hyvä rc auto

polttis

Tere!Mikä ois hyvä rc polttis h-400-600 euroa.kommentteja näistä hyviä ja huonja??cen gsr 5.0.Savage 3.5.traxx revo 3.3.ajelisin radalla sekä metsässä..oisko pakki kannattava vai vain hajoava osa????

14

1429

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos mä päätän

      kunnon askil se pakki ei ole hajoava osa vaan ihan hyödyllinen mutta jollain kiinalaisellä vaihteistol mitä on tyylii paperista rattaat nii ei siittä kannata maksaa eli kunnon vaihteisto ja aski:D ja ehdottomasti REVO

      • polttis

        Moikka!myyjä väitti että revo on tehoton!!en tierä,itsekin epäilin että tehot kyllä riittää,entä onko startti hyvä ja vahva revossa?


      • sama henkilö vielläkin
        polttis kirjoitti:

        Moikka!myyjä väitti että revo on tehoton!!en tierä,itsekin epäilin että tehot kyllä riittää,entä onko startti hyvä ja vahva revossa?

        eikös myyjien tehtävä oo kyniä asiakkailta rahat pois ja vaikka revo saattaa maksaa enemmän kun mm savage niin firmalle jäävä osuus on toden näköisesti revossa pienempi eli he tekisi enemmän tuottoa savagella mutta jos oisin sää hannkkisin revon on kokemusta TOIMII JA KESTÄÄ JA ON TEHOO sekä siit on helppo virittää vähän lisää mutta JOS TARVII LISÄÄ TEHOO


      • polttis
        sama henkilö vielläkin kirjoitti:

        eikös myyjien tehtävä oo kyniä asiakkailta rahat pois ja vaikka revo saattaa maksaa enemmän kun mm savage niin firmalle jäävä osuus on toden näköisesti revossa pienempi eli he tekisi enemmän tuottoa savagella mutta jos oisin sää hannkkisin revon on kokemusta TOIMII JA KESTÄÄ JA ON TEHOO sekä siit on helppo virittää vähän lisää mutta JOS TARVII LISÄÄ TEHOO

        Meinasin ensin kyl ostaa cen gsr 5.0,ku myyjä suositteli että on paras ja saa parhaiten osia!!Mutta taidan ehkä kääntyä revon puoleen...


      • sama jälleen
        polttis kirjoitti:

        Meinasin ensin kyl ostaa cen gsr 5.0,ku myyjä suositteli että on paras ja saa parhaiten osia!!Mutta taidan ehkä kääntyä revon puoleen...

        tota juuh toi rupee kuullostaan järkevältä ja rewvoon saa varmaan osia :D
        http://www.sabe.fi/hobby/index.php?searchstring=&searchby=0&feedback=0&search_by_manufacturer=76&mfgid=76&grpid=3901

        tossa on vaikka yks linkki mis on yli 1000 varaosaa kaikkiin traxxasin autoihin eli myös revoon tuolta löytyy satoja osia :D ja tuolta liikkeestä löytyy myös muutama osa jolla voi vähän kutkutella lisää tehoo tarvittaessa eli siis tosson linkki ihan liikkeen etu sivulle
        http://www.sabe.fi/hobby/index.php
        sieltä löytyy mm revokin :D ja paaljon muuta kaikkee kivaa mut ainoo ongelma on et kun toi liike palo vähän aikaa si nii sitä ei oo viel avattu mut sielt kai toimitetaan kaikkee netistä tilattuja tuotteita jo :D


      • toimii taas
        sama jälleen kirjoitti:

        tota juuh toi rupee kuullostaan järkevältä ja rewvoon saa varmaan osia :D
        http://www.sabe.fi/hobby/index.php?searchstring=&searchby=0&feedback=0&search_by_manufacturer=76&mfgid=76&grpid=3901

        tossa on vaikka yks linkki mis on yli 1000 varaosaa kaikkiin traxxasin autoihin eli myös revoon tuolta löytyy satoja osia :D ja tuolta liikkeestä löytyy myös muutama osa jolla voi vähän kutkutella lisää tehoo tarvittaessa eli siis tosson linkki ihan liikkeen etu sivulle
        http://www.sabe.fi/hobby/index.php
        sieltä löytyy mm revokin :D ja paaljon muuta kaikkee kivaa mut ainoo ongelma on et kun toi liike palo vähän aikaa si nii sitä ei oo viel avattu mut sielt kai toimitetaan kaikkee netistä tilattuja tuotteita jo :D

        Ei revo ole ainut auto johon saa osia.
        Savagea itse suosittelen.
        On hienomman näköinenkin.
        Ja revossa on tuo runko heikoin lenkki.
        Se tuppaa napsahtamaan poikki liian herkästi.

        Hobbylinnasta saat savageen kaikki osat jotka haluat, mikäli hyllyssä ei ole, niin he tilaavat kyllä.


