Kummoinen toi mahtaa olla onko jollain tietoa?
Vastaukset 5
- Kaks kautta
Metsästänyt ko turkinpippurimyllyllä. Aseesta johtuvatToimintahäiriöt pyöreä nolla. Alta kolmensadan peruspakettiin tulee viisi vaihtosupistajaa ja kaksi perän pituuden ja kulman säätölevyä.
Työnlaatu neuvostoliittolaista. ei kaunista katsottavaa mutta toimii.
Kevyt ja ladattunakin tasapainoinen verrattuna piipunpituisilla makasiineilla oleviin suurikapasiteettisiin pumppuihin.Minulla menee 8" ohi piipunsuun ja vielä 4" ohi ulkopuolisen täyssupparin. Italiasta on tulossa tasapainottamaan pistoolikahvateleperä, mutta kuten tavallista, niin saapasmaassa ei mikään kulje aikataulussa. Tai siis kulki kerran kun sakemannit olivat siellä.
- Pelitys
Ei ongelmia. Saa syöttää kaikkia paukkuja.
Hinta ja laatu kohtaa. Olen enemmän kuin tyytyväinen. Sopii hanskaan- uuveli
hyvin toimii kaikilla pateilla..hinta laatu suhde hyvä.
- hyväks
uuveli kirjoitti:
hyvin toimii kaikilla pateilla..hinta laatu suhde hyvä.
Minusta ase ei ollut hyvä.oli ongelmia ja joutui väistymään parin seppä kerran jälkeen valmetin tieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411877Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 102888
- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12505- 78501