oliko se nyt 2v sitten ku tuli eläkekertymä laskelma sen jälkeen en ole töissä ollu niin eläkettä oli kertyny 21e/kk mutta sitten oli myös et jos jäisin nyt eläkkeelle nii eläkkeeni olis 455e/kk kumpi pitää paikkansa kun ite käsitin et kansaneläkkeen päälle saisin 21e/kk lisää,mutta mistä tuo 455e/kk on laskettu onhan kansaneläkekki isompi.töitä olen ole elämässäni paljoa tehny
Vastaukset 2
- eli 584,13€+sen21€/kk
ei ole täysi kansaneläke isompi.löytyy kelan sivuilta ja muista jotta tuo summa on BRUTTO.
- ei mene veroja tuosta
jos ei kuulu kirkkoonkaan.itsellä tulot sairaseläke 712€ ja verot jo 5 vuotta tasan 0%
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831109
- 73922
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut129767- 57680
- 43605
- 30592
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.177591Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4576Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555