Pearlissa oon voittanu 4. saia, mutta miten voi jatkaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Help!!!
7
254
Vastaukset
- rndm.
Mene Celestic Towniin ja voita Team Galacticin jäsen luolan suulla. Mene luolaan sisään, ja ''puhu'' sen päässä olevalle maalaukselle. Tämän jälkeen voit mennä Hearthome Cityn salille.
- diivu_87
Luetko sä noi kiki tiedot serebistä via onko sulal jossian läpiipelu opas vai mustatko ulkoo?
- rndm.
diivu_87 kirjoitti:
Luetko sä noi kiki tiedot serebistä via onko sulal jossian läpiipelu opas vai mustatko ulkoo?
Googletin ''Diamond Walkthrough'' ja katsoin tuloksesta oikean kohdan.
- diivu_87
rndm. kirjoitti:
Googletin ''Diamond Walkthrough'' ja katsoin tuloksesta oikean kohdan.
Ai tolleenki voi tehdä..En oo ikin käyttänyt mä van meen omin avuin peleissä eteenpäin ja tarvittaessa katon jostian läpipeluu ohjeesta tai kysyn kaverilta.Tosta tulee vissin enkuksi ohjeita jos köyttää tota?
- rndm.
diivu_87 kirjoitti:
Ai tolleenki voi tehdä..En oo ikin käyttänyt mä van meen omin avuin peleissä eteenpäin ja tarvittaessa katon jostian läpipeluu ohjeesta tai kysyn kaverilta.Tosta tulee vissin enkuksi ohjeita jos köyttää tota?
Itsekään en käytä, ellen jää aivan jumiin.
- --...--
Ihmisen nimeltä Marriland youtubessa täysi ja narrated walkthourght
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1014075- 573643
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282643Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612582- 522526
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521786