spyroon apua nyt!

kääk^^

Spyro dawn of the dragon: katakombien jälkeen tullaan lumottuun metsään jossa pitää tappaa vihrä piikikäs örkki. tiedän että sillä on naamo joka pitää saada pois että sen saa taapettua, mutta voisiko joku tarkalleen kertoa miten sen naamion saa pois? olen yrittänyt kaikkea mutta ei vaan onnistu...

kiitos etukäteen.

5

583

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chihiro--

Eli youtubesta voi löytyä video tähänkin. Sielä etsin yleensä ekana googlen jälkeen.

• kääk^^

yritin googlella ja youtubesta mutta en löytänyt mitään. voisiko joku ystävällinen kertoa miten sen naamion siltä saa pois?

• Spyro the Dragon
        kääk^^ kirjoitti:

yritin googlella ja youtubesta mutta en löytänyt mitään. voisiko joku ystävällinen kertoa miten sen naamion siltä saa pois?

Minä sain nirhattua sen örkin sillä Cynderin lumi-iskuilla. Tykitin sitä niin kauan kun se kuoli ja tuhosin tietysti sitä vihreätä kristallia josta saa taikuutta. Jos nyt ymmärsin oikein että onko se vihollinen se miksi minä sitä nyt luulen. Ellei sitten siinä vaiheessa ole vielä hermohyökkäystä..? En muista, itse olen pelissä jo Palaneessa maassa jossa on tulivuori.

• spyro~~

Eliittivihollisen pystyy helposti tuhoamaan sen naamion värin mukaan. Eli jos vihollisella on vihreä naamio, niin Cynderin myrkkyiskuilla hakkaat sitä ja jonkin ajan päästä se irtoaa. Jos taas esim. keltainen maski, niin Spyron sähköiskuilla.

• spyro hullu

teet siihen maa elementtii ni sit se potta lähtee sen päästä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      889
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      872
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      554
      789
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      610
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe