spyroon apua nyt!

kääk^^

Spyro dawn of the dragon: katakombien jälkeen tullaan lumottuun metsään jossa pitää tappaa vihrä piikikäs örkki. tiedän että sillä on naamo joka pitää saada pois että sen saa taapettua, mutta voisiko joku tarkalleen kertoa miten sen naamion saa pois? olen yrittänyt kaikkea mutta ei vaan onnistu...

kiitos etukäteen.

5

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chihiro--

Eli youtubesta voi löytyä video tähänkin. Sielä etsin yleensä ekana googlen jälkeen.

• kääk^^

yritin googlella ja youtubesta mutta en löytänyt mitään. voisiko joku ystävällinen kertoa miten sen naamion siltä saa pois?

• Spyro the Dragon
        kääk^^ kirjoitti:

yritin googlella ja youtubesta mutta en löytänyt mitään. voisiko joku ystävällinen kertoa miten sen naamion siltä saa pois?

Minä sain nirhattua sen örkin sillä Cynderin lumi-iskuilla. Tykitin sitä niin kauan kun se kuoli ja tuhosin tietysti sitä vihreätä kristallia josta saa taikuutta. Jos nyt ymmärsin oikein että onko se vihollinen se miksi minä sitä nyt luulen. Ellei sitten siinä vaiheessa ole vielä hermohyökkäystä..? En muista, itse olen pelissä jo Palaneessa maassa jossa on tulivuori.

• spyro~~

Eliittivihollisen pystyy helposti tuhoamaan sen naamion värin mukaan. Eli jos vihollisella on vihreä naamio, niin Cynderin myrkkyiskuilla hakkaat sitä ja jonkin ajan päästä se irtoaa. Jos taas esim. keltainen maski, niin Spyron sähköiskuilla.

• spyro hullu

teet siihen maa elementtii ni sit se potta lähtee sen päästä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      434
      2598
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      391
      2296
    3. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      137
      2015
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      475
      1948
    5. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      99
      1939
    6. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      7
      1494
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      238
      1150
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1067
    9. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      892
    10. Minun on vaikea ymmärtää

Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut
      Ikävä
      24
      813
    Aihe