meillä on nyt tuon poijjaan pul-vaippakuoret alkaneet haiseen tosi pahalle..vaikka pesussakin käyttää niin haisee vain...mistähän vois johtua, kun ei oo aiemmin haisseet... ja yks kuorikin aika uusi?
kuoret
3
364
Vastaukset
- äitipöllö
Missä lämpötilassa peset ne? Minä olen pessyt PUL kuoret aina vähintään 60 asteessa, vaikka joissakin on pesuohje, että 40 asteessa suositellaan pestävän. 95 asteessakin olen pessyt yhtäaikaa sisävaippojen kanssa. Mikskään ei ole menneet, paitsi että eivät haise.
- pesuaine käytössä
Hei!
Meillä tuli pyykkeihin tosi paha haju minirisk-pesuaineesta jostain syystä. Jos kokeilisit pesuaineen vaihtoa? - MommyMe
Moi,
Hei oletko kokeillut mitä tapahtuisi jos liottaisit vaippoja laimeassa etikkavedessä tai lisäisit hieman etikkaa pesuveteen? Ja pesu väh 60 asteessa. Kokeile vaikka ensin vain yhdelle vaipalle.
Siis jos tarkoitat pissan hajua.
Muu ummehtuneen haju voi tulla vaikka siitä, että tila jossa kuivatat vaippoja on kostea ja siellä elää homesieni esim. seinärakenteissa. Tämäkin saattaa olla syy. Jos näin niin kannattaa tutkia tilan seinät. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812