DORO senioripuhelin

vanhuksille

Onko kellään kokemusta noista vanhemmalle väelle tarkoitetuista puhelimista. http://www.luurinetti.com/products.php?g1=5babb7 Lähinnä nyt olisin kiinnostunut mallista Doro HandleEasy 328GSM.

Kaupoista en ole niitä löytänyt enkä siis päässyt itse testailemaan. Voiko puheen voimakkuuden säätää niin kovalle että todella heikkokuuloinenkin voi sitä käyttää.

4

4100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluat

Olisi myynnissä tarpeettomana juuri tuollainen puhelin Helsingissä Laajasalossa. Ovh. n.2kk. sitten 129e. Hinta 50e. Puhelin on ollut päällä/käytösä n. 1vko. eli lähes käyttämätön.Ostokuitti,käyttöohje, laturi,korvanappi ym. löytyy. Hae pois.

Puh. 0400876741/Nevalainen

• Doro lentää seinään

Hoitajana olen tullut sellaiseen ajatukseen kun olen nähnyt vanhemmalle väelle ostettuja DOROja, etteivät vanhat ihmiset opi niitä käyttämään, hoitajat eivät myöskään osaa niitä käyttää. Malleja on monta ja päällepäin näyttävät yksinkertaisilta. Minä mm. teen niin jos vanhuksen tarvitsee soittaa jonnekin niin soitan työpuhelimella, kysyn mahdollisesti numerotiedustelusta numeron ja annan puhelimen korvalle, en löydä DOROsta numeroa. Eikä kiireessä joka DOROn käyttöohjetta jaksa alkaa selata. Olemme usein jutelleet työpaikalla että Nokian perusperus malli tai Samsungin n 20-30 euroa maksava simpukka ovat kaikista parhaat, niiden käytön osaa jokainen hoitaja tai ainakin äkkiä hoksaa jos on kännyä käyttänyt.

• se sama

puhut ihan soopaa. Meillä on 2 käytössä, sen selkeämpi puhelinta ei ookaan..

• Anonyymi

Minulla Doro 8110....olen 82v...voiko sotkuisempaa sälää olla...mitä ne suunnittelijat oikein ajattelee.
      Ottakaa joku 80 virkeä älykäs vanhus suunnitteluryhmään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      408
      8965
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      185
      3483
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      1938
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      80
      1217
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1085
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1080
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1041
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1035
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1003
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65