
      4036
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2151
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      237
      1406
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      153
      1380
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      116
      1207
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1178
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1089
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      7
      1056
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      994
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35