auttakaa! mikä mua vaivaa?

Mulla on sellane ongelma että mulle tulee yhdynnän jälkeen jokin mikälie juttu joka saattaa kestää parikin viikkoa ja loppuu... muutaman yhdyntäkerran jälkeen se alkaa uudestaan.

Oireena ovat kova kutina alapäässä ja emättimestä tulee vaaleaa nestettä
Mulle on tullu yhdynnästä myös pieniä haavoja mutta voiko ne muka aiheuttaa nää oireet?

Epäilin hiivasientä mutta valkovuoto ei ole kokkareista... se vaikuttaa jopa tavallista nestemäisemmältä.

Ostin tänään Lactalia koska epäilin pH arvojen nousua... ohjeissa kuitenkin sanottiin ettei sitä tule käyttää jos ilmenee kutinaa tai kipua emättimessä.

Mikä mua vaivaa? Miten tätä voi ennaltaehkäistä?
4648
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

mulle sano entinen terkka et kutinakin viittaa ph epätasapainoon. siinä lactalis kuitenki lukee ettei kutinan yhteydes saa käyttää... onko kellään kokemusta?

Ja se tärkein kysymys on se et millä mä vältän nää ku tää tulee aina yhdynnän jälkeen! sit se katoaa joskus ja taas uudestaan!

olkaa kilttejä ja vastatkaa oon aika epätoivoinen...

Äänestä

samanmoista vaivaa. Haiskahtaako se vuoto pahalle? Puhuin gynelle asiasta ja hän otti kokeet, emätintulehdus. Sain lääkkeet ja vaiva parani. Mutta mutta nyt taas sama vaiva. Eli, aina rakastelun jälkeen tulehdus, hygienista huolehdimme niin mistä tää johtuu, siihen en saanut vastausta

Äänestä
  • Itselläni oli samanlaisia vaivoja, mutta kun alettiin käyttää kondomia, se auttoi. Mutta niitäkin on monenlaisia ja yksi tietty kondomimerkki aiheutti vaan pahempaa vaivaa. Eli joissakin on eri käsittelyaineita kuin toisissa merkeissä, joten saa olla tarkkana, että ostaa vain sellaista merkkiä, mistä ei tule kirvelyä.

    Äänestä

minulla tuntuu että alapäässä olisi jtn ylimääräistä(oliskohan pahasti turvoksissa)ja lisäksi nyt ruvennut tulemaan pientä jomotusta alavatsalle..AINA seksin jälkeen,välillä ihan muutenkin iskee.lääkärissä käyty,testit otettu,eikä mitään löytynyt.olen lukenut tuosta NSV:stä,täytyykö siitä pyytää erikseen testi vai otetaanko se aina?

Äänestä

Kommentoi aloitusta


apuaaa88 kirjoitti:

Mulla on sellane ongelma että mulle tulee yhdynnän jälkeen jokin mikälie juttu joka saattaa kestää parikin viikkoa ja loppuu... muutaman yhdyntäkerran jälkeen se alkaa uudestaan.

Oireena ovat kova kutina alapäässä ja emättimestä tulee vaaleaa nestettä
Mulle on tullu yhdynnästä myös pieniä haavoja mutta voiko ne muka aiheuttaa nää oireet?

Epäilin hiivasientä mutta valkovuoto ei ole kokkareista... se vaikuttaa jopa tavallista nestemäisemmältä.

Ostin tänään Lactalia koska epäilin pH arvojen nousua... ohjeissa kuitenkin sanottiin ettei sitä tule käyttää jos ilmenee kutinaa tai kipua emättimessä.

Mikä mua vaivaa? Miten tätä voi ennaltaehkäistä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu