Nelikymppinen äiti sekoaa?

Nora90

Moi. Mun tapaus on vähän erikoinen,mutta koittakaa pysyä kärryillä...

Eli äitini,42-v on muuttunut aika kummalliseksi,sanoisin. Se utelee multa joskus tosi henkilökohtaisiakin juttuja,sellaisia mitä kerrotaan korkeintaan bestikselle... Lisäks se on jo liiankin avoin omissa jutuissaan(varsinkin mitä tulee seksiin jne.) Se on myös alkanut pyöriä alasti yhä enemmän meidän asunnossa,tulee joskus munkin huoneeseen suihkun jälkeen hiuksiaan kuivaillen jne... (tällaista ei tapahtunut vielä n. 1,5v. sitten)

Baari-illan jälkeen se saattaa tulla antelemaan hyväyön suukkoja vaikka oisinkin jo nukkumassa. Lepertelee silloinkin kun jollekin pikkukakaralle. Se myös läiskii mua perseelle silloin tällöin,vaikkapa kun oon menossa aamulla kouluun se läpsäyttää ja toivottaa hyvää koulupäivää,tai et opiskeluintoa. Monesti se vielä halaakin sitä ennen.(joskin se saattoi vain halata mua ennenkin silloin tällöin,nyt tosin huomattavasti useammin.)

Tuntuu joskus siltä et se haluaa mun näkevän sen alasti. Se saattaa pyytää mua tuomaan sille pyyhkeen kylppäriin kun se itse unohti ottaa,sit kun mä vien sen niin se suunnilleen tutkii rintojaan tms... Se tuntuu ei nyt ihan,mutta ainakin melkein seksuaaliselta häirinnältä.

Äidillä tuntuu olevan jokin kriisi. Se ei enää tuo miehiä meille(porukat on siis eronnut jo aikoja sitten.), ei ole tuonut ainakaan kolmeen vuoteen. Se tosin tuntuu tosissaan nytkin etsivän seuraa. Se on hieman väsyneen ja surullisen tuntuinen, ei ehkä löydä miestä. Siltä ainakin tuntuu.

Onko nelikymppiset tollaisia? Haluaisin tietää teidän muiden kokemuksia. Mikä mun mutsilla oikein on?! Apua kaipaisin...

Ps. Tosi reilu ja ihan kunnon ihminen se on muutoin kyllä...

16

4864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on sellainen juttu

      että äitisi taitaa olla homoseksuaalisesti suuntautunut nainen, eli lesbo tai bi-seksuaali.

      Katsoppas kun äitisi oli nuori, elettiin Suomessa yhteiskunnassa, jossa homoseksuaalisuus oli poistunut rikoslaista vasta muutamia vuosia sitten. Kukaan ei hyväksynyt lesboutta tuolloin ja jotta äitiäsi ei olisi leimattu sosiaalisesti kelpaamattomien joukkoon, meni hän isäsi kanssa naimisiin ja synnytti lapsia niin kuin kunnon naisen tulee.

      No nyt sinä Nora alat kaiketi jo noin 18-19-vuotiaana naisena muistuttaa ulkoisestikin naista, eli äitisi kiihottuu sinusta. Hän saa siitä tyydytystä kun sinä katsot häntä ja kun hän koskee sinua, kiihottaa se myös äitiäsi. Jos vielä olet ollut äidillesi rakas, hänen hellä äidinrakkautensa on nyt sekoittunut hieman kieroutuneella tavalla seksuaaliseen rakkauteen. Niin voi käydä. Biologisesti se on täysun mahdollista ja yllättävän yleistä, että vanhempi tuntee halua lastaan kohtaan kun tämä on jo aikuinen. Ja jos äitisi on omaksunut alitajuisesti "pervon" roolin, ei hän kanna myöskään syyllisyyttä siitä, että himoitsee kehoasi, tai jos hän sitä kantaa, niin suhteellisen vähän, koska kynnys "lähennellä" ylittyy.

