hyvä rc auto

polttis

Tere!Mikä ois hyvä rc polttis h-400-600 euroa.kommentteja näistä hyviä ja huonja??cen gsr 5.0.Savage 3.5.traxx revo 3.3.ajelisin radalla sekä metsässä..oisko pakki kannattava vai vain hajoava osa????

14

1761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos mä päätän

      kunnon askil se pakki ei ole hajoava osa vaan ihan hyödyllinen mutta jollain kiinalaisellä vaihteistol mitä on tyylii paperista rattaat nii ei siittä kannata maksaa eli kunnon vaihteisto ja aski:D ja ehdottomasti REVO

      • polttis

        Moikka!myyjä väitti että revo on tehoton!!en tierä,itsekin epäilin että tehot kyllä riittää,entä onko startti hyvä ja vahva revossa?


      • sama henkilö vielläkin
        polttis kirjoitti:

        Moikka!myyjä väitti että revo on tehoton!!en tierä,itsekin epäilin että tehot kyllä riittää,entä onko startti hyvä ja vahva revossa?

        eikös myyjien tehtävä oo kyniä asiakkailta rahat pois ja vaikka revo saattaa maksaa enemmän kun mm savage niin firmalle jäävä osuus on toden näköisesti revossa pienempi eli he tekisi enemmän tuottoa savagella mutta jos oisin sää hannkkisin revon on kokemusta TOIMII JA KESTÄÄ JA ON TEHOO sekä siit on helppo virittää vähän lisää mutta JOS TARVII LISÄÄ TEHOO


      • polttis
        sama henkilö vielläkin kirjoitti:

        eikös myyjien tehtävä oo kyniä asiakkailta rahat pois ja vaikka revo saattaa maksaa enemmän kun mm savage niin firmalle jäävä osuus on toden näköisesti revossa pienempi eli he tekisi enemmän tuottoa savagella mutta jos oisin sää hannkkisin revon on kokemusta TOIMII JA KESTÄÄ JA ON TEHOO sekä siit on helppo virittää vähän lisää mutta JOS TARVII LISÄÄ TEHOO

        Meinasin ensin kyl ostaa cen gsr 5.0,ku myyjä suositteli että on paras ja saa parhaiten osia!!Mutta taidan ehkä kääntyä revon puoleen...


      • sama jälleen
        polttis kirjoitti:

        Meinasin ensin kyl ostaa cen gsr 5.0,ku myyjä suositteli että on paras ja saa parhaiten osia!!Mutta taidan ehkä kääntyä revon puoleen...

        tota juuh toi rupee kuullostaan järkevältä ja rewvoon saa varmaan osia :D
        http://www.sabe.fi/hobby/index.php?searchstring=&searchby=0&feedback=0&search_by_manufacturer=76&mfgid=76&grpid=3901

        tossa on vaikka yks linkki mis on yli 1000 varaosaa kaikkiin traxxasin autoihin eli myös revoon tuolta löytyy satoja osia :D ja tuolta liikkeestä löytyy myös muutama osa jolla voi vähän kutkutella lisää tehoo tarvittaessa eli siis tosson linkki ihan liikkeen etu sivulle
        http://www.sabe.fi/hobby/index.php
        sieltä löytyy mm revokin :D ja paaljon muuta kaikkee kivaa mut ainoo ongelma on et kun toi liike palo vähän aikaa si nii sitä ei oo viel avattu mut sielt kai toimitetaan kaikkee netistä tilattuja tuotteita jo :D


      • toimii taas
        sama jälleen kirjoitti:

        tota juuh toi rupee kuullostaan järkevältä ja rewvoon saa varmaan osia :D
        http://www.sabe.fi/hobby/index.php?searchstring=&searchby=0&feedback=0&search_by_manufacturer=76&mfgid=76&grpid=3901

        tossa on vaikka yks linkki mis on yli 1000 varaosaa kaikkiin traxxasin autoihin eli myös revoon tuolta löytyy satoja osia :D ja tuolta liikkeestä löytyy myös muutama osa jolla voi vähän kutkutella lisää tehoo tarvittaessa eli siis tosson linkki ihan liikkeen etu sivulle
        http://www.sabe.fi/hobby/index.php
        sieltä löytyy mm revokin :D ja paaljon muuta kaikkee kivaa mut ainoo ongelma on et kun toi liike palo vähän aikaa si nii sitä ei oo viel avattu mut sielt kai toimitetaan kaikkee netistä tilattuja tuotteita jo :D

        Ei revo ole ainut auto johon saa osia.
        Savagea itse suosittelen.
        On hienomman näköinenkin.
        Ja revossa on tuo runko heikoin lenkki.
        Se tuppaa napsahtamaan poikki liian herkästi.

        Hobbylinnasta saat savageen kaikki osat jotka haluat, mikäli hyllyssä ei ole, niin he tilaavat kyllä.


