Moi
Rulo-ovi pitää kai itse alkaa tekemään, kun ei niitä valmiinakaan näytä olevan ja olisi niinkin pienestä ovesta kysymys kuin korkeus 38 cm ja pituus 45 cm. Mitään kaappeja ei tarvi - kaappi on jo olemassa! Olisiko jollakin antaa vinkkejä rulo-oven tekoon? Vai myykö niitä valmiina joku?
En löytänyt netistä.
Rulo-ovi
nikkariko minä?
2
1683
Vastaukset 2
- Jos ei muuta selviä
Mielestäni taiteovi on hieno ja nykyään vähän käytetty ratkaisu. Tarkoitan nimenomaan sellaista, jossa ovi on kaksilehtinen, eli leveys on jaettu kahtia (suunnilleen) keskeltä saranoinnilla. Tuo ovityyppi vaatii tosin oikein toimiakseen liukukiskot.
Tämän esitän siinä mielessä, että jos rulo-ratkaisua ei löydy. Mielestäni ovi on hieno.- kiitos vihjeestä
ovi ongelma ratkennut ja paikoillaan
martellan isommasta rulosta sahattiin sopivaksi
tuli hieno
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta502418- 951116
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil300997Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii329953Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O56908Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77863- 69724
- 90695
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63688- 33643