Mega-KYYLÄT

huumori loppunut.

Minulla on vuosisadan KYYLÄT lähinaapurissa.

Ei mene päivääkään niin, etteivätkö he vahtisi tekemisiäni/tekemättä jättämisiäni.

Nukkumaanmenoaikani, heräämisaikani, (potentiaaliset) miessuhteeni, (potentiaaliset) paikkakunnalta poistumiseni, puheluni, yleinen elämäni, rahankäyttöni...(listaa voisi jatkaa loputtomiin)

Aivan kuin heillä muka olisi jokin "velvollisuus" tunkeutua elämääni - vieläpä erittäin kusipäisellä ja agressivisella tavalla.

He oikein RIEHAANTUVAT, jos eivät saa tietää asioistani.

18

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harkita.....

"paikkakunnalta poistumiseni, puheluni, yleinen elämäni, rahankäyttöni"....

Vaikka olisikin jotakin MEGA-KYYLIÄ... niin millätavalla noita asioita voi kyylätä... ihanko ne autolla seurailee sua, että tietävät paikkakunnalta poistumisesi???.. Ja miten puheluita voi kyylätä... ellet sitten itse puhu luuriisi niin lujaa, että puoli kulmakuntaa sen kuulee... ja Rahan käyttöä... voi luoja... olisiko pienten valkoisten pillereiden paikka...

• ap.

Ehe, ehe vaan sinulle.

Paikkakunnalta poistumisen = huoneistosta poistumisen voi päätellä siitä, että huoneisto on TYHJILLÄÄN. Maagista, eikös...?

Eli vaikka kävisin jossain lähikaupungissa/toisella puolella Suomea kavereita moikkaamassa, niin kateelliset ja katkerat naapurit alkavat huutaa, että "nyt se lähti ULKOmaille, ou jee, ou jee...!!!"

Sitä sitten oikein yhteisökadehditaan ja päivitellään "pitkin kylää".

Äänieristys on yhtä tyhjän kanssa. Jos/kun minä kuulen naapurien puheet ja kailotukset seinien läpi, he kyllä kuulevat minunkin puheluni. Minulla on aika selkeä ääni.

Mene itse lääkäriin, jos kuvittelet, että ihmiset EIVÄT harrasta kyyläystä!

• oireita(ko?)
        ap. kirjoitti:

Ehe, ehe vaan sinulle.

Paikkakunnalta poistumisen = huoneistosta poistumisen voi päätellä siitä, että huoneisto on TYHJILLÄÄN. Maagista, eikös...?

Eli vaikka kävisin jossain lähikaupungissa/toisella puolella Suomea kavereita moikkaamassa, niin kateelliset ja katkerat naapurit alkavat huutaa, että "nyt se lähti ULKOmaille, ou jee, ou jee...!!!"

Sitä sitten oikein yhteisökadehditaan ja päivitellään "pitkin kylää".

Äänieristys on yhtä tyhjän kanssa. Jos/kun minä kuulen naapurien puheet ja kailotukset seinien läpi, he kyllä kuulevat minunkin puheluni. Minulla on aika selkeä ääni.

Mene itse lääkäriin, jos kuvittelet, että ihmiset EIVÄT harrasta kyyläystä!

Oletko ihan tervepäinen?
        "Paikkakunnalta poistumisen = huoneistosta poistumisen voi päätellä siitä, että huoneisto on TYHJILLÄÄN. Maagista, eikös...? "
        Eli jos asukas menee töihin.. hmm.. huoneisto on tyhjä.. Dääämm.. en tajunnutkaan, että sehän on mennyt toiselle paikkakunalle. Asukas menee harrastuksiinsa töittenjälkeen.. ouhh.. olipas taas tyhmä.. tietty sehän on poistunut paikkakunnalta.. kenties oikeen mennyt ulkomaille... Kuule noi sun kertomat "selvät" merkit naapureiden kyttäämisistä on ihan vain ja yksinomaan siellä sun pääkopassasi. Tilaa lääkäriltä aika ja kerro sille noi asiat, niin kato mitä tulee tapahtumaan.

• ap.
        oireita(ko?) kirjoitti:

Oletko ihan tervepäinen?
        "Paikkakunnalta poistumisen = huoneistosta poistumisen voi päätellä siitä, että huoneisto on TYHJILLÄÄN. Maagista, eikös...? "
        Eli jos asukas menee töihin.. hmm.. huoneisto on tyhjä.. Dääämm.. en tajunnutkaan, että sehän on mennyt toiselle paikkakunalle. Asukas menee harrastuksiinsa töittenjälkeen.. ouhh.. olipas taas tyhmä.. tietty sehän on poistunut paikkakunnalta.. kenties oikeen mennyt ulkomaille... Kuule noi sun kertomat "selvät" merkit naapureiden kyttäämisistä on ihan vain ja yksinomaan siellä sun pääkopassasi. Tilaa lääkäriltä aika ja kerro sille noi asiat, niin kato mitä tulee tapahtumaan.

Oujee, oujee...

Tarkoitin totta kai, että ihminen häipyy vähintään muutamaksi päiväksi ja YÖKSI pois huoneistostaan.

Että älä viitsi saivarrella.

Mutta itse asiassa - hehe...onhan tuotakin tapahtunut...kerran tein vain päiväreissun lähimpään isompaan kaupunkiin ja naapurivat olivat jo sillä välin ehtineet "innostua" "matkojeni" suhteen.

• vähän enemmän
        ap. kirjoitti:

Oujee, oujee...

Tarkoitin totta kai, että ihminen häipyy vähintään muutamaksi päiväksi ja YÖKSI pois huoneistostaan.

Että älä viitsi saivarrella.

Mutta itse asiassa - hehe...onhan tuotakin tapahtunut...kerran tein vain päiväreissun lähimpään isompaan kaupunkiin ja naapurivat olivat jo sillä välin ehtineet "innostua" "matkojeni" suhteen.

Siis missä ne niistä matkoista huutelee? Pihallako? Oletko itse ollut kuulemassa?

• ap.
        vähän enemmän kirjoitti:

Siis missä ne niistä matkoista huutelee? Pihallako? Oletko itse ollut kuulemassa?

Jep. Pitkin pihoja huutelevat.

Eipä ole liian maagista kuulla sitä kailotusta oman ikkunansa alla kun vielä ikkuna on auki.

Oujee, oujee.

• saman typeryyden kohteena..

Tutulta kuulostaa.Omat naapurini tarkkailevat koko ajan kulkemisiani ja tsekkaavat kaikki lapsieni kavereiden rekisterinumerot ja ottavat AKE:sta selville autojen omistajat.Sitten puhutaan aivan perättömiä juttuja, että minä,vanha nainen, seurustelisin niiden nuorten kanssa.Ihan sekopäistä hommaa.Ei tule heille mieleen, että samassa huushollissa asuu nuoria, teini-ikäisiä lapsia.Jos vain tervehdinkin jotain vastakkaista sukupuolta olevaa ihmistä, aletaan heti juoruamaan ihan hulluja, että seurustelisin hänen kanssaan.
      Mikä ihme ihmisiä vaivaa?!Hankkisivat oman elämän tai lopettaisivat nämä tyhmyydet.En koe itseäni niin tärkeäksi,että joidenkin pitäisi koko ajan seurailla tekemisiäni ja kulkemisiani.Ilmeisesti jotkut pitävät minua niin julkkiksena.Hohhoijaa..

• ap.

Nuo sinun naapurisihan melkein hakkaavat MINUN kyylänaapurini...!

Tuolle oli jo pakko naurahtaa, mutta siis onhan tuo ihan idioottimaista ja inhottavaa...!

Joo...minäkin koen olevani jonkin sortin "julkkis", kun pitää jatkuvasti kehittää jotain idioottimaista "pakko-romanssia" tekemisieni ja menemisieni ympärille.

Tyyliin jos käyn suht myöhään illalla lenkillä yksikseni, niin naapurit ehtivät jo sillä välin ja sen jälkeen molottaa, että "KENENKÖHÄN MIEHEN luona se nyt kävi hyppäämässä" (ts. panettamassa itseään)...???

Aivan kuin en voisi vain "muina naisina" tosiaan käydä siellä lenkillä haukkaamassa sitä raitista ilmaa...??

Plus jos joku SOITTAA minulle: "KENEN MIEHEN kanssa se nyt PUHUU??? Onko sillä UUSI MIES...??"

Kaikki pyörii jotenkin lapsellisesti ja junttimaisesti jatkuvasti miesten ja panemisen ympärillä ja kaikesta yritetään leipoa niin ...tun salamyhkäistä ja ihmeellistä.

Ja tämä oli siis vasta tämä MIES-osasto, mitä kyyläämisiin tulee!

• vähän enemmän
        ap. kirjoitti:

Nuo sinun naapurisihan melkein hakkaavat MINUN kyylänaapurini...!

Tuolle oli jo pakko naurahtaa, mutta siis onhan tuo ihan idioottimaista ja inhottavaa...!

Joo...minäkin koen olevani jonkin sortin "julkkis", kun pitää jatkuvasti kehittää jotain idioottimaista "pakko-romanssia" tekemisieni ja menemisieni ympärille.

Tyyliin jos käyn suht myöhään illalla lenkillä yksikseni, niin naapurit ehtivät jo sillä välin ja sen jälkeen molottaa, että "KENENKÖHÄN MIEHEN luona se nyt kävi hyppäämässä" (ts. panettamassa itseään)...???

Aivan kuin en voisi vain "muina naisina" tosiaan käydä siellä lenkillä haukkaamassa sitä raitista ilmaa...??

Plus jos joku SOITTAA minulle: "KENEN MIEHEN kanssa se nyt PUHUU??? Onko sillä UUSI MIES...??"

Kaikki pyörii jotenkin lapsellisesti ja junttimaisesti jatkuvasti miesten ja panemisen ympärillä ja kaikesta yritetään leipoa niin ...tun salamyhkäistä ja ihmeellistä.

Ja tämä oli siis vasta tämä MIES-osasto, mitä kyyläämisiin tulee!

En kyllä ymmärrä, missä te näitä naapureiden juoruja kuuntelette. Seisovatko ne ringissä pihalla puhumassa teistä niin kovalla äänellä, että ohikulkiessa kuulette puheet? Kerro nyt ihmeessä ihan konkreettinen esimerkki.

Missä ja kenelle sinun naapurisi molotti sinun iltalenkistäsi?

• tällä..

..palstalla törmää usein kaiken maailman skitsoihin ja persoonallisuushäiriö tapauksiin.

• kommenttia
        tällä.. kirjoitti:

..palstalla törmää usein kaiken maailman skitsoihin ja persoonallisuushäiriö tapauksiin.

"Kyllä tällä palstalla törmää usein kaiken maailman skitsoihin ja persoonallisuushäiriö tapauksiin"

Kokemuksesta tiedän, että jos kyylääjä rupeaa arvostelemaan jotain henk koht asiaa, tai suoranaisesti pilkkaa jotenkin, niin kun hänelle sanoo jotakin vastaan, niin heti tämän "kyylän" mielestä olen jokin kovakin skitsofreenikko! tai jotenkin virheellinen ihminen.

• viellä
        kommenttia kirjoitti:

"Kyllä tällä palstalla törmää usein kaiken maailman skitsoihin ja persoonallisuushäiriö tapauksiin"

Kokemuksesta tiedän, että jos kyylääjä rupeaa arvostelemaan jotain henk koht asiaa, tai suoranaisesti pilkkaa jotenkin, niin kun hänelle sanoo jotakin vastaan, niin heti tämän "kyylän" mielestä olen jokin kovakin skitsofreenikko! tai jotenkin virheellinen ihminen.

Kerran kun sanoin yhdelle kaverille kuinka tämän eräs tuttava arvostelee, haukkuu pihallaan kovaäänisesti minua, niin heti tämän mielestä olin vain vainoharhainen! ja luulen vaan niin.

Siis eka kerralla uskoi, mutta myöhemmin tuo kaverin tuttava olikin aivopessyt tämän, eli myöhemmin piti meikäläistä sekopääänä. Siitä näki kuinka kyttääjät puolustavat omaa vikaisuuttaan henkeen ja vereen, mutta eivät salli rehdeille ja harmittomille ihmisille rauhaa, kun ovat itse niin vainoharhaisia ja pitävät itsejään maailmanomistajina. Kyylien ongelma on huono kasvatus, narsismi ja skitsofrenia kun toisten asiat kiinnostavat vietävästi, niin alkaa päässä viiraan ja sekin kostetaan naapurille.

• jep!
        viellä kirjoitti:

Kerran kun sanoin yhdelle kaverille kuinka tämän eräs tuttava arvostelee, haukkuu pihallaan kovaäänisesti minua, niin heti tämän mielestä olin vain vainoharhainen! ja luulen vaan niin.

Siis eka kerralla uskoi, mutta myöhemmin tuo kaverin tuttava olikin aivopessyt tämän, eli myöhemmin piti meikäläistä sekopääänä. Siitä näki kuinka kyttääjät puolustavat omaa vikaisuuttaan henkeen ja vereen, mutta eivät salli rehdeille ja harmittomille ihmisille rauhaa, kun ovat itse niin vainoharhaisia ja pitävät itsejään maailmanomistajina. Kyylien ongelma on huono kasvatus, narsismi ja skitsofrenia kun toisten asiat kiinnostavat vietävästi, niin alkaa päässä viiraan ja sekin kostetaan naapurille.

...totta muuten - niillä on sellaiset ihmeelliset "maailmanomistajan" elkeet...ainakin tietyllä TYYPILLÄ kyyliä.

Sitten koska he "tietävät", miten muidenkin "pitäisi elää elämäänsä", niin ovat juuri siksi puuttumassa TOISTEN ihmisten elämään!