      Jotta te molemmat säästyisitte ikäviltä seurauksilta, joihin äitisi halu teidät väistämättä tulisi viemään, niin sinun kannattaa nyt vain muuttaa pois kotoa vähän äänin. Ole korrekti äitiäsi kohtaan, äläkä syyllistä häntä tai kerro epäilystäsi. Äitisi ei ole sekoamassa. Äitisi on aina ollut lesbo ja nyt tilanne on se, että samassa talossa asuu kaksi naista, joista toinen on lesbo. Sinä et vain aiemmin ole kiihottanut äitiäsi, koska et ole ollut nainen.

      Voimia sinulle ja toivottavasti jaksat ottaa kypsän asenteen äitisi taipumukseen.

      Loppuun sanon vielä sen, että jos äitisi on sinua fyysisesti vahvempi, niin parempi kuin muutat hyvin nopeasti pois kotoa. Sinä tiedät, miksi. Äitilläsi on sinuun auktoriteettiasema ja koska hän on jo ylittänyt sallitut rajat, voi se tapahtua paljon tuhoisammallakin tavalla.

      Jos elämä käy todella hankalaksi, niin ota Yläkerran isäntään yhteyttä. Sosiaalityöntekijöiden kokemus kertoo, että se on ainoa asia, mikä auttaa oikeasti todella tukalassa tilanteessa.

      • huh huh

        taas järenjuoksu pahasti tökkii...!!! Et kai ihan tosissasi ohjeitas anna??? vaikka äiti lesbo olisikin, ei sitä pakoon tarvi juosta, ihan puhuminenki autta. Aivan hyvin voi keroa äidilleen, että on kiusaantunut hänen käytöksestään. Ja tässä tapauksessa Yläkerran isännällä ei oo mittää tekemistä.


      • Jonttu1991

        Ei sitä faktaksi kuitenkaan kannata leimata!? Todellakin suosittelen suhtautumaan tähän "lesboteoriaan" kriittisesti, sillä joku voi todellakin saada vääristyneen käsityksen todellisuudesta.

        Vaikka olenkin hieman konservatiivinen ihminen niin kannatan kuitenkin puhumista äidillesi, kuin lähtemistä vähin äänin.

        Entä jos kaikki onkin vain illuusiota...?


      • jonttu91..
        Jonttu1991 kirjoitti:

        Ei sitä faktaksi kuitenkaan kannata leimata!? Todellakin suosittelen suhtautumaan tähän "lesboteoriaan" kriittisesti, sillä joku voi todellakin saada vääristyneen käsityksen todellisuudesta.

        Vaikka olenkin hieman konservatiivinen ihminen niin kannatan kuitenkin puhumista äidillesi, kuin lähtemistä vähin äänin.

        Entä jos kaikki onkin vain illuusiota...?

        emene vittuun siitä lässyttämässä...


    • että sillä

      on ikäkriisi meneillään.Ja vaihdevuodet tekee tepposiaan.Nytkun on aikaa ,niin sitä haluaa antaa lapsilleen haleja.Minäkin läiskäsen tytärtäni usein peffaan ja toivotan koulupäiviä tms.ja halailen..täysin viatonta.HARMILLISTA ,ETTÄ SINUSTA TUNTUU SILTÄ ,ETTÄ HÄN LÄHESTYY SEKSUAALISESTI....EN USKO .MUTTAKUN OLETTE NAISIA .jA TYTÄR JA ÄITI NIIN EI SITÄ PEITELLÄ .Minäkin kyselen tytöltäni kaikenlaista.En udellakseni,VAAN KUN OMA ELÄMÄ ON ELETTY LÄHES(50)NIIN KUN TOINEN ELÄÄ TÄYTTÄ AIKAA.ON VÄHÄN NIINKUN ELÄMÄSSÄ KIINNI KUN KUULEE TOISTEN ASIOITA.En oikein osaa tätä sanoa lyhyesti ,että sen ymmärtäisi.Ja minusta on ihanaa kun tyär aloittelee sitä elämän seikkailua.Ei aina tarvitse olla sitä miestä.Ja jos äitis on valikoiva ja ei ole tullut vastaan parasta.Sano sille ,ettet tykkää sen käytöksestä...tai annat vain halia.Toivottavasti et ole mun tyttöni..hah!!Täytyypä sanoa minunkin ,että sanoo suoraan mulle jos ei mun haleista ja läpsyistä tykkää.Teen sitä kyllä pojallenikin.Se vaan on semmosta..äidin rakkautta!!

