sori jos häiritsen teidän juttuja. mun poikani on nyt edes mennyt.: tiedustelen: olisiko joku kiinnostunut aku ankan vuosikerroista 1994 lähtien. jos ei, niin voitteko neuvoa mistä sitten kyselen. t. maikki
jos
itku
1
895
Vastaukset
- ...
Jos haluat ne myydä yhtenä läjänä niin kysy paikkakuntasi divareista, eli antikvariaateista, tarjousta. Joskin pelkään etteivät maksa kovin paljoa ja kaikki eivät vältämättä edes huoli.
Toinen mahdollisuus on viedä kirpparille ja myydä kokonaisina vuosikertoina.
Jos rahalla ei ole väliä niin lahjoita pois; jos suvusta tai naapurustosta löytyy Ankka-ikäisiä, tai sitten annat esim. jollekin lastentarhalle tai lastensairaalaan tai neuvolaan tms. paikkaan odotushuonelukemistoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372