Vihtori

varokaa vihtoria

Hakukoneyhtiö vihtori, jonka muuten omistaa fonecta käyttää erittäin epäilyttävää markkinointia. Menin lankaan maksoin aivan turhasta n 400€. Vihtorista oltiin yhteydessä ja kerrottiin että nyt olemme selvittäneet tämän kokeilun perusteella mikä sinulle olisi paras tapa. Pyysivät lisää rahaa ja jatkosopimusta. Ei ymmärtänyt vaikka sanoin että kiitos ei, piti itse kertoa että keskustelumme on ohitse ja puhelu loppuu.
Olen yrittäjäystävieni kanssa keskustellut ja samansuuntaisia pettymuksiä kyseisen vihtorin kanssa on ollut ainakin kahdella tutulla.

Lopettakaa puhelu heti kun kyseisestä firmasta soitetaan pääsette vähemmallä. Varokaa

23

3249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihtorin lettu

      Vihtori huijaa ihmisten rahat. En suosittele yhteistyötä tämän yrityksen kanssa

    • Fonecta Vihtori

      Vihtoriin oon yrittäny olla yhteydessä. Vihtorin omassa hakukoneessa on virheellistä tietoa meidän firmaan liittyen.

      Minkäänlaista korjausta ei tapahdu, eikä yhteydenottoa tule. ´

      Sinällänsä ei olisi merkitystä vaikka olisi mitä tahansa tietoa, jos tieto ei menisi googleen.

      Tuskin kukaan mitään Vihtorin luetteloa edes käyttää.

      Jos joku tuntee Vihtorin niin kertokaahan että tällaista palautetta täällä...

      Hauskinta tapauksessa on, että yks tutun tuttu fonectan ihminen koetti välittää viestiä, että tekisivät asialle jotain, ja lupaili että Vihtorista oltaisiin yhteydessä jo samana päivänä... Aikaa kuluu ja yhteydenottoa ei tule.

      Hyvä etten ostanut sitä Vihtorin tarjoamaa 6000 euron adwordsmainontaa, jos palvelun taso on tämä!

      • lelluka

        No hei ehkä niillä on jotain 50 000 asiakasta ja ihan jokaista ei ehditä varmaankaan kontaktoida ihan ajallaan. Miettikää nyt ihmiset vähän mitä puhutte. Kyllä mulle on ainakin vastattu kun olen jotain kysellyt ja ihan nopeassa aikataulussa. Vähän kärsivällisyyttä ja ymmärrystä että ETTE OLE AINOAT ASIAKKAAT kyseisessä yrityksessä.


    • Anatoli Tarantella

      Juuri tämän kyseisen yhtiön töpeksinnän takia lopetimme molempien yritystemme kaiken yhteistyön Fonektan ja siihen jollakin tapaa niveltyvien yritysten kanssa. Me ja Fonekta sekä varsinkin Vihtori emme tarvitse enää toisiamme.    

      • liilulaalu

        Fonecta eikä Fonekta :)


    • Pettynyt2

      Kusettaa myyntipuheissa, pahempia ja röyhkeempiä kuin lehtikauppiaat!

      • Terveisin kusetettu asiakas.

        Hinnat ovat täysin eriluokkaa muihin verrattuna ja lisäksi mustamaalaavat toisia kilpailijoita. Asiakkaat ostakaa jos haluatte meidän yritys ei enää osta!


      • Fonecta on Vihtori
        Terveisin kusetettu asiakas. kirjoitti:

        Hinnat ovat täysin eriluokkaa muihin verrattuna ja lisäksi mustamaalaavat toisia kilpailijoita. Asiakkaat ostakaa jos haluatte meidän yritys ei enää osta!

        On kuultu, puhuvat todella törkeästi kilpailijoista. Rasittavaa ja vie kuluttajan luottamuksen niihin.Vihtori on nykyään Fonecta hakukonemarkkinointi http://www.fonectahakukonemarkkinointi.fi
        Ei se meininki nimeä vaihtamalla parane!


      • Vihtorin jekuttama
        Fonecta on Vihtori kirjoitti:

        On kuultu, puhuvat todella törkeästi kilpailijoista. Rasittavaa ja vie kuluttajan luottamuksen niihin.Vihtori on nykyään Fonecta hakukonemarkkinointi http://www.fonectahakukonemarkkinointi.fi
        Ei se meininki nimeä vaihtamalla parane!