      • toimii taas
        toimii taas kirjoitti:

        Ei revo ole ainut auto johon saa osia.
        Savagea itse suosittelen.
        On hienomman näköinenkin.
        Ja revossa on tuo runko heikoin lenkki.
        Se tuppaa napsahtamaan poikki liian herkästi.

        Hobbylinnasta saat savageen kaikki osat jotka haluat, mikäli hyllyssä ei ole, niin he tilaavat kyllä.

        Piti sanoa että saben nettikauppa toimii kyllä, on jo 2-3 viikkoa toiminut.
        eivät vaan vielä vastaile s.postiin tai puhelimeen.


      • määkin kannatan revoo
        toimii taas kirjoitti:

        Ei revo ole ainut auto johon saa osia.
        Savagea itse suosittelen.
        On hienomman näköinenkin.
        Ja revossa on tuo runko heikoin lenkki.
        Se tuppaa napsahtamaan poikki liian herkästi.

        Hobbylinnasta saat savageen kaikki osat jotka haluat, mikäli hyllyssä ei ole, niin he tilaavat kyllä.

        monetakos kuvaa oot nähny mis on revon runko katkennut ? ja ei se ulkonäkö vaa se minne sillä pääsee siinä vaihees ku savagel ei pääse eteen päin revol voi viel peruutella ja se revon runko kyllä kestää ittte olen hypänny matalan vtalon yli n 5m pitkä ja 4m korkee hyppy revolla ja kori meni mut runko jäi ehjäks ja korikin meni sen takia ku se sattu osuu puuhu hypyn jälkeen ku ei toi matka pysähtymiseen oikein riittäny =D=D


      • on myös
        määkin kannatan revoo kirjoitti:

        monetakos kuvaa oot nähny mis on revon runko katkennut ? ja ei se ulkonäkö vaa se minne sillä pääsee siinä vaihees ku savagel ei pääse eteen päin revol voi viel peruutella ja se revon runko kyllä kestää ittte olen hypänny matalan vtalon yli n 5m pitkä ja 4m korkee hyppy revolla ja kori meni mut runko jäi ehjäks ja korikin meni sen takia ku se sattu osuu puuhu hypyn jälkeen ku ei toi matka pysähtymiseen oikein riittäny =D=D

        Saa savageenkin pakin jos haluaa.Niinkuin nykyään melkein kaikkiin vehkeisiin.
        Ja onhan tosi että savagessa on parempi maavara kuin revossa.

        Mä väitän että revo jumahtaa ennemmin kuin savvy:)

        No makuasia kummasta tykkää. Itse tykkään molemmista.ehehehh

        Tutkippa nettiä tarkemmin niin johan alkaa löytymään noita katkenneita revoja.
        Ja lue foorumeita (ulkomaisia) Siellä on hieman suuremmat määrät kokemuksia kuin suomesta.
        Mutta en väitä kuitenkaan että revo olis huono.

        Eiköhän kaikesta löydy ne hyvät ja huonot puolet.


      • kokemusta myös alumiinista
        on myös kirjoitti:

        Saa savageenkin pakin jos haluaa.Niinkuin nykyään melkein kaikkiin vehkeisiin.
        Ja onhan tosi että savagessa on parempi maavara kuin revossa.

        Mä väitän että revo jumahtaa ennemmin kuin savvy:)

        No makuasia kummasta tykkää. Itse tykkään molemmista.ehehehh

        Tutkippa nettiä tarkemmin niin johan alkaa löytymään noita katkenneita revoja.
        Ja lue foorumeita (ulkomaisia) Siellä on hieman suuremmat määrät kokemuksia kuin suomesta.
        Mutta en väitä kuitenkaan että revo olis huono.

        Eiköhän kaikesta löydy ne hyvät ja huonot puolet.

        ulkomaillahan niitä on ihan vitusti ku siel on aika paljon alumiini runkosia ja ne ei oo nii kestäviä ku toi revon alkuperänen materiaali onhan se hieno mut ei muuta


    • polttis

      Savage on kestävä ja hyvä.
      Osta multa tuo savage x ss 4.6. http://rc10.fi/index.php?topic=33748.0
      Nyt on narustarttikin kunnossa.
      Ota yhteyttä jos kiinnostaa.

      Pakki on aika turha, ja lisää vaan hajoavia osia.
      Todella harvoin sitä pakkia edes tarvii.

    • polttis

      Tere!onko noista cenin autoista kellä kokemuksia hyviä tai huonoja...varsinkin tosta cen 5.0 gsr monsteri?

      • Utubesta

        Onpahan onnettoman oloinen tuo Cenin auto kun kattoo noita videoita.

        Revo tai savage kannattaa hankkia


    • revoo!!!!!!!!!

      osta revo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe