meillä on nyt tuon poijjaan pul-vaippakuoret alkaneet haiseen tosi pahalle..vaikka pesussakin käyttää niin haisee vain...mistähän vois johtua, kun ei oo aiemmin haisseet... ja yks kuorikin aika uusi?
Vastaukset 3
- äitipöllö
Missä lämpötilassa peset ne? Minä olen pessyt PUL kuoret aina vähintään 60 asteessa, vaikka joissakin on pesuohje, että 40 asteessa suositellaan pestävän. 95 asteessakin olen pessyt yhtäaikaa sisävaippojen kanssa. Mikskään ei ole menneet, paitsi että eivät haise.
- pesuaine käytössä
Hei!
Meillä tuli pyykkeihin tosi paha haju minirisk-pesuaineesta jostain syystä. Jos kokeilisit pesuaineen vaihtoa? - MommyMe
Moi,
Hei oletko kokeillut mitä tapahtuisi jos liottaisit vaippoja laimeassa etikkavedessä tai lisäisit hieman etikkaa pesuveteen? Ja pesu väh 60 asteessa. Kokeile vaikka ensin vain yhdelle vaipalle.
Siis jos tarkoitat pissan hajua.
Muu ummehtuneen haju voi tulla vaikka siitä, että tila jossa kuivatat vaippoja on kostea ja siellä elää homesieni esim. seinärakenteissa. Tämäkin saattaa olla syy. Jos näin niin kannattaa tutkia tilan seinät. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1193217Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161111Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63913Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke56909- 52829
- 49726
- 59698
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍82682- 80636
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35624