Nummelaan kuulemma avataan uusi MP tarvikeliike. Onko parempaa tietoa kyseisestä liikkeestä. Eikö Sellkamin palvelut riittäneet??
Kilpailua
5
1150
Vastaukset
- Tietää
Liike on Moto Nummela. Onko joku jo käynyt tarkistamassa paikan tarjonnan?
- Asiakaspalvelusta..
Kävin Nummelan Sellkamissa etsimässä sukulaiselleni, pian 15v tytölle mopoa. Myyjänä oli silmälasipäinen mies..kun kerroin asiani, niin ensiksi hän vaati tyttöä paikalle, koska muutenhan en osaa mopoa ostaa..hänelle ei tullut mieleenkään, että tämän päivän nuoriso on hyvin tietoinen siitä mitä haluaa..Tässä tilanteessa tytär oli äitinsä kanssa käynyt katsomassa mopoa, minun tehtävänä oli hoitaa bisnespuoli ja hommata ajopeli yllätykseksi..Eli myyjän palvelu jäi siihen kun tyttöä ei ollut paikalla..En viitsinyt korjata asiaa sen kummemmin.
Kävin toistamiseen ko paikassa,( poika on viime vuonna ostanut mopon firmasta) tällä kertaa tiedustelin Kymco mopoon lokasuojaa, koska naapurin pojalla sellainen oli kiinni. Sain hinnaksi jotain epämääräistä 15-20€ väliltä.. hain toisesta liikkeestä osan, koska se on mopon alkuperäisosa ja näin ollen se pitää tulla mopon mukana!! Tämän asian varmistin toisesta Kymco liikkeestä.
Ihan käsittämätöntä asiakaspalvelua..en astu kyseiseen liikkeeseen enää.. poika saa huollattaa moponsa Moto nummelassa tms. ja hakea varaosat muualta.
Seuraavan kerran kun tulen Nummelaan kierrän kyseisen puljun kaukaa. - liian kallista
Asiakaspalvelusta.. kirjoitti:
Kävin Nummelan Sellkamissa etsimässä sukulaiselleni, pian 15v tytölle mopoa. Myyjänä oli silmälasipäinen mies..kun kerroin asiani, niin ensiksi hän vaati tyttöä paikalle, koska muutenhan en osaa mopoa ostaa..hänelle ei tullut mieleenkään, että tämän päivän nuoriso on hyvin tietoinen siitä mitä haluaa..Tässä tilanteessa tytär oli äitinsä kanssa käynyt katsomassa mopoa, minun tehtävänä oli hoitaa bisnespuoli ja hommata ajopeli yllätykseksi..Eli myyjän palvelu jäi siihen kun tyttöä ei ollut paikalla..En viitsinyt korjata asiaa sen kummemmin.
Kävin toistamiseen ko paikassa,( poika on viime vuonna ostanut mopon firmasta) tällä kertaa tiedustelin Kymco mopoon lokasuojaa, koska naapurin pojalla sellainen oli kiinni. Sain hinnaksi jotain epämääräistä 15-20€ väliltä.. hain toisesta liikkeestä osan, koska se on mopon alkuperäisosa ja näin ollen se pitää tulla mopon mukana!! Tämän asian varmistin toisesta Kymco liikkeestä.
Ihan käsittämätöntä asiakaspalvelua..en astu kyseiseen liikkeeseen enää.. poika saa huollattaa moponsa Moto nummelassa tms. ja hakea varaosat muualta.
Seuraavan kerran kun tulen Nummelaan kierrän kyseisen puljun kaukaa.Ollaan kavereiden kanssa vertailtu osien hintoja kyseisessä liikkeessä. Kun vertaa luettelossa olevia hintoja liikkeen hintoihin on hinnoissa huimia eroja. Jopa tupla hinta oikeeseen hintaan verrattattuna??? Taitaa olla tämä omistaja varsinainen kauppamies. Kaveri liikkeen perällä(taitaa olla vara osa mies) vaikuttaa reilulta. Ei oo ainakaan vielä tullut huijattua.niin ja hinnat on ihan halvempiakin. Saahan noita osia netistä tilattua mutta olishan se helpompaa saada osat heti kaupasta.niin ja toisessa liikkeessä moto Nummelasta ei saa mitään heti. Paska mopo kylä tää nummela.
- ei enää
liian kallista kirjoitti:
Ollaan kavereiden kanssa vertailtu osien hintoja kyseisessä liikkeessä. Kun vertaa luettelossa olevia hintoja liikkeen hintoihin on hinnoissa huimia eroja. Jopa tupla hinta oikeeseen hintaan verrattattuna??? Taitaa olla tämä omistaja varsinainen kauppamies. Kaveri liikkeen perällä(taitaa olla vara osa mies) vaikuttaa reilulta. Ei oo ainakaan vielä tullut huijattua.niin ja hinnat on ihan halvempiakin. Saahan noita osia netistä tilattua mutta olishan se helpompaa saada osat heti kaupasta.niin ja toisessa liikkeessä moto Nummelasta ei saa mitään heti. Paska mopo kylä tää nummela.
Tilatessa on hinta sovittu ja kun hakee tiskiltä osat on hinta ihan muuta. Mielummin ajan Vantaalle Y-Centeriin. Saapahan oikeaan hintaan osat.
- Mikko K
ei enää kirjoitti:
Tilatessa on hinta sovittu ja kun hakee tiskiltä osat on hinta ihan muuta. Mielummin ajan Vantaalle Y-Centeriin. Saapahan oikeaan hintaan osat.
Joo, mä olen siirtyny YC vantaan asiakkaaksi täysin. Sellkamin itsekeksityt hinnat on pilvissä!! Jos haluaa oikein viilata pilkkua, niin jokaisen määräaikaishuollon jälkeen on eri litrahinta ollut öljyissä, vaikka tuote on pysyny samana??? Eikös öljyn hinta oo tullu alaspäin? Pomolle vaan tiedoksi, ettei kuluttajat tyhmiä ole! samoin tulppien hinnat vaihtelee..
Yritin muutama viikko sitten saada huoltoaikaa, mutta jono oli kuulemma pari viikkoa..mielenkiintoista, että firman kalenteri näytti tyhjää, mutta aikoja ei ollut. Kaveri kun kysäs kokeeksi et kuinka nopeesti saa sielä ostetulle pelille ajan..ja vastaus oli että aikoja on... jos on aikoja, niin miksei niitä voi hyödyntää maksaville asiakkaille? No, mun DT lähti vantaalle ja tuli hienosti huollettuna takas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289