Siis tekstitys näkyy vlc-playerissä vallan mainiosti mutta kun ohjelman tallentaa muistitikulle niin elokuva kyllä näkyy dvd:llä mutta tekstiä ei, dvd soittimen pitäisi tukea subtitle tekstejä. Miten siis saisin tekstit näkymään myös dvd:n kanssa?
Vastaukset 5
- soitin tekstejä
tukea,mutta edellyttää,että tekstit on poltettu elokuvaan.
- polttaminen sitten
tapahtuu?
- näin ikään
polttaminen sitten kirjoitti:
tapahtuu?
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/tekstityksien_lisaaminen_videotiedostoihin.cfm
ainoa huono homma on,että onnistumisprosentti on luokkaa 30%.
joskus niitä itse polttelin,mutta turhauduin,koska pitää olla hyvää tuuria,että tuo onnistuu.
joihinkin elokuviin se onnistuu ekalla kerralla,toisiin taas ei ollenkaan.
vähemmällä pääsee,kun hommaa piuhan,että saat katsottua pc:ssä pyörivää elokuvaa telkusta.
lisäksi tuo vie aikaa 30-90min/elokuva. - pukkaa
polttaminen sitten kirjoitti:
tapahtuu?
Käväise VSO:n sivuilla. Siellä varmaan demona saatavilla CopyToDVD-ohjelma, jolla voi väsätä DVD:n videoformaateista ja saa istutettua tekstitykset mukaan.
Tekstitykset pitää olla srt-muodossa. - sun perse
pukkaa kirjoitti:
Käväise VSO:n sivuilla. Siellä varmaan demona saatavilla CopyToDVD-ohjelma, jolla voi väsätä DVD:n videoformaateista ja saa istutettua tekstitykset mukaan.
Tekstitykset pitää olla srt-muodossa.tosin tässä tapauksessa ainoastaan positiivisessa muodossa :)
tuolla ohjelmallahan ne tekstit möllöttää elokuvassa kuin liimattuna.
Kiitos paljon Sinulle,joka tuota ohjelmaa tarjoilit.
kahvit tarjoan,kun tavataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1721869Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541340Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221985- 71897
- 56820
- 46765
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757- 90737
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151636