      • toimii taas
        toimii taas kirjoitti:

        Ei revo ole ainut auto johon saa osia.
        Savagea itse suosittelen.
        On hienomman näköinenkin.
        Ja revossa on tuo runko heikoin lenkki.
        Se tuppaa napsahtamaan poikki liian herkästi.

        Hobbylinnasta saat savageen kaikki osat jotka haluat, mikäli hyllyssä ei ole, niin he tilaavat kyllä.

        Piti sanoa että saben nettikauppa toimii kyllä, on jo 2-3 viikkoa toiminut.
        eivät vaan vielä vastaile s.postiin tai puhelimeen.


      • määkin kannatan revoo
        toimii taas kirjoitti:

        Ei revo ole ainut auto johon saa osia.
        Savagea itse suosittelen.
        On hienomman näköinenkin.
        Ja revossa on tuo runko heikoin lenkki.
        Se tuppaa napsahtamaan poikki liian herkästi.

        Hobbylinnasta saat savageen kaikki osat jotka haluat, mikäli hyllyssä ei ole, niin he tilaavat kyllä.

        monetakos kuvaa oot nähny mis on revon runko katkennut ? ja ei se ulkonäkö vaa se minne sillä pääsee siinä vaihees ku savagel ei pääse eteen päin revol voi viel peruutella ja se revon runko kyllä kestää ittte olen hypänny matalan vtalon yli n 5m pitkä ja 4m korkee hyppy revolla ja kori meni mut runko jäi ehjäks ja korikin meni sen takia ku se sattu osuu puuhu hypyn jälkeen ku ei toi matka pysähtymiseen oikein riittäny =D=D


      • on myös
        määkin kannatan revoo kirjoitti:

        monetakos kuvaa oot nähny mis on revon runko katkennut ? ja ei se ulkonäkö vaa se minne sillä pääsee siinä vaihees ku savagel ei pääse eteen päin revol voi viel peruutella ja se revon runko kyllä kestää ittte olen hypänny matalan vtalon yli n 5m pitkä ja 4m korkee hyppy revolla ja kori meni mut runko jäi ehjäks ja korikin meni sen takia ku se sattu osuu puuhu hypyn jälkeen ku ei toi matka pysähtymiseen oikein riittäny =D=D

        Saa savageenkin pakin jos haluaa.Niinkuin nykyään melkein kaikkiin vehkeisiin.
        Ja onhan tosi että savagessa on parempi maavara kuin revossa.

        Mä väitän että revo jumahtaa ennemmin kuin savvy:)

        No makuasia kummasta tykkää. Itse tykkään molemmista.ehehehh

        Tutkippa nettiä tarkemmin niin johan alkaa löytymään noita katkenneita revoja.
        Ja lue foorumeita (ulkomaisia) Siellä on hieman suuremmat määrät kokemuksia kuin suomesta.
        Mutta en väitä kuitenkaan että revo olis huono.

        Eiköhän kaikesta löydy ne hyvät ja huonot puolet.


      • kokemusta myös alumiinista
        on myös kirjoitti:

        Saa savageenkin pakin jos haluaa.Niinkuin nykyään melkein kaikkiin vehkeisiin.
        Ja onhan tosi että savagessa on parempi maavara kuin revossa.

        Mä väitän että revo jumahtaa ennemmin kuin savvy:)

        No makuasia kummasta tykkää. Itse tykkään molemmista.ehehehh

        Tutkippa nettiä tarkemmin niin johan alkaa löytymään noita katkenneita revoja.
        Ja lue foorumeita (ulkomaisia) Siellä on hieman suuremmat määrät kokemuksia kuin suomesta.
        Mutta en väitä kuitenkaan että revo olis huono.

        Eiköhän kaikesta löydy ne hyvät ja huonot puolet.

        ulkomaillahan niitä on ihan vitusti ku siel on aika paljon alumiini runkosia ja ne ei oo nii kestäviä ku toi revon alkuperänen materiaali onhan se hieno mut ei muuta


    • polttis

      Savage on kestävä ja hyvä.
      Osta multa tuo savage x ss 4.6. http://rc10.fi/index.php?topic=33748.0
      Nyt on narustarttikin kunnossa.
      Ota yhteyttä jos kiinnostaa.

      Pakki on aika turha, ja lisää vaan hajoavia osia.
      Todella harvoin sitä pakkia edes tarvii.

    • polttis

      Tere!onko noista cenin autoista kellä kokemuksia hyviä tai huonoja...varsinkin tosta cen 5.0 gsr monsteri?

      • Utubesta

        Onpahan onnettoman oloinen tuo Cenin auto kun kattoo noita videoita.

        Revo tai savage kannattaa hankkia


    • revoo!!!!!!!!!

      osta revo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe