meillä on nyt tuon poijjaan pul-vaippakuoret alkaneet haiseen tosi pahalle..vaikka pesussakin käyttää niin haisee vain...mistähän vois johtua, kun ei oo aiemmin haisseet... ja yks kuorikin aika uusi?
Vastaukset 3
- äitipöllö
Missä lämpötilassa peset ne? Minä olen pessyt PUL kuoret aina vähintään 60 asteessa, vaikka joissakin on pesuohje, että 40 asteessa suositellaan pestävän. 95 asteessakin olen pessyt yhtäaikaa sisävaippojen kanssa. Mikskään ei ole menneet, paitsi että eivät haise.
- pesuaine käytössä
Hei!
Meillä tuli pyykkeihin tosi paha haju minirisk-pesuaineesta jostain syystä. Jos kokeilisit pesuaineen vaihtoa? - MommyMe
Moi,
Hei oletko kokeillut mitä tapahtuisi jos liottaisit vaippoja laimeassa etikkavedessä tai lisäisit hieman etikkaa pesuveteen? Ja pesu väh 60 asteessa. Kokeile vaikka ensin vain yhdelle vaipalle.
Siis jos tarkoitat pissan hajua.
Muu ummehtuneen haju voi tulla vaikka siitä, että tila jossa kuivatat vaippoja on kostea ja siellä elää homesieni esim. seinärakenteissa. Tämäkin saattaa olla syy. Jos näin niin kannattaa tutkia tilan seinät. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111020
- 61927
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun89727- 76709
- 41655
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la34607Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22562Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka27549- 52535
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37488