        Ai, toi onkin hyvä tietää kun soittelevat!
        Tuo http://www.fonectahakukonemarkkinointi.fi -nettisivuhan on lähes samanlainen, mutta eri värinen :)


      • vihtorista fonecta?
        Vihtorin jekuttama kirjoitti:

        Ai, toi onkin hyvä tietää kun soittelevat!
        Tuo http://www.fonectahakukonemarkkinointi.fi -nettisivuhan on lähes samanlainen, mutta eri värinen :)

        Brändillähän tuossa pitkälti ratsastetaan.Luulisi, että hakukoneoptimointiin pitäisi olla jotain muutakin taustaa kuin "Hei, aletaanpa myymään google-optimointia, kun ei kukaan käytä enää näitä yrityshakemistoja" Tiedä häntä, mutta haisee enempi rahastukselta kuin asiantuntemukselta...


      • väsynyt!
        Fonecta on Vihtori kirjoitti:

        On kuultu, puhuvat todella törkeästi kilpailijoista. Rasittavaa ja vie kuluttajan luottamuksen niihin.Vihtori on nykyään Fonecta hakukonemarkkinointi http://www.fonectahakukonemarkkinointi.fi
        Ei se meininki nimeä vaihtamalla parane!

        Näin on marjat!Usein osaamisen puutetta peitellään muita haukkumalla ja se on rasittavaa kuunneltavaa!


    • Yrittäjien asialla

      Tämä kuuluu selvästi yrittäjyys osioon, jossa onkin jo Vihtorista asiaa.

    • trouble

      blow;

    • oxnqypl
    • Turkulainen pienyrittäjä

      Itse olin ennen Vihtorin asiakas ja mainonta kyllä toimi mutta kalliiksi se tuli. Nyt olen kokeillut hetken aikaa erästä Turussa toimivaa pientä firmaa (jonka pyörittäjä muuten on Vihtorin entinen työntekijä) ja markkinointi on yhtä tehokasta kuin Vihtorin kanssakin, mutta kustannukset ovat tulleet ällistyttävän paljon alas. Tämä yritys tekee asian ainakin minun ymmärtääkseni eri periaatteella kuin Vihtori, mutta ei se haittaa niin kauan kuin mainonta on tehokasta ja nyt siis myös edullisempaa. Tällä yrityksellä on ehkä toimialaan nähden melko vaatimattomat kotisivut www.googlemainonta.info ,mutta ei se ainakaan minun kohdallani ole itse asiaan vaikuttanut.

      • Onpa yllättävää et on kallis myyjät lähtee perävalot vilkkue

        Hinnat ovat täysin eriluokkaa muihin verrattuna ja lisäksi mustamaalaavat toisia kilpailijoita. Asiakkaat ostakaa jos haluatte meidän yritys ei enää osta!


      • Vaikuttaa luotettavalta!

        Ossi Viljanen
        Golf Pro Yrittäjä
        Pattaya, Thaimaa
        www.ossigolf.com

        Itse olin ennen Vihtorin asiakas ja mainonta kyllä toimi mutta kalliiksi se tuli. Nyt olen kokeillut hetken aikaa erästä Turussa toimivaa pientä firmaa (jonka pyörittäjä muuten on Vihtorin entinen työntekijä) ja markkinointi on yhtä tehokasta kuin Vihtorin kanssakin, mutta kustannukset ovat tulleet ällistyttävän paljon alas. Tämä yritys tekee asian ainakin minun ymmärtääkseni eri periaatteella kuin Vihtori, mutta ei se haittaa niin kauan kuin mainonta on tehokasta ja nyt siis myös edullisempaa. Tällä yrityksellä on ehkä toimialaan nähden melko vaatimattomat kotisivut www.googlemainonta.info ,mutta ei se ainakaan minun kohdallani ole itse asiaan vaikuttanut.


