Moi
Rulo-ovi pitää kai itse alkaa tekemään, kun ei niitä valmiinakaan näytä olevan ja olisi niinkin pienestä ovesta kysymys kuin korkeus 38 cm ja pituus 45 cm. Mitään kaappeja ei tarvi - kaappi on jo olemassa! Olisiko jollakin antaa vinkkejä rulo-oven tekoon? Vai myykö niitä valmiina joku?
En löytänyt netistä.
Rulo-ovi
nikkariko minä?
2
1683
Vastaukset 2
- Jos ei muuta selviä
Mielestäni taiteovi on hieno ja nykyään vähän käytetty ratkaisu. Tarkoitan nimenomaan sellaista, jossa ovi on kaksilehtinen, eli leveys on jaettu kahtia (suunnilleen) keskeltä saranoinnilla. Tuo ovityyppi vaatii tosin oikein toimiakseen liukukiskot.
Tämän esitän siinä mielessä, että jos rulo-ratkaisua ei löydy. Mielestäni ovi on hieno.- kiitos vihjeestä
ovi ongelma ratkennut ja paikoillaan
martellan isommasta rulosta sahattiin sopivaksi
tuli hieno
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.531454Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt211109- 93987
- 78697
- 37688
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21509- 27500
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53460- 26451
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423