MUMMONMÖKKI PIRKANMAALLA

KANGASALA

Vuokralle tarjotaan mummonmökki isolla tontilla, Tampereen-Kangasalan rajalla. 2h k yläk.pieni huone, pihasauna jossa myös liiteri. Talossa sähkö/puulämmitys, wc ja suihku. Vuokra 600/kk sähkö/puut ja vesi. Kulkemaan pääsee sekä Tampereen kaupungin bussilla että Paunulla.

14

7602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123

Hei,
      Olisin kiinostunut vuokraamaan taloasi.
      Minuun voi mielellään ottaa yhteyttä sähköpostitse ja kertoa yhteistiedot niin soitan.
      Tervieisn, jaana

• 1234

Edellisessä viestissä ei tullutkaan sähköposti osoitetta näkyviin joten tässä on osoite johon voi ottaa yhteyttä: [email protected]
      Terveisin,jaana

• susiri

Olisin myös kiinnostunut vuokraamaan mummonmökkiä. Olisi kiva saada siitä lisätietoja ja vaikka käydä katsomassa. Ota yhteyttä sähköpostiini.(löytyy nimimerkistä..) T. Susanna

• KANGASALA

Hei Susanna (ja muutkin mökistä kiinnostuneet)
        en onnistunut bongaamaan sähköpostiosoitettasi, joten tässä minun [email protected].

• jo vuokrattu
        KANGASALA kirjoitti:

Hei Susanna (ja muutkin mökistä kiinnostuneet)
        en onnistunut bongaamaan sähköpostiosoitettasi, joten tässä minun [email protected].

Kyselee remonttitaitoinen (jos pientä remonttia pitää joskus tehdä).

• KANGASALA
        jo vuokrattu kirjoitti:

Kyselee remonttitaitoinen (jos pientä remonttia pitää joskus tehdä).

Ei ole vielä vuokrattu. Kyselyjä tullut tosi paljon. Vuokraisin mieluiten pienelle perheelle (2-3 henkeä), mökkihän on aika pieni.

• mikkosatu
        KANGASALA kirjoitti:

Ei ole vielä vuokrattu. Kyselyjä tullut tosi paljon. Vuokraisin mieluiten pienelle perheelle (2-3 henkeä), mökkihän on aika pieni.

olisimme kiinnostuneita,meillä on kylläkin koira,olisiko mahdottomuus.
        Meitä on yleensä vain me kolme ja minun lapseni 8v tyttö satunnaisesti.

• Pikkuperhe

Jos on vielä vapaana, niin ilmoittele ihmeessä! Etsinnällämme on hiukan jo kiire... :)

• Toistaiseksi vapaana

• rauhaa kaipaa

Olemme kihloissa oleva pariskunta joka myös odottaa perheenlisäystä. M on 30v ja n. on 25v. Olemme siistejä ja tunnollisia. Mukana muuttais pieni kissa ja mäyräkoira. Haluamme pois kerrostaloista ja lähiöistä siksi etsimme omakotitaloa vuokralle pitkäksi aikaa..

yst terv Veijo Vallius, 0417832132

olisi kiva jos ilmoittaisitte vaikka olisi menny jo.
      [email protected]

• eikö voi siis

ottaa yhteyttä ilmoittajan sänköpostiosoitteeseen??? Jäävät kyllä ilman torppaa tuollaiset tyhjäpäät, jotka täällä kyselevät!!!

• jh

Olen kiinnostunut jos vielä tarjolla.

043-8265722

• Anonyymi

No hei. Olisin kiinnostunut vuokraamaan pitkällä vuokrasuhteella ja valmis muuttamaan vaikka heti. Ota yhteyttä @ Mikko [email protected]

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      77
      5924
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      279
      4827
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2608
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2513
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      98
      1594
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1461
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1377
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1326
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      109
      1284
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1241
    Aihe