    • lili__89

      Minunkin äitini käyttäytyy noin, on käyttäytynyt jo hetken. Hän utelee todella henkilöhkohtaisia asioita, on erittäin avoin omasta elämästään (juttuja joita en haluaisi kuulla, liikkuu kotona (myös minun huoneessani) alasti, suukottaa välillä poskelle ja halaa usein. Läpäyttää minua takapuolelle joskus.

      Kyseessä on kriisi siitä, miten lapsi kasvaa aikuiseksi. Hän koittaa olla läheinen sinun kanssasi, koska pelkää menettävänsä sinut. Meillä tuo käytös alkoi kun sairastuin ja sulkeuduin ja aloin puhua kotoa pois muuttamisesta. Olet pian lähdössä kotoa pois, se on todella raskas vaihe vanhempien elämässä. Ja jos sinua häiritsee jotkin noista jutuista sano siitä äidillesi, mutta älä ihmeessä puhu lähentelystä tai ahdistelusta. Sano vaikka että olet liian vanha tuollaiseen tms. Ei äitisi sinua lähentele tms, hän on vain menettämässä elämänsä valopilkkua, eli sinua.

      Mieti nyt jos oma bestiksesi aikoisi muuttaa pian kauas pois. Etkö sinäkin olisi paljon hänen kanssaan ja yrittäisi ilmaista että välität?

      Minua ei itseäni häiritse enää se mitä äitini tekee, koska ymmärrän että hän tekee sen koska tietää että lähden parin vuoden sisällä pois kotoa =)

      • jepulis

        Äitini kuljeskelee asunnossamme aina välillä alasti, ja saattaa joskus puhua liiankin avoimesti asioista joista en välttämättä tahtoisi puhua.
        Hän on myös joskus udellut omia henkilöllisyyksiäni, joka ei tunnu aina mukavalta.
        Ei käytä lähes ikinä alusvaatteita kotona, joka on mielestäni myös inhottavaa, kun tämä istuu sohvalla hame päällä eikä ole mitään jalassa.
        Tuntuu tosiaan kun äitini haluaisi että näen hänet alasti :s


    • Anneliise

      Sun viestisi viittaa pahasti insesti tai pedofiilisyytöksiin. Oletko tietoinen miten paha nettiherjaus se on???Et ihan vähällä pääse jos levittelet perättömiä syytöksiä netissä.Tämän perusteella voi jo tehdä rikosilmoituksen sinusta, jos tämä on perätön mitä epäilen...mieti asiaa...

      • ...

        ...ensin pitäisi käydä selväksi ketä herjataan. äiti ei ole nimi.


      • ccccd
        ... kirjoitti:

        ...ensin pitäisi käydä selväksi ketä herjataan. äiti ei ole nimi.

        Näkee että on aikuisen kirjoitus...älä viisastele yhtään.


