Moi
Rulo-ovi pitää kai itse alkaa tekemään, kun ei niitä valmiinakaan näytä olevan ja olisi niinkin pienestä ovesta kysymys kuin korkeus 38 cm ja pituus 45 cm. Mitään kaappeja ei tarvi - kaappi on jo olemassa! Olisiko jollakin antaa vinkkejä rulo-oven tekoon? Vai myykö niitä valmiina joku?
En löytänyt netistä.
Rulo-ovi
nikkariko minä?
2
1622
Vastaukset
- Jos ei muuta selviä
Mielestäni taiteovi on hieno ja nykyään vähän käytetty ratkaisu. Tarkoitan nimenomaan sellaista, jossa ovi on kaksilehtinen, eli leveys on jaettu kahtia (suunnilleen) keskeltä saranoinnilla. Tuo ovityyppi vaatii tosin oikein toimiakseen liukukiskot.
Tämän esitän siinä mielessä, että jos rulo-ratkaisua ei löydy. Mielestäni ovi on hieno.- kiitos vihjeestä
ovi ongelma ratkennut ja paikoillaan
martellan isommasta rulosta sahattiin sopivaksi
tuli hieno
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1887631Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve782782Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1092781"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1102271Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382112- 111825
- 181438
Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee281392- 201246
- 221214