Sähköpostit

Katsotko usein?

Minä olen saamaton, en edes päivittäin katso, saati aamuin illoin.

Nyt katsoin, ja oli parikin mihin olisi ollut syytä reakoida aiemmin.
Minusta silloin voisi käyttää puhelinta, jos asiallista asiaa on, ja vastausta odotetaan "heti".

Entäs muut palstalaiset?

18

788

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1943

joka päivä. Harvoin on viestejä. Yleensä on jotain mainoksia. Ystävien kesken käytän tapaamista, puhelinta ja kirjeitä yhteydenpitoon.

• minullakaan tarkistettua

edes päivittäin sähköposteja.
      Harvoin siellä on tärkeää sanomaa.

Vanha, kunnon lankapuhelin on minulle mieluisin yhteydenpitoväline.

• 1947

Veljen kanssa päivittäin "puhellaan". On kaukana, mutta kuitenkin lähellä.
        Muutama tuttu on, keiden kanssa siellä vaihdellaan kuulumisia. Pitkä välimatka lyhenee.

• ihmisillä ole

sellaista sähköpostiohjelmaa, johon tulee viestejä, jos kone vain on auki? Minulla on tässä kannettavassa Windows Mail. Sinne olen ohjannut sähköpostini (gmail). Kun aukaisen koneen, aukaisen myös tämän Windows Mailin. Se saa olla auki niin kauan kuin konekin. Jos tulee sähköposteja, alapalkkiin tulee kuvake, ja antaa myös äänimerkin, jonka kuulen jos satun istumaan koneen ääressä. Ei niitä sähköpostiviestejä tarvitse erikseen käydä hakemassa.

• aureliina

kertaa päivässä käyn kurkkaamassa. Minulla on kolme ystävää, joitten kanssa vaihdetaan kuulumisia sähköisesti. Ei maksa mitään ja toisaalta pitää henkisesti virkeänä tämä kirjoittelu! Olemme kaikki kovia puhumaan, puhelinlaskut jäävät näin pienemmiksi.

• ukkeli

Kätevä yhteydenpito ohjelma. Näkee koska toinen on koneella ja voi keskustella "lennossa". Eikä maksa mitään. Molemmilla osapuolilla pitää olla asennettuna ko. ohjelma.

• aloin minäkin
        ukkeli kirjoitti:

Kätevä yhteydenpito ohjelma. Näkee koska toinen on koneella ja voi keskustella "lennossa". Eikä maksa mitään. Molemmilla osapuolilla pitää olla asennettuna ko. ohjelma.

ehdottamaan, tai Skypeä, ilmaista viestintää.

• olettaisin*::::::::::::::::.
        aloin minäkin kirjoitti:

ehdottamaan, tai Skypeä, ilmaista viestintää.

voisi 'äänipostia' käyttää, tai jos on yksinään elelijä. Sähköposti on mukavampi kirjoittaa hiukan oudommallekin.

• Aloittaja
        ukkeli kirjoitti:

Ei ole, enkä osaisi asentaa.
        Olen koneiden kanssa pyöreä nolla.
        On pitänyt hankkia jo kauan läppäri. Vaan kun niihin pitää itse asentaa vaikka mitä suojia, on jäänyt hankkimatta. Kysyin eikö voisi saada valmiiksi asennettuna kaikki?
        Joo, maksaa paljon, lähetetään jonnekin huoltoon silloin.
        Olen sit ilman, ja ei oo tutuissakaan ketään nörttiä. Tai edes joku joka osais.
        Turha neuvoa, kun en tajua, niin en.
        Sama ongelma kaikkien laitteiden kanssa.

käyttää osaan, kun on neuvottu.

• Aloittaja kirjoitti:

Ei ole, enkä osaisi asentaa.
        Olen koneiden kanssa pyöreä nolla.
        On pitänyt hankkia jo kauan läppäri. Vaan kun niihin pitää itse asentaa vaikka mitä suojia, on jäänyt hankkimatta. Kysyin eikö voisi saada valmiiksi asennettuna kaikki?
        Joo, maksaa paljon, lähetetään jonnekin huoltoon silloin.
        Olen sit ilman, ja ei oo tutuissakaan ketään nörttiä. Tai edes joku joka osais.
        Turha neuvoa, kun en tajua, niin en.
        Sama ongelma kaikkien laitteiden kanssa.

käyttää osaan, kun on neuvottu.

