Little lamb?

kokemuksia?

Onko kenelläkään kokemuksia little lamb sisävaipoista ja kuorista? Mukana tulee vielä joku lisäimu ja kuivaliina. Sisävaippoja näyttäisi olevan kolmea eri materiaalia: bambu, mikrofleece ja puuvillafrotee. Mikä noista olisi paras??? Ilmeisesti bambu kuivuu hitaammin mutta imee enemmän? Entä mikrofleecen ja puuvillan ero?

Kiitos jos joku osaa auttaa! Olen viikolla 20. ja kuumeisesti alkanut tutkiskella eri vaippavaihtoehtoja. Nuo tuntuivat hinta/laatusuhteeltaan ja käyttömukavuudelta hyviltä. Ja kun haluan että vaipat voi pestä valkaisevalla aineella (kuoria ei toki) etteivät pinty kamaliksi kuten fuzzit! Tilasin käytetyn fuzzin taskuvaipan netistä kokeeksi ja huh hirveää. Roskiin lensi.

5

1148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MommyMe

Moi,
      Hei en suosittele valkaisuaineen käyttöä.
      Jos tilasit Fuzzin käytettynä niin todennäköisesti joku on pilannut vaipan omassa käytössään pahasti.

Tahrat voit välttää silläettä huuhtelet kakat vaipasta heti kun olet vaihtanut vaipan etkä jätä kakkoja kuivumaan niihin. Lisäksi vältät tahrat sillä että et käytä lapsen iholle rasvaa siten että laitat sitten heti päälle fleece sisäpintaisen vaipan (kuten fuzzin). Jos teet näin niin rasva pinttyy fleeceen kiinni.
      Itse olen käyttänyt kestovaippoja 1,5v (mm. fuzzeja) eikä omissani ole yhtään tahraa!

• ihmeessä??

Little lamb sisävaipat ovat kirkkaanvalkoisia. Miksei niitä saisi pestä normaalilla pesuaineella jossa ei zeoliittia, ei liikaa saippuaa mutta missä on hieman valkaisuainetta mukana?? Mitä pahaa valkaisuaine tekee materiaalille? Sehän on kielletty vain pul-kuorissa ja muissa kosteussulkukankaissa.

• MommyMe

Niin ja...
      Suosittelisin noista imuista ehdottomasti materiaalina tuota bambua. Puuvillafrotee on sama kuin pyyhkeen materiaali, mikrofleecä en ole käyttänyt enkä tunne imumateriaalin sitä lainkaan joten tuskin on hyvä. Imumateriaalina Hamppu on paras (tosin myös kova) ja sitten mikrokuitu on myös ok.

• ladygrey

Minulla on yksi Little lamb bambusisävaippa. Olen ollut siihen ihan tyytyväinen; melko kapea haaroista ja siksi istuu hyvin pikkupepulle. Kuitenkin korkeutta on sen verran, ettei jää heti pieneksi. Bambu on miellyttävä iholle ja pesuissa säilyy aika hyvin pehmeänä, toisin kuin frotee. Ja kuten jo moni muukin on todennut, imee paremmin kuin puuvilla.

• ^^^

Mulla kaksi mikrokuitu sisävaippaa. Paranee vaan koko ajan pesuissa. Ei ole koskaan vuotanut. Kuivuu supernopeasti. Vaippa on söpö, istuu hyvin eikä paina. Tilasin Britannian verkkokaupasta kokeilupaketin jossa kuori ja sisävaippa ja maksoi postikuluineen 12 euroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      5654
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      2941
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      23
      2165
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      1918
    5. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1707
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      340
      1680
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1616
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      25
      1422
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1371
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      218
      1335
    Aihe