    • oooooooo

      Hei, kyse on varmaan yksinkertaisesti siitä että äiti rakastaa lastaan, ihan puhtaasti äidinrakkautta. Se, kun lapsi alkaa aikuistua, meille äideille tulee tippa linssiin ja paniikki siitä miten nopeasti loppujen lopuksi se pieni kakkahousu onkin jo iso ja kohta häviää ja kun maailmassa tapahtuu kaikenlaista, myös pahaakin, niin sitä on vähän peloissaan ettei ehkä pysty suojelemaan lastaan, kun lapsi sulkee sen oven. Mutta siitä äidin hihhuloiminen puolialastomana ympäri huushollia, siitä voi äidille sanoa ettei välittäisi katsella sitä... ja äidillä jos on yhtään järkeä päässään, hän lopettaa sen. Myös siitä henkilökohtaisten asioitten kohdalta voi äidille sanoa ettei kiinnosta, hänki ystäviä, jolle niistä puhut... senkin voi ilmaista huumoripainoitteisesti, jotta äiti ei loukkaannu... Ja täytyy myöntää että itse ilmaisen lapsilleni että rakastan heitä ja nipistelen myös kannikoista ... mutta lapset tietää ja tuntee minut, enkä usko että heillä traumoja asiasta on. Lapseni myös pystyvät henk.kohtaisista asioista mulle juttelemaan, pyrin olemaan luottamuksen arvoinen silloin ja se on tapahtunut heidän omasta aloitteesta, en ole udellut.. kuin myös en omia henk.kohtaisia ongelmiani heille selittele, haluan olla heille enemmän äiti kuin ystävä.

    • Ensimmäisenä ajattelin, että onks joku kriisi menossa tai itsetunto hukassa, jos pitää kroppaansa esitellä, hakeeko hän sinulta esim. kehuja?Hui kylmät väreet kulki kyllä..Samoja ikiä mut en ikinä menis muksuani herättää ja paijjaa kapakista tullessa, saati kuljettaisin miehiä kotiimme. Meillä halataan ja silleen normaalia läheisyyttä, mut tuo ei todellakaan ole normaalia..olettaisin hänen odottaavan hyväksyntää ja itsetunnon kohotusta sinulta, jos miesystävää ei kehissä!mut se ei ole normaalia ja varsin vanhemmanhan pitää olla lapsen tukena ei toisin päin..voithan toki kysyä et mikä mättää..tai kerrot ettet tykkää hänen alasti kuljeskelustaan kotona..Ei nelikymppiset oikeesti oo tuommosia

    • lapselleen

      Ei vaikuta ihan normaalille.. ainakaan tuo että tarkoituksella edessäsi rintojaan tutkii ja alasti pyörii. Todella epämiellyttävää käytöstä! Pysäytäpä hänet kunnolla - kysymällä mitä hän oikein käytöksellään tarkoittaa! Toivottavasti fantasioinnit näin loppuvat.

    • äitisi

      on hyväksynyt sen että olet aikuinen ihminen ja kohtelee sinua aikuisena. toi että kännissä tulee lepertelemään ym, johtuu taas humalan aiheuttamasta taantumasta tunne tasolla ja herkistää ihmistä, niin silloin olet taas se äitin pikku tyttö minä hän on pitänyt aina siihen asti kunnes hyväksyi aikuisuutesi. täysin normaalia käsittääkseni äitisi käytös. mutta ettet saisi mitään väärää kuvaa täällä netissä saamista vastauksista, niin aikuisuuteen kuuluu myös syvälliset keskustelut äitisi kanssa, eli istutat äitisi alas ja keskustele asioista mitkä sinua hänessä hämmentää. uskon että sillä asia selviää sinulle parhaiten.

    • mahdollisesti?

      katso itseäsi peiliin: olet nuori ja kaunis. nuori nainen kauneimmillaan. katso äitiäsi: hän on yli neljänkymmenen, ei enää nuori, ei kaunis, ei notkea. hän on alkanut rupsahtaa, mahdollisesit on jo. rinnat roikkuvat imetyksen ja iän vuoksi. sinulla taas on kauniit, terhakat rinnat jotka herättävät huomiota.

      sanotaan että nainen on 17 vuotiaana kauneimmillaan.

      hän ei ehkä ajattele että käytöksellään saa sinut ahdistumaan. puhu hänen kanssaan.

    • Nimetön333

      Mun vanhemmat on saman ikäisiä, ja mun faija on seonnut. Se rankaisee minua ilman syytä ja alkaa keksimään syitä, ei kohtele ketään muuta perheenjäsentä samoin tavoin, syyttä että minussa olisi vika, ottaa joskus myös fyysistä kontaktia, mulla alkaa olla se fiilis että se ei oo ihan kunnossa jotenkin vaan vihaa minua, en tiedä pitäisikö apua hakea :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe