Kuinka tehokas olisi tämmönen ase?
http://www.fincoins.fi/images/aseet/003i.jpg
täs on tietoa siitä:
AGM NO.003 Pumppuhaulikko
kaliiperi: 6 mm
1:1 kopio oikeasta aseesta
Lähtönopeus 102-104 m/s 0,20g kuulilla.
Säädettävä HOP-UP
Pituus: 670 mm
Paino: 1240g
Pakettiin kuuluu: Lipas mahtuu 14 kuulaa, pieni pussillinen kuulia, puhdistustikku, fastloader.
HINTA 50€
Kuinkakohan iso pahvi menis tolla läpi?? onko yhtään tehoo tos?
Onko tämmönen hyvä? Kuin tehokas??
7
1138
Vastaukset
No ei tuolla sorsa tipu. Saattaa vaan naureskella mennessään.
- peli.
teho/hintasuhde kohdallaan.
- käsite- mutta vastataan
Tässä ammuksessa ei ole oikein nopeutta ja massakin on 0.2 g. Tehoja nyt ei synny mitenkään.
Arvaus on,että lähietäisyysellä voi tehdä reiän ilmakivääritauluun (pahvinen) tai aiheuttaa osuessaan silmävamman. Ei tee ihoon reikään läheltäkään. Mutta näinhän se on tarkoituskin -kuulapyssyn tuleekin olla lelu. - ei mene kuin
pahvilaatikosta just ja just läpi sentin päästä ammuttava!
- vafrgymairsoftman
tehokas on menee paksusta pahvista läpi kaukaankin.
- aikuinen.
Kyseessä ei ole ase vaan lelu. Eli olet väärällä palstalla.
- hyvä tykki on
Itse olen tuolla ampunut useita sorsia kahtena viimeisenä metsätyskautena, esimerkiksi viime keväänä ammuin 6 sorsaa lentoon, matkaa oli varmasti 60-70 metriä ja niin vain tippua 3 sorsaa yhdellä laakilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 1361412
- 981410
- 741311
- 1161180
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947