Huomasin että tämmönen kätköily sivu on avattu www.treasurehunting.fi vaikutti aika mielenkiintoiselta idealta
treasurehunting
6
1013
Vastaukset
- Epäilijä
Sivusto näyttää jonkun teinin tekemältä. Rekisteriselosteet sun muut puuttuu, yksinkertaisella html-lomakkeella kerätään tietoja, joita ei tarvita ja mikä pahinta, vielä sellaisia kuin pankkitilinumero yms.
- Ehkä?
Minusta tuo on kyllä ihan mielenkiintoinen idea
Itse olen aatellut kokeilla ainakin tuota demo peliä kun se ei kerran mitään maksa ja rekisteröinnistäkin poistettu kaikki ylimääränen. - kannattaa käydä
Ehkä? kirjoitti:
Minusta tuo on kyllä ihan mielenkiintoinen idea
Itse olen aatellut kokeilla ainakin tuota demo peliä kun se ei kerran mitään maksa ja rekisteröinnistäkin poistettu kaikki ylimääränen.Nyt oon noi sivut uudestaan avattu ja kisa käynnissä
- Aika kyseenalaista
Minkä takia mainostat omia sivujasi täällä. Ostasit köyhä vaikka googlemainoksia ja huijaisit sitä kautta ihmisiä.
- Kätköilijä
Tämä neropatti on keksinyt sitten "mainostaa" tätä sivustoaan viemällä mainoksen sisältäviä purkkeja oikeiden geokätköjen piilopaikkoihin niin, että kätkön etsijät törmäävät näihin mainospurkkeihin. Aika idioottimaista touhua!
Jos tällä neropatilla on vähääkään järkeä (mitä kyllä sivustosta ja kaikesta muusta päätellen ei ole), hän käy keräämässä roskat pois maastosta välittömästi. Erittäin älyvapaata touhua.
- SiiRus
Sanoisin että ideana kehittämis kelpoinen. Kävin vähän surffaamassa sivuja läpi ja aloin pohtimaan minkä takia kukaan ei ole tällaista tehnyt aikaisemmin. Jossain epäiltiin tätä myös huijaukseksi mutta ketä tässä huijataan? Jos palkinto on 20€ (en kyllä itse jaksaisi liikkua tolla summalla vielä mihinkään) ja osallistuminen ilmaista niin... Noh joka tapauksessa toivotan lämpimästi onnea tälle "viritykselle".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070