hei
onko jollain kokemusta Hotelli Marina grand beach? Olen lähdöddä ekaa kertaa kyseiseen maahan. Entä olisiko jollain hyviä vinkkejä mitä kannattaa olla mukana tai jotain muuta hyödyllistä tietoa
hotelli Marina Grand Beach
2
815
Vastaukset
- N0RPsu
mulla on sama juttu. olen menossa sinne ensimmäistä kertaa enkä ole aikasemmin edes ollu ulkomailla
- matkalainen
Tervehdys! Kyseinen hotelli ei sano kyl mitään ainakaan näin suoralta kädeltä.. Missä se on kultahietikko, sb? Kesäkuun alussa voi olla ainakin illat vielä sen verran viileitä et myös pitkähihaista vaatetta kannattaa varata mukaan. Toinen äärimmäisen fiksu matkatavara on taskulamppu! Bulgariassa on melko usein sähkökatkoksia ja ainakin aiemmin mitä oon käyny niin ei ihan joka putiikissa niitä myydä :D A-hepatiitti ja maitohappo tabletit kannattaa terveyspuolelta hoitaa kuntoon ennen matkan alkua. A-hepatiitti maksaa 40-60e ja toinen sitten puolen vuoden päästä, vaikutusaika nykyisellä vähintään 20 vuotta joten on varmaan sen väärti! Oletteko koska lähdössä ja mihinpäin bulgariaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022326- 1171862
- 891463
- 1351433
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511077
- 381012
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu22960