Suomalainen

ei koskaan

pysty kannustaan kaveriaan. Katkerii, ikävii ihmisii 97 %.

Ja ne 3 % ei voi olla syntyperäisii suomalaisii.

13

1071

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turo--lnkeri

Ai nytkö se onkin jo muiden vika ettei Mika pärjää. No huhhuh.

• mmm

No, miten ja missä sinä olet pärjännyt, kun on varaa toisia arvostella?? Ainakin minuun nähden M.Kallio on pärjännyt erittäin hienosti ja on superlahjakkuus....

• pärjännyt?

Miten niin ei ole Mika pärjännyt??? Pari MM-hopeeta, yksi pronssi ja pääsy moto-gp kuninkuus sarjaan!!! Ne on ainakin meikäläisen mielestä jo tosi suuria saavutuksia. Suomalaisista nopeuslajien moottoripyöräkilpa-ajajista vain J.Saarinen menee edelle ja T.Länsivuori on suunnilleen tasoissa....

• Turo--lnkeri
        mmm kirjoitti:

No, miten ja missä sinä olet pärjännyt, kun on varaa toisia arvostella?? Ainakin minuun nähden M.Kallio on pärjännyt erittäin hienosti ja on superlahjakkuus....

Aijaa, että pitää kertoa omat ansionsa ennen kuin saa arvostella.(mitkäs muuten on ne sun ansiosi kun alat minua arvostelemaan. Taidat olla oikea EUROOPANOMISTAJA ja muut vaietkoon seurakunnassasi)

Neuvostoliitossako tässä nyt ollaan. Tosiasiat halutaan vaieta. Sitäkö tässä nyt halutaan.
        No okei. Pohjois-Koreassa kansan-isä Kim il Jong golffasi kommaripropakandan mukaan 19reikäisen radan 6:lla lyönnillä ja kiersi F1:llä Imolan nopeammin kuin A.Senna sekä sävelsi tankkaustauolla muutaman oopperan.

Joten tämän palstan Mikapropakandaa mukaillen ja totuus unohtaen olkoon sitten niin.

MIKA ON MAAILMAN MESTARI

buahhahhahaaaaaaaa

• Turo--lnkeri
        pärjännyt? kirjoitti:

Miten niin ei ole Mika pärjännyt??? Pari MM-hopeeta, yksi pronssi ja pääsy moto-gp kuninkuus sarjaan!!! Ne on ainakin meikäläisen mielestä jo tosi suuria saavutuksia. Suomalaisista nopeuslajien moottoripyöräkilpa-ajajista vain J.Saarinen menee edelle ja T.Länsivuori on suunnilleen tasoissa....

ai nyt aletaan kaivella jo vanhoja. Taitaa mikaprofetia jo rakoilla kun aletaan kaivella historiasta joitain miniminiluokkien tuloksia. Heikot taitaa olla eväät miesten sarjassa.

Jos nyt luet vielä kerran tuon aiemman viestini niin siellä lukee "pärjää" ei "pärjännyt???", mutta jos sä haluut elää menneessä ja työntää pääsi piloon totuudelta niin saat toki sen tehdä.

• mmm
        Turo--lnkeri kirjoitti:

ai nyt aletaan kaivella jo vanhoja. Taitaa mikaprofetia jo rakoilla kun aletaan kaivella historiasta joitain miniminiluokkien tuloksia. Heikot taitaa olla eväät miesten sarjassa.

Jos nyt luet vielä kerran tuon aiemman viestini niin siellä lukee "pärjää" ei "pärjännyt???", mutta jos sä haluut elää menneessä ja työntää pääsi piloon totuudelta niin saat toki sen tehdä.

Tosi iso saavutus on jo, että on päässyt ajamaan moto-gp luokkaan!!! Se on jo saavutus ja mitä tulee menestykseen siellä, niin siitä me ollaan paljon viisaampia puolen vuooden päästä!!!!

• kiva tietää
        Turo--lnkeri kirjoitti:

Sinä, kun tunnut olevan asiantuntia, niin kerro minulle että mikä on minimini-luokka, kun minä kilpailiana ja harrastajana en tiedä?

