Heippatirallaa iloiset ihmiset Päijät-Hämeen alueelta :)
Lähtisikö joku ihana tämän vielä vajaa 30v naikkosen kanssa leffaan/kahville, tai vaikkapa kauppoja kiertämään?? Uusi seutu mulle ja kaverit ylipäätään haussa.. Menoani rajoittaa vajaan vuoden ikäinen lapsi jonkin verran, vaan se ei ole rasite mulle, toivottavasti ei sullekaan =)
Olen varattu, joten mitään seksiseuraa en siis ole vieläselvennyksenä hakemassa!
Rohkeasti tänne viestiä laittamaan, avoimin mielin täällä luen sit niitä=) Ja mielellään pian jo tutustuisin uusiin mukaviin ihmisiin=)
LAHTI!!!!
NeitiNeponen
2
686
Vastaukset
- .............................
laittaisitko vielä sähköpostiosoitteesi niin suhun voisi ottaa yhteyttä.
- minäkin...
Osoitteella vois tosiaan olla käyttöä, omani on [email protected]. Ehkäpä alkuperäinen viestin laittaja lisäilee myös omansa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501577
- 621532
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101108- 60911
- 49884
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556