Vuokralle tarjotaan mummonmökki isolla tontilla, Tampereen-Kangasalan rajalla. 2h k yläk.pieni huone, pihasauna jossa myös liiteri. Talossa sähkö/puulämmitys, wc ja suihku. Vuokra 600/kk sähkö/puut ja vesi. Kulkemaan pääsee sekä Tampereen kaupungin bussilla että Paunulla.
MUMMONMÖKKI PIRKANMAALLA
14
6500
Vastaukset
- 123
Hei,
Olisin kiinostunut vuokraamaan taloasi.
Minuun voi mielellään ottaa yhteyttä sähköpostitse ja kertoa yhteistiedot niin soitan.
Tervieisn, jaana - 1234
Edellisessä viestissä ei tullutkaan sähköposti osoitetta näkyviin joten tässä on osoite johon voi ottaa yhteyttä: miriel@suomi24.fi
Terveisin,jaana - susiri
Olisin myös kiinnostunut vuokraamaan mummonmökkiä. Olisi kiva saada siitä lisätietoja ja vaikka käydä katsomassa. Ota yhteyttä sähköpostiini.(löytyy nimimerkistä..) T. Susanna
- KANGASALA
Hei Susanna (ja muutkin mökistä kiinnostuneet)
en onnistunut bongaamaan sähköpostiosoitettasi, joten tässä minun annuli.l@luukku.com. - jo vuokrattu
KANGASALA kirjoitti:
Hei Susanna (ja muutkin mökistä kiinnostuneet)
en onnistunut bongaamaan sähköpostiosoitettasi, joten tässä minun annuli.l@luukku.com.Kyselee remonttitaitoinen (jos pientä remonttia pitää joskus tehdä).
- KANGASALA
jo vuokrattu kirjoitti:
Kyselee remonttitaitoinen (jos pientä remonttia pitää joskus tehdä).
Ei ole vielä vuokrattu. Kyselyjä tullut tosi paljon. Vuokraisin mieluiten pienelle perheelle (2-3 henkeä), mökkihän on aika pieni.
- mikkosatu
KANGASALA kirjoitti:
Ei ole vielä vuokrattu. Kyselyjä tullut tosi paljon. Vuokraisin mieluiten pienelle perheelle (2-3 henkeä), mökkihän on aika pieni.
olisimme kiinnostuneita,meillä on kylläkin koira,olisiko mahdottomuus.
Meitä on yleensä vain me kolme ja minun lapseni 8v tyttö satunnaisesti.
- Pikkuperhe
Jos on vielä vapaana, niin ilmoittele ihmeessä! Etsinnällämme on hiukan jo kiire... :)
- Toistaiseksi vapaana
Lähetä vietiä suoraan sähköpostiosoitteeseeni
annuli.l@luukku.com.
- rauhaa kaipaa
Olemme kihloissa oleva pariskunta joka myös odottaa perheenlisäystä. M on 30v ja n. on 25v. Olemme siistejä ja tunnollisia. Mukana muuttais pieni kissa ja mäyräkoira. Haluamme pois kerrostaloista ja lähiöistä siksi etsimme omakotitaloa vuokralle pitkäksi aikaa..
yst terv Veijo Vallius, 0417832132
olisi kiva jos ilmoittaisitte vaikka olisi menny jo.
valvei.consulting@gmail.com- eikö voi siis
ottaa yhteyttä ilmoittajan sänköpostiosoitteeseen??? Jäävät kyllä ilman torppaa tuollaiset tyhjäpäät, jotka täällä kyselevät!!!
- jh
Olen kiinnostunut jos vielä tarjolla.
043-8265722 - Anonyymi
No hei. Olisin kiinnostunut vuokraamaan pitkällä vuokrasuhteella ja valmis muuttamaan vaikka heti. Ota yhteyttä @ Mikko ruutiainen.mikko@gmail.com
- Anonyymi
Siis Ruutiainen.mikko@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martina Aitolehti poseeraa rakkaansa kanssa - Somessa kuitti:"Oletko lainannut Haaviston Antoniota?"
Hmmm, onhan noissa miehissä yhdennäköisyyttä täytyy myöntää… Vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja katso kuvat: http1692075Miksi itsenäisyyspäivää vietetään...
...kun itsenäisyys menetettiin 4.4.2023 kun meidät liitettiin NATOon? Päätäntävaltamme siittettiin UsaNatolle tuona suru3971153- 741015
- 67871
Hyvästi, vaalea nainen
Edelleen pyörit päivittäin mielessäni. Mitä teitkään minulle. Niin tuttu, vaikka tutkimaton. Kaipuu ja polttava tunne si35781Lempinimi kaivatulle
Minkä lempinimen olet antanut ikäväsi kohteelle mielessäsi häntä ikövöidessä? Hän kulkee aatteissa mukana lempinimellä36778Pystytkö puhumaan seksistä?
Tai onko se maailman luonnollisin ja parhaimmillaan kauneimpiakin asioita mistä et pysty puhumaan kokematta seksuaalista107748- 23677
Oikeastaan rakastuneena
On mukava olla😇 Niin huumaava olo. Olo varmaan niin, kuin maanisilla.. yhtään pysy paikalla, ajatus ei liiku, mihinkään52668Martinan ruukavalio
Voi hyvää päivää taas, mitä tekstiä picukissa. -ohjeilla, jotka voita vaikka lopun ikää. -kesto 6viikkoa, voit kuin jatk120666