Tämänpäiväinen IS kertoo Ruotsin vakuutusyhtiöiden uudesta varkausluokituksesta. "Toyota avensis on helppo varastaa, Renault ja Audi eivät" otsikoi IS. Ja tosiaan, listassa mainitut Toyotat eivät uutenakaan täytä Ruotsin vakuutusyhdistyksen vaatimuksia ja seurauksena on maksunkorotus.
Olisikohan Toyota käyttänyt rahansa muuhun kuin ajonestolaitteiden kehittämiseen? Murtosuojaus oli vielä olemattomampi, vain 1 / 5 tähteä. Aukeaakohan Avensiksen ovet kuminauhalla?
Renault vaikea varastaa, Toyota helppo
6
1012
Vastaukset
- Teuvo
varkaudenestojärjestelmä, Toyotalla ei ilkeä edes varas ajaa.
- heheheheheheh
Vaikeahan se on Rellua varastaa kun ei ne pelaa niin kauan, että pääsis pakoon!
- mja
heheheheheheh kirjoitti:
Vaikeahan se on Rellua varastaa kun ei ne pelaa niin kauan, että pääsis pakoon!
Kun tätäkin keskusteluntynkää seuraa, niin ihmetyttää mikä tämän keskustelupalstan tarkoitus oikein on? Kerroin tuoreesta IS-artikkelista missä oli listattu Ruotsin vakuutusyhtiöiden uudet luokitustulokset koskien ajonestoa ja murtosuojausta. Kun tilastojen Rellu-uutisointi niin kovasti tällä kiinnostaa, niin pistin tämänkin tiedoksi. Renault ja Audi saivat siis ajonestosta parhaat pisteet, Toyota huonoimmat. Listassa ei ollut läheskään kaikkia merkkejä, mutta ihmetytti kovasti jos Suomen suosituin automerkki saa ajonestosta niin huonot pisteet, että seurauksena on vakuutusmaksun korotus. Ja sisään pääsee ilmeisesti kahvasta vetämällä, kun murtosuojaus oli 1/5 tähteä. Siinä suhteessa tähdet alkavat muistuttaa Vi Bilägare -lehden ruostesuojaustähtiä samaiselle merkille.
Ja edelliselle koiranleualle kerron että ainakin tähän asti -04 Scenicini on käynnistynyt joka kerta ensimmäisellä napin painalluksella. Niitä nappeja ei monissa merkeissä olekaan ja ne (muut) joissa on, muistavat kyllä mainostaa tätä piirrettä ilmoituksissaan. - tarkoittikin,
mja kirjoitti:
Kun tätäkin keskusteluntynkää seuraa, niin ihmetyttää mikä tämän keskustelupalstan tarkoitus oikein on? Kerroin tuoreesta IS-artikkelista missä oli listattu Ruotsin vakuutusyhtiöiden uudet luokitustulokset koskien ajonestoa ja murtosuojausta. Kun tilastojen Rellu-uutisointi niin kovasti tällä kiinnostaa, niin pistin tämänkin tiedoksi. Renault ja Audi saivat siis ajonestosta parhaat pisteet, Toyota huonoimmat. Listassa ei ollut läheskään kaikkia merkkejä, mutta ihmetytti kovasti jos Suomen suosituin automerkki saa ajonestosta niin huonot pisteet, että seurauksena on vakuutusmaksun korotus. Ja sisään pääsee ilmeisesti kahvasta vetämällä, kun murtosuojaus oli 1/5 tähteä. Siinä suhteessa tähdet alkavat muistuttaa Vi Bilägare -lehden ruostesuojaustähtiä samaiselle merkille.
Ja edelliselle koiranleualle kerron että ainakin tähän asti -04 Scenicini on käynnistynyt joka kerta ensimmäisellä napin painalluksella. Niitä nappeja ei monissa merkeissä olekaan ja ne (muut) joissa on, muistavat kyllä mainostaa tätä piirrettä ilmoituksissaan.että kukaan ei varasta rellua, koska ei kehtaa sitä sen jälkeen ajella!
- Ota toi ata
tarkoittikin, kirjoitti:
että kukaan ei varasta rellua, koska ei kehtaa sitä sen jälkeen ajella!
Ostinkin Variksen kyl päät kääntyy..
- jos ei
olisi varkaita ja kunnioitettaisiin toisen omaisuutta ei autoissa eikä kotona tarvitsisi avaimia, eikä tietokoneissa, pankkikorteissa ym tarvitsisi salasanija eikä mitään koodeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444348Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222802Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412562Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861546Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171488- 491209
- 851154
- 45996
- 59993
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En179984