• mmm
        Turo--lnkeri kirjoitti:

Aijaa, että pitää kertoa omat ansionsa ennen kuin saa arvostella.(mitkäs muuten on ne sun ansiosi kun alat minua arvostelemaan. Taidat olla oikea EUROOPANOMISTAJA ja muut vaietkoon seurakunnassasi)

Neuvostoliitossako tässä nyt ollaan. Tosiasiat halutaan vaieta. Sitäkö tässä nyt halutaan.
        No okei. Pohjois-Koreassa kansan-isä Kim il Jong golffasi kommaripropakandan mukaan 19reikäisen radan 6:lla lyönnillä ja kiersi F1:llä Imolan nopeammin kuin A.Senna sekä sävelsi tankkaustauolla muutaman oopperan.

Joten tämän palstan Mikapropakandaa mukaillen ja totuus unohtaen olkoon sitten niin.

MIKA ON MAAILMAN MESTARI

buahhahhahaaaaaaaa

Ai, että mikä on minun ansioni? En kyllä ole sinua arvostellut, enkä arvostele nytkään. Minun ansioni on se, että ajoin asvaltilla eka kisani joskus 70-luvulla ja ura jatkuu yhä, eli viimeistä kisaa ei ole vielä ajettu!! Tiedän sen kuinka lujaa Mika menee ja en pysyisi mukana kyydissä, vaikka hän ajaisi stokki-pyörällä ja minä superbikellä... Joten minulla ei ole varaa muuta, kuin ihailla hänen menoaan....

• häiriintyneele
        kiva tietää kirjoitti:

Sinä, kun tunnut olevan asiantuntia, niin kerro minulle että mikä on minimini-luokka, kun minä kilpailiana ja harrastajana en tiedä?

Tämä sama ikävä ihminen on saanut oikeat keskustelijat poistumaan pahantahtoisilla ja lapsellisilla kommenteillaan. Se onkin hänen ainoa saavutuksensa.

• kirjoitetaan
        Turo--lnkeri kirjoitti:

MIKA ON MAAILMAN MESTARI

buahhahhahaaaaaaaa

MAAILMANMESTARI

• Turo--lnkeri
        kirjoitetaan kirjoitti:

MAAILMANMESTARI

Milloin kielipuolitoimisto on antanut suosituksen, että maailman mestari kirjoitetaan isoilla, häh.

Kannattaako lopettaa se äidinkielengurun homma (me motoristit kutsutaan niin pilkun nussijoiksi) kun tuo nussiminen ei näytä luonnistuvan. Antaa vaan niin vatipäisen vaikutelman.

Ai niin vielä. Kallion kyseessä ollen ei tarvita sanoja maailman mestari, MAAILMAN MESTARI, MAAILMANMESTARI, Maailmanmestari etc.....

• ihminen!!!
        häiriintyneele kirjoitti:

Tämä sama ikävä ihminen on saanut oikeat keskustelijat poistumaan pahantahtoisilla ja lapsellisilla kommenteillaan. Se onkin hänen ainoa saavutuksensa.

Oikeassa näytät olevan, kun seuraa tämänkin ketjun kirjoituksia, niin tämä yksi ikävä ihminen näyttää tahallaan terrorisoivan kaikkia ns. normaali-ihmisiä! Sopis paremminkin kolmanneksi lapseksi TV-ohjelma Mikkosten maailmaan, kun tuntuu olevan yhtä täydellinen kuin Mikkosetkin ja kaikki muut ovat tietämättömiä idiootteja.

• palstanvahti
        ihminen!!! kirjoitti:

Oikeassa näytät olevan, kun seuraa tämänkin ketjun kirjoituksia, niin tämä yksi ikävä ihminen näyttää tahallaan terrorisoivan kaikkia ns. normaali-ihmisiä! Sopis paremminkin kolmanneksi lapseksi TV-ohjelma Mikkosten maailmaan, kun tuntuu olevan yhtä täydellinen kuin Mikkosetkin ja kaikki muut ovat tietämättömiä idiootteja.

Turoko se sieltä pullahti. Kirjota ihan vaan sillä sun rekatulla nimimerkillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe