Kävin tässä vuosi sitten kavereiden kanssa areenakeikalla ja kavereillani oli mukana lakkapullot. Ovella kun mentiin sisään niin meille pidettin laukkujen tarkastus ja kaverini lakkapullo takavarikoitiin ja järjestyksenvalvoja lupasi kaverini saavansa lakkapullon takaisin konsertin jälkeen. Myöhemmin illalla kun lähdimme konsertista kaverini kysyi eräältä toiselta järjestyksenvalvojalta että saisiko hän lakkansa takaisin mutta mies vain nauroi että takavarikoituja kamoja ei saa takaisin. Kaikissa konserttilipuissa lukee aina että "kameroiden ja pullojen yms. tuominen kielletty tai että se sallitaan vain konsertin järjestäjän luvalla" tai jtn semmosta niin että mietin sitä vaan että joka keikalla missä mä olen käynyt niin siellä ihmisillä on kyllä kameroita mutta itse olen aina kuvannut vain kännykällä. Niin että onko kukaan ikinä käynyt semmosilla keikoilla missä kamerat on takavarikoitu ja onko ne sitten saatu takaisin keikan jälkeen?? jos ette niin kertokaa että luuletteko että sellainen voisi olla mahdollista? Haluaisin tulevilla keikoilla kuvata kunnon kameralla mutta en tiedä kannattaako minun ottaa kameraa mukaan jos se takavarikoidaan.
Konsertit
AllwaysSlash
0
610
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891