• mutta sama kohtalo.
        vähän enemmän kirjoitti:

En kyllä ymmärrä, missä te näitä naapureiden juoruja kuuntelette. Seisovatko ne ringissä pihalla puhumassa teistä niin kovalla äänellä, että ohikulkiessa kuulette puheet? Kerro nyt ihmeessä ihan konkreettinen esimerkki.

Missä ja kenelle sinun naapurisi molotti sinun iltalenkistäsi?

Helkkarin kiusallista, kun ottaa kesällä aurinkoa parvekkeella, ja kuulee miten minun asioitani setvitään. :(

• Rivarimuija

porukoides luona ja noi kyylät naapurina, niin ne kävis jatkuvast sun porukoilla kylässä ja kyselis kaikki tekemisesi missä kävit silloin ja silloin, oletko sellainen ja sellanen kun sillä tavalla. Siis tekeytyvät ystävällisiksi kun näkevät sun vanhempas. Kiitä onnees et asut omassa kämpässä sentään, vaikka yhtäkin perseestä tuollaiset kyylät kuitenkin ovat.

Sitte ne naureskelee sun porukoides jutuille, jos ne on liian lepsuja jne, eikä sun vanhempas huomaa niissä välttämättä mitään vikaa.

Sitte kun sä näät ne jossaa, ne naureskelee, tai rupeaa heti arvostelemaan jollein paikalliselle kusipäälle sun tyyliäs kun ne kokee saavuttavans silleen suosiota. Röyhkeä käytös on merkki siitä, että susta on juoruttu pitkään. Mitenkä muutenkaan yht äkkiä muuttuu röyhkeeks vaik et ees tunne niitä kyyliä.

• ap.

"Röyhkeä käytös on merkki siitä, että susta on juoruttu pitkään. Mitenkä muutenkaan yht äkkiä muuttuu röyhkeeks vaik et ees tunne niitä kyyliä."

Toi on niin TOTTA.

Ihmettelinkin joskus, että miksi jotkut (minulle täysin tuntemattomat ihmiset)ovat valmiiksi jotenkin erikoisen röyhkeitä...no en ihmettele enää. (jos siis lähikulmilta ovat)

• ....
        ap. kirjoitti:

"Röyhkeä käytös on merkki siitä, että susta on juoruttu pitkään. Mitenkä muutenkaan yht äkkiä muuttuu röyhkeeks vaik et ees tunne niitä kyyliä."

Toi on niin TOTTA.

Ihmettelinkin joskus, että miksi jotkut (minulle täysin tuntemattomat ihmiset)ovat valmiiksi jotenkin erikoisen röyhkeitä...no en ihmettele enää. (jos siis lähikulmilta ovat)

Ja kun ne näkevät et ostat kaljapäkin, niin ne leimaa sut umpijuopoks. Sit jos oot tekemättä mitään, niin sit et muka tajua mitään tai sit sul on väärän värinen takki, tai sit ne muistaa jonkun vanhan jutun jota alkavat turista ohimennen.

• naapurisopuleja

Minulla on yksi naapuri,josta voisi väittää samaa kuin sinun naapureistasi.Ihmettelen sitä energiamäärää mikä tuhlaantuu jatkuvassa kyttäyksessä.Jos sen suuntaisi johonkin rakentavampaan,niin minunkin maailmani olisi toisenlainen.Kukaan ei jäisi kaipaamaan naurettavia kyttäysnaapureita.Millä oikeudella tällaiset tyypit arvostelevat toisten rahankäyttöä?Joka-ainoa ostos minkä naapuri hoksaa minun hankkineen,joutuu kauhean syynäyksen kohteeksi.Se ulottuu lasteni rahankäyttöön,vaikka ovat muuttaneet kotoa pois.Viimeinen"kuulustelu"oli tyttäreni ostama aletakki."Jaa,onpa lyhyt.Mitä tuo maksoi?"Sisustaminen tuottaa ongelmia,kun hän huomaa kaiken.Joskus kulkee esineeltä esineelle,hypistelee kaikkea.Mieskin on joutunut sanomaan:varo ettei se lamppu hajoa.On ihan pakko hiplata kaikkea.Nyt hän osti laukun,20 v vanha oli aikansa elänyt.Siitä mesosi minulle,kun meitsillä on iso liuta laukkuja.Suurin osa kirpparilta.Joskus,kun itselläni on tylsä päivä,käyn tarkoituksella härnäämässä naapuria.Tiedän,mistä hän vauhkoontuu:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7181
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4777
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4731
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3899
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3838
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      217
      3807
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3383
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51
      2741
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      38