Moi
Rulo-ovi pitää kai itse alkaa tekemään, kun ei niitä valmiinakaan näytä olevan ja olisi niinkin pienestä ovesta kysymys kuin korkeus 38 cm ja pituus 45 cm. Mitään kaappeja ei tarvi - kaappi on jo olemassa! Olisiko jollakin antaa vinkkejä rulo-oven tekoon? Vai myykö niitä valmiina joku?
En löytänyt netistä.
Rulo-ovi
nikkariko minä?
2
1526
Vastaukset
- Jos ei muuta selviä
Mielestäni taiteovi on hieno ja nykyään vähän käytetty ratkaisu. Tarkoitan nimenomaan sellaista, jossa ovi on kaksilehtinen, eli leveys on jaettu kahtia (suunnilleen) keskeltä saranoinnilla. Tuo ovityyppi vaatii tosin oikein toimiakseen liukukiskot.
Tämän esitän siinä mielessä, että jos rulo-ratkaisua ei löydy. Mielestäni ovi on hieno.- kiitos vihjeestä
ovi ongelma ratkennut ja paikoillaan
martellan isommasta rulosta sahattiin sopivaksi
tuli hieno
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2486247Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.915145KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa164349Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1443123Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123081Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1662597Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,862553Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1741724- 461679
- 681525