      • Sorry että satuin lukemaan tämän
        Vaikuttaa luotettavalta! kirjoitti:

        Ossi Viljanen
        Golf Pro Yrittäjä
        Pattaya, Thaimaa
        www.ossigolf.com

        Itse olin ennen Vihtorin asiakas ja mainonta kyllä toimi mutta kalliiksi se tuli. Nyt olen kokeillut hetken aikaa erästä Turussa toimivaa pientä firmaa (jonka pyörittäjä muuten on Vihtorin entinen työntekijä) ja markkinointi on yhtä tehokasta kuin Vihtorin kanssakin, mutta kustannukset ovat tulleet ällistyttävän paljon alas. Tämä yritys tekee asian ainakin minun ymmärtääkseni eri periaatteella kuin Vihtori, mutta ei se haittaa niin kauan kuin mainonta on tehokasta ja nyt siis myös edullisempaa. Tällä yrityksellä on ehkä toimialaan nähden melko vaatimattomat kotisivut www.googlemainonta.info ,mutta ei se ainakaan minun kohdallani ole itse asiaan vaikuttanut.

        vai että win capita. jos joku on opettanut kansainvälisille asiakkaille golfia thaimaassa about 20 vuotta niin ei siinä automaattisesti wincapitat kyllä tule mieleen kuin näille keskustelupalstojen vakikuluttajille, joilla yleensä ei ole mitään positiivista kerrottavaa, ja jos on niin sitä ei ainakaan sinne keskustelupalstalle kirjoiteta.


      • Mainostan firmaani

        tervesiä ylihakulalle..Ei ne linkitykset niin tärkeitä ole


    • Kusetusta

      Fonectan toiminta on aivan kusetusta ja rahastusta.Tekevät sopimuksia sillä perusteella kun ovat soittaneet...:) AIvan käsittämätöntä toimintaa Suomessa.
      Fonectan tyrkyttäjien soitothan ovat puhelinhäirintää
      Eivät ymmärrä selvää suomen kieltä, puhuttuna eivätkä kirjoitettuna , jos sanotaan ei tai kirjoitetaan ei, menee senkin ymärtäminen ohitse.
      Uudet yrittäjät jos puhelu tulee fonectalta laittakaa luuri kiinni heti.
      Kaikenlaisia rahastajia sitä näköjään on...
      En kyllä meinaa yhtään euroa ko. yritykselle maksaa, vaikka kaikenlaisia uhkauksia tuleekin.
      Mitään palvelua en heiltä ole saanut, enkä myöskään ole pyytänyt enkä varmasti tule pyytämään.

      • Juuri mä

        Voi teitä raukkaparkoja kun kaupankäyntiä että ymmärrä, Fonecta on varmaan suomen ainoo palvelu jossa asiat menevät lakikirjan mukaan eikä huijaamalla ja näillä keskustelupalstoilla jaksatte kitistä.
        Valitatte hinnoista ja valitatte kaikesta, huoh, säälin teitä.
        Ps. Fonectan asema Suomessa on aikalailla monopoli ja on ymmärrettävääkin että sen luettelot ja muut mitä niillä on maksaa enemmän kun jotkun p*askat ja ei kenenkään käyttämät.
        Eikös se niin mee: laatu maksaa enemmän.

        Mutta jatkakaa valittamista, tätä on kiva seurailla ja nauraa ihmisten typeryydelle.


      • maria432
        Juuri mä kirjoitti:

        Voi teitä raukkaparkoja kun kaupankäyntiä että ymmärrä, Fonecta on varmaan suomen ainoo palvelu jossa asiat menevät lakikirjan mukaan eikä huijaamalla ja näillä keskustelupalstoilla jaksatte kitistä.
        Valitatte hinnoista ja valitatte kaikesta, huoh, säälin teitä.
        Ps. Fonectan asema Suomessa on aikalailla monopoli ja on ymmärrettävääkin että sen luettelot ja muut mitä niillä on maksaa enemmän kun jotkun p*askat ja ei kenenkään käyttämät.
        Eikös se niin mee: laatu maksaa enemmän.

        Mutta jatkakaa valittamista, tätä on kiva seurailla ja nauraa ihmisten typeryydelle.

        vihtori ei ole olemassa enää

        http://www.hakukoneoptimointia.eu


      • Topazi
        maria432 kirjoitti:

        vihtori ei ole olemassa enää

        http://www.hakukoneoptimointia.eu

        Nimi on nykyisin Fonecta Hakukonemarkkinointi.
        Etkä täältä saa linkkimehua saitillesi. Tee sinne sisältöä, älä turhaan spammaa forumeita.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe