WH lomalle Ausseihin...anyone?

Hmv

Heippa!
Olen 3-kymppinen nuori ;O) nainen joka on miettinyt lähtöä Australiaan toteuttamaan unelmaansa!
Vielä en ole pitkälle päässyt (alkutaipaleessa vasta) ja oikeestaan matkaseuraa haen.
Olisi kivaa ettei tarvitsisi yksin lähteä teitä tallomaan.
Eli hakusessa olis matkaseuraa...lähtö olisi marras-joulukuussa ja toivon että et pelkästään halua lähteä rällästämään, vaan hakemaan huikeita kokemuksia ja hiomaan englannin kieltä. Niin ja tekemään työtä(kunhan sitä saa)!
Eli kaikki suunnilleen samanikäsest hetero naiset(miksipä ei miehetkin:O)) ottakaapa yhteyttä!
Joko täällä tai sitten [email protected] osoitteeseen...

9

1841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikäraja

Working Holiday -viisumin saamiselle on ikäraja, muistaakseni juurikin tuo 30 vuotta. Viisumihakemus on tehtävä ennen kuin täytät sen.

• Kevin Rudd

viisumia voit hakea 30 vuotiaana,
        se on voimassa vuoden siita paivasta kun se on myonnetty,eli voit venata melkein 31 vuotiaaksi.
        mene sinne vaan,et tarvi mukaan kun paksun lompakon,kaverit saat ausseista.

• Hmv
        Kevin Rudd kirjoitti:

se on voimassa vuoden siita paivasta kun se on myonnetty,eli voit venata melkein 31 vuotiaaksi.

no sitä olenkin miettiny että täytyykö olla alle 30(kun oikeestaan olen vielä 2kk 29vee)että tuleeko tässä kiire sen viisumin kanssa!

• MIR
        Hmv kirjoitti:

no sitä olenkin miettiny että täytyykö olla alle 30(kun oikeestaan olen vielä 2kk 29vee)että tuleeko tässä kiire sen viisumin kanssa!

Mitä sitä miettimään kun se päivänselvästi ohjeissa kerrotaan. Neidit & herrat ovat hyvät ja laittavat se silmän takaisin päähän ja lukevat.
        RTFM:llä pääsee pitkälle... :-)
        http://www.immi.gov.au/visitors/working-holiday/417/eligibility-first.htm

• bwww
        Kevin Rudd kirjoitti:

wh-matkalle lähdössä ensi kesänä, aloituskassana n. 7000e, lennot jo maksettu...Tavoitteena olla n. vajaa vuosi ja puolet siitä duunissa. Mitä mieltä olet, riittääkö tämä pohjakassa vai paljon suosittelet kokemuksesi pohjalta? itsestähän se on kiinni miten kuluttaa rahaa, mutta tarkoituksena elää suht säästeliäästi..Minkä verran kuluja tulee keskimäärin kk vuokraan ja itsetehtyyn ruokaan?

• Kevin Rudd
        bwww kirjoitti:

wh-matkalle lähdössä ensi kesänä, aloituskassana n. 7000e, lennot jo maksettu...Tavoitteena olla n. vajaa vuosi ja puolet siitä duunissa. Mitä mieltä olet, riittääkö tämä pohjakassa vai paljon suosittelet kokemuksesi pohjalta? itsestähän se on kiinni miten kuluttaa rahaa, mutta tarkoituksena elää suht säästeliäästi..Minkä verran kuluja tulee keskimäärin kk vuokraan ja itsetehtyyn ruokaan?

asuminen on n.150-250 ausd/viikko.riippuu hostellista/asunnosta.
        sesonki aikana,(joulu-tammikuu),hostellit nostaa hintoja,esim.sydneyssa.
        ruokaan menee helposti sama kuin suomessa.
        kuten sanoit itsesta se on kiinni,paljonko kayt ulkona,reissaatko,saatko toita?

• Yes-82

Hei

Itse juuri varasin lennot, eli olen lähdössä ens kuussa. Menen ensiksi Sydneyhin, viivyn matkallani ehkä vuoden tai kaksi.

Terkuin, 26-v nainen

• Hmv

No mutta otappa ja kirjottele mulle tonne hotmailiin niin jutellaan lisää. Voishan sitä nähä vaikka siellä sitten kun on mun aika tulla sinne.

• SB2

Varasin myös matkan täl viikol ja lähtö on kesäkuun lopussa. Vuodeksi on tarkoitus sinne mennä WH:lla. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      252
      4548
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      128
      2978
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1730
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1563
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1461
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1314
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1235
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1085
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1083
    Aihe