Onko kenelläkään kokemuksia little lamb sisävaipoista ja kuorista? Mukana tulee vielä joku lisäimu ja kuivaliina. Sisävaippoja näyttäisi olevan kolmea eri materiaalia: bambu, mikrofleece ja puuvillafrotee. Mikä noista olisi paras??? Ilmeisesti bambu kuivuu hitaammin mutta imee enemmän? Entä mikrofleecen ja puuvillan ero?
Kiitos jos joku osaa auttaa! Olen viikolla 20. ja kuumeisesti alkanut tutkiskella eri vaippavaihtoehtoja. Nuo tuntuivat hinta/laatusuhteeltaan ja käyttömukavuudelta hyviltä. Ja kun haluan että vaipat voi pestä valkaisevalla aineella (kuoria ei toki) etteivät pinty kamaliksi kuten fuzzit! Tilasin käytetyn fuzzin taskuvaipan netistä kokeeksi ja huh hirveää. Roskiin lensi.
Little lamb?
5
1149
Vastaukset
- MommyMe
Moi,
Hei en suosittele valkaisuaineen käyttöä.
Jos tilasit Fuzzin käytettynä niin todennäköisesti joku on pilannut vaipan omassa käytössään pahasti.
Tahrat voit välttää silläettä huuhtelet kakat vaipasta heti kun olet vaihtanut vaipan etkä jätä kakkoja kuivumaan niihin. Lisäksi vältät tahrat sillä että et käytä lapsen iholle rasvaa siten että laitat sitten heti päälle fleece sisäpintaisen vaipan (kuten fuzzin). Jos teet näin niin rasva pinttyy fleeceen kiinni.
Itse olen käyttänyt kestovaippoja 1,5v (mm. fuzzeja) eikä omissani ole yhtään tahraa!- ihmeessä??
Little lamb sisävaipat ovat kirkkaanvalkoisia. Miksei niitä saisi pestä normaalilla pesuaineella jossa ei zeoliittia, ei liikaa saippuaa mutta missä on hieman valkaisuainetta mukana?? Mitä pahaa valkaisuaine tekee materiaalille? Sehän on kielletty vain pul-kuorissa ja muissa kosteussulkukankaissa.
- MommyMe
Niin ja...
Suosittelisin noista imuista ehdottomasti materiaalina tuota bambua. Puuvillafrotee on sama kuin pyyhkeen materiaali, mikrofleecä en ole käyttänyt enkä tunne imumateriaalin sitä lainkaan joten tuskin on hyvä. Imumateriaalina Hamppu on paras (tosin myös kova) ja sitten mikrokuitu on myös ok. - ladygrey
Minulla on yksi Little lamb bambusisävaippa. Olen ollut siihen ihan tyytyväinen; melko kapea haaroista ja siksi istuu hyvin pikkupepulle. Kuitenkin korkeutta on sen verran, ettei jää heti pieneksi. Bambu on miellyttävä iholle ja pesuissa säilyy aika hyvin pehmeänä, toisin kuin frotee. Ja kuten jo moni muukin on todennut, imee paremmin kuin puuvilla.
- ^^^
Mulla kaksi mikrokuitu sisävaippaa. Paranee vaan koko ajan pesuissa. Ei ole koskaan vuotanut. Kuivuu supernopeasti. Vaippa on söpö, istuu hyvin eikä paina. Tilasin Britannian verkkokaupasta kokeilupaketin jossa kuori ja sisävaippa ja maksoi postikuluineen 12 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812