Eikö kaikissa tietokoneissa tarvita kaikki suojaukset?
        Itse ostin läppärin 65-vuotiaana, ennen en ollut minkäänlaisessa kosketuksessa ollut tietokoneeseen, enkä tämän tekniikkapuolesta vieläkään mitään ymmärrä.
        Mulla on sitten poika "tukihenkilönä", jonka hälytän kun tulee tenkkapoo!
        Kaikki meset ja skypet ovat hebreaa ja saavat minun puolestani jäädä - sähköposti ja lankapuhelin, niillä hoitelen yhteyden pidot ja päivittäin tulee yleisempi sähköposti katsottua.

• Aloittaja
        Tellastiina kirjoitti:

Eikö kaikissa tietokoneissa tarvita kaikki suojaukset?
        Itse ostin läppärin 65-vuotiaana, ennen en ollut minkäänlaisessa kosketuksessa ollut tietokoneeseen, enkä tämän tekniikkapuolesta vieläkään mitään ymmärrä.
        Mulla on sitten poika "tukihenkilönä", jonka hälytän kun tulee tenkkapoo!
        Kaikki meset ja skypet ovat hebreaa ja saavat minun puolestani jäädä - sähköposti ja lankapuhelin, niillä hoitelen yhteyden pidot ja päivittäin tulee yleisempi sähköposti katsottua.

Tässä oli asennettuna.
        jos meen kauppaan ja ostan uuden, oon pulassa.
        Toimiihan ne ilman niitä asennuksiakin, mutta silloin on kait joillekin madoille ja viiruksille altis.
        Tässä automaattisesti päivitetään, niin kait uusissakin, kunhan sen vaan sais sit asennettua.

• Tilja

Joudun sähköpostissa aina asettamaan sanani. Puhelimessa voi helposti ´puhua läpiä päähänsä´.

Sitä paitsi, jos puheluun ei saa vastausta, saattaa asia unohtua kokonaan.

En ole hankkinut robottia kuittaamaan vastaanottamani viestin. Kuittaan itse kaikki viestit ja teen tilaa postilaatikkoon, että sinne mahtuu viestit.

Sähköposti on hyvä.

• liiankin

hyvä!
        Eipä montaa kertaa tullut lehtien toimittajille käsin kirjoitettua, (2X).

Nyt jos on asiasta mielipide, tai kokee toimittajan hutaissen kirjoituksen, laitan postia, ja saan vastauksen.

Samoin kansanedustajille, vaikka se avustajan luettavaksi meneekin. Vastauskin välillä tulee, vaalien alla yleensä puoluetoimistosta..

Kauppaan joko kiitokset hyvästä palvelusta, tai risuja.

Tavaranvalmistajille, reklamaatiot helppo pistää eteenpäin.

Hyvä keksintö kaikenkaikkiaan.

• akka

tuleeki varsinkin nuoremmalle sukukunnalle
        laittaa sähköpostia,kun olen nykyisin hidas käyttään tekstareita.
        On kyllä netin omistajia ketkä eivät käy lukemassa viestejään.
        Täällä kaukana ystävistä on kiva herätellä heitä
        muistamaan,että minäkin olen vielä "kopellaan":-D

• päivässä kotona ollessa

usein eksyn ja unohdun samalla tänne.

• katson sähköpostini

päivittäin, koska olen kyseisen osoitteen tuttavilleni antanut. Epäkohteliasta olisi olla katsomatta.

• alk,peräinen

Minulla ei monillakaan tuttavillani ole, tietokonetta.
        Nuorisolla kyllä, vaan ei ystävilläni.

Textari tavoittaa heti, ja voin vastata samantien.

Pitänee opetella uuteen rutiiniin tuon asian kanssa, en todellakaan epäkohtelias halua olla.

• TEA-MARIA TOIVARI

moikka pia mitten vantaalla menee mulla alkoi lomaa viikko alkoko sinulla lomaa kun mullakin
      hyvää päivää pia ystäväni mulla on sua in ikävä
      ystäväsi tea

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      34
      6306
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      100
      4774
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3522
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      49
      3045
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      3027
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2835
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2221
    8. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      43
      1835
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1702
    10. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      26
      1637
    Aihe