naistenpäivä joka päivä, ilman meidän naisiamme meitäkään ei olisi tännekään kirjoittelemassa, "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi
Vastaukset 5
- juhlaneuvos
Joka päivä juhlistetaan naistenpäivää.
- Naitu nainen,eli akka
On se ihana, että meillä on Rantaneuvos-niminen henkilö, joka muistaa aina ihmisiä. Tokkopa kukaan tuntemani suomussalmelainen mies muistaa edes onnitella naistaan. Minun rakkaani muisti minua siten, että ostin itse tulppaanit tavallisesta kaupasta ja onnittelin itseäni, että sillee.......Tämmönen on tämä jörrimiessuku. Tovon, että tämä kirjoitukseni nostattaisi joiltakin uroksilta hiukset(mikäli niitä on)pystyyn ja aloittaisimme keskustelun meille niin ihanista armaista.Kiitos etukäteen palautteista.
- mikkomiihkali
Naitu nainen,eli akka kirjoitti:
On se ihana, että meillä on Rantaneuvos-niminen henkilö, joka muistaa aina ihmisiä. Tokkopa kukaan tuntemani suomussalmelainen mies muistaa edes onnitella naistaan. Minun rakkaani muisti minua siten, että ostin itse tulppaanit tavallisesta kaupasta ja onnittelin itseäni, että sillee.......Tämmönen on tämä jörrimiessuku. Tovon, että tämä kirjoitukseni nostattaisi joiltakin uroksilta hiukset(mikäli niitä on)pystyyn ja aloittaisimme keskustelun meille niin ihanista armaista.Kiitos etukäteen palautteista.
On meitä vielä, miehiä ilman hiustakin. On muuten muitakin ilman juuri sitä ajatusta ja hiusten kanssa. Minulla ei ole hiusta eikä hiuksia eikä ajatusta. Näin sanoi entinen vaimoni kolmekymmentä vuotta sitten.
Olen tyytyväinen hänen sanomaansa. Ei ole enää tarvinnut katsella naisia saati miehiä tai ahvenia. Eli olen onnellinen erakko siipien kanssa ja ajattelen vain yhtä päivää kerrallaan.
- mikkomiihkali
No mittee nyt tuas on uutta rantaneuvokseksta?
Ei kai se ennee häiriöks oo, ku se lussii nyt tiällä meillä. Ihan pitemmän aikkoo, joten elkee leipoko piirakoita turhaan. Tulloo kalliiks valtion piikkiin.- huihaihei
Minne Neuvos on muuttanut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581666Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651172- 137950
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu14794Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41608
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90558- 46552
- 45498
- 47485