Vuokralle tarjotaan mummonmökki isolla tontilla, Tampereen-Kangasalan rajalla. 2h k yläk.pieni huone, pihasauna jossa myös liiteri. Talossa sähkö/puulämmitys, wc ja suihku. Vuokra 600/kk sähkö/puut ja vesi. Kulkemaan pääsee sekä Tampereen kaupungin bussilla että Paunulla.
MUMMONMÖKKI PIRKANMAALLA
14
7520
Vastaukset
- 123Hei, 
 Olisin kiinostunut vuokraamaan taloasi.
 Minuun voi mielellään ottaa yhteyttä sähköpostitse ja kertoa yhteistiedot niin soitan.
 Tervieisn, jaana
- 1234Edellisessä viestissä ei tullutkaan sähköposti osoitetta näkyviin joten tässä on osoite johon voi ottaa yhteyttä: [email protected] 
 Terveisin,jaana
- susiriOlisin myös kiinnostunut vuokraamaan mummonmökkiä. Olisi kiva saada siitä lisätietoja ja vaikka käydä katsomassa. Ota yhteyttä sähköpostiini.(löytyy nimimerkistä..) T. Susanna - KANGASALAHei Susanna (ja muutkin mökistä kiinnostuneet) 
 en onnistunut bongaamaan sähköpostiosoitettasi, joten tässä minun [email protected].
- jo vuokrattuKANGASALA kirjoitti:Hei Susanna (ja muutkin mökistä kiinnostuneet) 
 en onnistunut bongaamaan sähköpostiosoitettasi, joten tässä minun [email protected].Kyselee remonttitaitoinen (jos pientä remonttia pitää joskus tehdä). 
- KANGASALAjo vuokrattu kirjoitti:Kyselee remonttitaitoinen (jos pientä remonttia pitää joskus tehdä). Ei ole vielä vuokrattu. Kyselyjä tullut tosi paljon. Vuokraisin mieluiten pienelle perheelle (2-3 henkeä), mökkihän on aika pieni. 
- mikkosatuKANGASALA kirjoitti:Ei ole vielä vuokrattu. Kyselyjä tullut tosi paljon. Vuokraisin mieluiten pienelle perheelle (2-3 henkeä), mökkihän on aika pieni. olisimme kiinnostuneita,meillä on kylläkin koira,olisiko mahdottomuus. 
 Meitä on yleensä vain me kolme ja minun lapseni 8v tyttö satunnaisesti.

- PikkuperheJos on vielä vapaana, niin ilmoittele ihmeessä! Etsinnällämme on hiukan jo kiire... :) 
- rauhaa kaipaaOlemme kihloissa oleva pariskunta joka myös odottaa perheenlisäystä. M on 30v ja n. on 25v. Olemme siistejä ja tunnollisia. Mukana muuttais pieni kissa ja mäyräkoira. Haluamme pois kerrostaloista ja lähiöistä siksi etsimme omakotitaloa vuokralle pitkäksi aikaa.. 
 yst terv Veijo Vallius, 0417832132
 olisi kiva jos ilmoittaisitte vaikka olisi menny jo.
 [email protected]- eikö voi siisottaa yhteyttä ilmoittajan sänköpostiosoitteeseen??? Jäävät kyllä ilman torppaa tuollaiset tyhjäpäät, jotka täällä kyselevät!!! 

- jhOlen kiinnostunut jos vielä tarjolla. 
 043-8265722
- AnonyymiNo hei. Olisin kiinnostunut vuokraamaan pitkällä vuokrasuhteella ja valmis muuttamaan vaikka heti. Ota yhteyttä @ Mikko [email protected] 
- AnonyymiSiis [email protected] 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424885
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161673
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2001407
- 1521311