sori jos häiritsen teidän juttuja. mun poikani on nyt edes mennyt.: tiedustelen: olisiko joku kiinnostunut aku ankan vuosikerroista 1994 lähtien. jos ei, niin voitteko neuvoa mistä sitten kyselen. t. maikki
jos
itku
1
827
Vastaukset
- ...
Jos haluat ne myydä yhtenä läjänä niin kysy paikkakuntasi divareista, eli antikvariaateista, tarjousta. Joskin pelkään etteivät maksa kovin paljoa ja kaikki eivät vältämättä edes huoli.
Toinen mahdollisuus on viedä kirpparille ja myydä kokonaisina vuosikertoina.
Jos rahalla ei ole väliä niin lahjoita pois; jos suvusta tai naapurustosta löytyy Ankka-ikäisiä, tai sitten annat esim. jollekin lastentarhalle tai lastensairaalaan tai neuvolaan tms. paikkaan odotushuonelukemistoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak453867Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka152932- 322490
- 241790
- 431392
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4431391Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode431373- 251189
- 491131
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho161115