Saatana löytyi myös

bubastis.tmi

Tämä raamatun suosituin henkilöitymä ei olekaan henkilöitymä, eikä edes henki, vaan aramiankielinen kuvaileva substantiivi.

Satana = the absence of good = hyvyyden poissaolo

Minusta alkaa tuntumaan, että koko raamattu pitäisi kääntää uudestaan. Sen nykyinen järjettömyys, on selvästi kielitaidottomien ja epärehellisten kääntäjien syy.

Sanomattakin selvää, miksi länsimainen kristinusko kavahtaa syyrialaista kristinuskoa, sillä se paljastaa kaikki valheet ja väärennökset.

5

131

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raamatun järjettömyys johtuu varmaankin siitä että sitä luetaan vastoin sen ohjetta. Mikäpä asia toimisi vastoin ohjeita.
      Ja hyvyyden poissaolo on täysin Saatanaa kuvaava määritelmä.

• bubastis.tmi

mutta kysyn kuitenkin, mitä tarkoitat sillä että hyvyyden poissaolo on täysin hyvyyden poissaoloa kuvaava määritelmä?

Eikö se ole itsestäänselvyys?

• bubastis.tmi kirjoitti:

mutta kysyn kuitenkin, mitä tarkoitat sillä että hyvyyden poissaolo on täysin hyvyyden poissaoloa kuvaava määritelmä?

Eikö se ole itsestäänselvyys?

Tarkoitin että uskovaiset uskovat tuon määritelmän sopivan erinomaisesti kuvamaan saatanaa, sielunvihollista.

Ja kiitos kärsivällisyydestä ja anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet silimät alkaa oleen jo ristissä.

• bubastis.tmi
        juhani1965 kirjoitti:

Tarkoitin että uskovaiset uskovat tuon määritelmän sopivan erinomaisesti kuvamaan saatanaa, sielunvihollista.

Ja kiitos kärsivällisyydestä ja anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet silimät alkaa oleen jo ristissä.

oli tuoda julki, että alkuperäinen raamatun satana ei ollut henkilöitymä, vaan substantiivi.

Ohjelmointisi ei näköjään pysty vastaanottamaan tätä tietoa.

• bubastis.tmi kirjoitti:

oli tuoda julki, että alkuperäinen raamatun satana ei ollut henkilöitymä, vaan substantiivi.

Ohjelmointisi ei näköjään pysty vastaanottamaan tätä tietoa.

Tosin itse uskon toisin, eli eri lähteitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 164
      1717
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      75
      1212
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      113
      908
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      93
      790
    5. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      37
      577
    6. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      57
      574
    7. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      41
      572
    8. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      74
      510
    9. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      37
      469
    10. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      28