Moi
Rulo-ovi pitää kai itse alkaa tekemään, kun ei niitä valmiinakaan näytä olevan ja olisi niinkin pienestä ovesta kysymys kuin korkeus 38 cm ja pituus 45 cm. Mitään kaappeja ei tarvi - kaappi on jo olemassa! Olisiko jollakin antaa vinkkejä rulo-oven tekoon? Vai myykö niitä valmiina joku?
En löytänyt netistä.
Rulo-ovi
nikkariko minä?
2
1658
Vastaukset
- Jos ei muuta selviä
Mielestäni taiteovi on hieno ja nykyään vähän käytetty ratkaisu. Tarkoitan nimenomaan sellaista, jossa ovi on kaksilehtinen, eli leveys on jaettu kahtia (suunnilleen) keskeltä saranoinnilla. Tuo ovityyppi vaatii tosin oikein toimiakseen liukukiskot.
Tämän esitän siinä mielessä, että jos rulo-ratkaisua ei löydy. Mielestäni ovi on hieno.- kiitos vihjeestä
ovi ongelma ratkennut ja paikoillaan
martellan isommasta rulosta sahattiin sopivaksi
tuli hieno
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811406
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121335Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181110- 211006
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114868Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45863- 17793
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40667
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72652