Nyt oikeesti tarvitsisin apua! Jos ei nyt asiantuntijoita löydy, niin ainakin minua enemmän tietäviä varmasti löytyy! Eli kyse olisi tuosta Olympus Camedia C-150 mallista. Mitä mieltä olette siitä? Tarkoituksena olisi ottaa ihan peruskuvia. Oli vaan Gigantissa hintaan 99,00€.
Ja kysymys on ensimmäisestä digikamerastani! Kannattaako ostaa vai löytyykö jotain muuta vaihtoehtoa?
Tässä vielä nämä tärkeimmät tiedot kamerasta :
-2.0 miljoonaa pikseliä kuvankäsittelyyn
-Valovoimainen F2.8 Olympus-objektiivi (vastaa 38 mm 35 mm:n kamerassa) sekä 2,5x digitaalinen zoom
-Helppo käyttää täysautomaattisen ohjelman ja neljän kohdeohjelman ansiosta
-TTL-automaattitarkennus
-Automaattinen valonmittaus (keskustapainotteinen tai pistemittaus)
-Monikielinen valikko
-Iso 1,8 tuuman nestekidemonitori
-Quick Time Motion JPEG liikkuvan kuvan tallennukseen
-USB Auto Connect ja videon ulostulo Käyttää ultrakompaktia xD-kuvakorttia
apua
2
507
Vastaukset
- zoomia
Minulla ei ole kokemusta juuri tuosta olympuksen mallista mutta tässä vastauksia kysymykseesi noin pääpiirteissään.
"Tarkoituksena ottaa ihan peruskuvia" - niitä tuollakin kameralla saa. Jo 2Mb kameroilla saa tulostettunakin hyväksyttävänlaatuisia kuvia ainakin kymppikuvakoossa.
Halpana kamerana tuosta kuitenkin puuttuu kaikkea sellaista minkä huomaat jonkin ajan kuluttua, optinen zoom, manuaaliset säädöt, muistikorttikin
oletettavasti on melko pieni saatika tarvitset akut, laturin, laukun, jne. varusteita jotka nostavat hintaa jonkin verran.
Mutta ei ole hinnalla pilattu näemmä, jos haluaa varovasti astua uuteen harrastukseen. - Taitaa-olla
Ihan normi Olympus ominaisuuksiltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1484872- 1843943
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1203619Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia442926- 1381886
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441687Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?601360Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261299Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211271Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231223