Tämä raamatun suosituin henkilöitymä ei olekaan henkilöitymä, eikä edes henki, vaan aramiankielinen kuvaileva substantiivi.
Satana = the absence of good = hyvyyden poissaolo
Minusta alkaa tuntumaan, että koko raamattu pitäisi kääntää uudestaan. Sen nykyinen järjettömyys, on selvästi kielitaidottomien ja epärehellisten kääntäjien syy.
Sanomattakin selvää, miksi länsimainen kristinusko kavahtaa syyrialaista kristinuskoa, sillä se paljastaa kaikki valheet ja väärennökset.
Saatana löytyi myös
5
131
Vastaukset 5
Raamatun järjettömyys johtuu varmaankin siitä että sitä luetaan vastoin sen ohjetta. Mikäpä asia toimisi vastoin ohjeita.
Ja hyvyyden poissaolo on täysin Saatanaa kuvaava määritelmä.- bubastis.tmi
mutta kysyn kuitenkin, mitä tarkoitat sillä että hyvyyden poissaolo on täysin hyvyyden poissaoloa kuvaava määritelmä?
Eikö se ole itsestäänselvyys? bubastis.tmi kirjoitti:
mutta kysyn kuitenkin, mitä tarkoitat sillä että hyvyyden poissaolo on täysin hyvyyden poissaoloa kuvaava määritelmä?
Eikö se ole itsestäänselvyys?Tarkoitin että uskovaiset uskovat tuon määritelmän sopivan erinomaisesti kuvamaan saatanaa, sielunvihollista.
Ja kiitos kärsivällisyydestä ja anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet silimät alkaa oleen jo ristissä.- bubastis.tmi
juhani1965 kirjoitti:
Tarkoitin että uskovaiset uskovat tuon määritelmän sopivan erinomaisesti kuvamaan saatanaa, sielunvihollista.
Ja kiitos kärsivällisyydestä ja anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet silimät alkaa oleen jo ristissä.oli tuoda julki, että alkuperäinen raamatun satana ei ollut henkilöitymä, vaan substantiivi.
Ohjelmointisi ei näköjään pysty vastaanottamaan tätä tietoa. bubastis.tmi kirjoitti:
oli tuoda julki, että alkuperäinen raamatun satana ei ollut henkilöitymä, vaan substantiivi.
Ohjelmointisi ei näköjään pysty vastaanottamaan tätä tietoa.Tosin itse uskon toisin, eli eri lähteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641717
- 751212
- 113908
- 93790
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37577- 57574
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.41572Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74510- 37469
- 28455