Bofferi

boooooooo

Kysyisin bofferi kilvistä ja miekoista ite oon joskus tehny moisia onnistuneesti jnejne mutta miksi nytten vaikuttaa ettei teippi pysyisi kiinni ! laitan sen kiinni ja seuraavana päivänä se on jo irronnu jonkuverran

5

1012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vokkie

      Ensimmäinen kysymys kuuluukin: Mitä materiaaleja käytät? jos kertoisit mitä käytät pehmuste materiaalina? ja mitä teippiä käytät?
      Normaalit materiaalit ovat solumuovi putki ja ilmastointi teippi.
      Joskus saattaa olla, että teippi on niin huonolaatuista, että liima on huonoa tai kuivunutta.

      -Vokkie-

      • booooooooooo

        se perus vuomiputki sisällä ja putkieristettä päällä en oo varma mitä tavaraa on.. mut putkieriste nimellä sitä kantaputkesta olen pyytänyt

        kilpi on taas vaneria ja telttapatjaa sitä putkieristettä

        teippi on tavallista jeesusteippiä : D


      • Vokkie
        booooooooooo kirjoitti:

        se perus vuomiputki sisällä ja putkieristettä päällä en oo varma mitä tavaraa on.. mut putkieriste nimellä sitä kantaputkesta olen pyytänyt

        kilpi on taas vaneria ja telttapatjaa sitä putkieristettä

        teippi on tavallista jeesusteippiä : D

        Muoviputkesta sen verran, että ethän käytä sähköputkea tai muuta säröille katketessaan menevää putkea.

        "jeesusteippi" siis ilmastointiteippi kyllä pitäisi pysyä irtoamatta solumuovissa.

        Mahdollisia vikoja irtoamis tapauksissa:
        - Teippi on huonolaatuista ja siinä oleva liima ei pidä.
        - Teippi on vanhentunutta/kuivunutta.
        - Teippaus on hieman huolimattomasti/taitamattomasti tehty.
        - Pinta johon teippi ottaa kiinni on likainen/rasvoittunut, jolloin teipin liima ei ota kiinni.
        - Teipin ikä valmiissa aseessa ei ole ikuinen. jonkinajan kuluttua käytössä aseen teippien reunat jonkinverran rönsyilevät.

        -Vokkie-


      • ihan sivusta...
        Vokkie kirjoitti:

        Muoviputkesta sen verran, että ethän käytä sähköputkea tai muuta säröille katketessaan menevää putkea.

        "jeesusteippi" siis ilmastointiteippi kyllä pitäisi pysyä irtoamatta solumuovissa.

        Mahdollisia vikoja irtoamis tapauksissa:
        - Teippi on huonolaatuista ja siinä oleva liima ei pidä.
        - Teippi on vanhentunutta/kuivunutta.
        - Teippaus on hieman huolimattomasti/taitamattomasti tehty.
        - Pinta johon teippi ottaa kiinni on likainen/rasvoittunut, jolloin teipin liima ei ota kiinni.
        - Teipin ikä valmiissa aseessa ei ole ikuinen. jonkinajan kuluttua käytössä aseen teippien reunat jonkinverran rönsyilevät.

        -Vokkie-

        Sama mullakin tuli mieleen, että teippi on paskalaatua jos ei kerran pysy kiinni.

        Sillähän ei ole mitään väliä mihin se eka teippikerros on vetäisty, koska teippiä tulee joka tapauksessa teipin itsensä päälle.

        Ilmastointiteippi on sellaista että jos se on kunnossa, niin se pysyy ja pitää ihan mitä vaan, vettä ja ilmaa (siitä se ilmastointiteippi nimitys tuleekin.) Kyseinen teippi on teipeistä parhainta ja kestävintä, tarpeeksi teippiä pitää ihan mitä vaan kiinni, joten ei todellakaan voi olla mistään muusta materiaalista kiinni kuin teipissä olevasta huonosta liimasta. Eli ei muuta kuin koko teippipaketti hittoon ja kaupasta uusi tilalle.

        Jopa huonosti teipattu tai paskaiselle alustalle tehty teippaus pysyy hyvin kiinni, ellei alla sitten ole todellinen paskakerros pölyä tai hiekkaa. Huonosti teipatun viritelmän yleensä saa kiristettyä itseensä, kunhan vain painelee saumat kiinni. Öljyä tai rasvaakin pitää olla paljon että teippi ei enää pidä ja ellei ole ihan täysin kokematon, niin tuollaisia virheitä ei varmasti tule tehtyä. Joten ainakin henkilökohtaisesti olen sen kannalla että teippi on selvä maanantaikappale. Tuollaisia silloin tällöin sattuu eteen.


      • Vokkie
        ihan sivusta... kirjoitti:

        Sama mullakin tuli mieleen, että teippi on paskalaatua jos ei kerran pysy kiinni.

        Sillähän ei ole mitään väliä mihin se eka teippikerros on vetäisty, koska teippiä tulee joka tapauksessa teipin itsensä päälle.

        Ilmastointiteippi on sellaista että jos se on kunnossa, niin se pysyy ja pitää ihan mitä vaan, vettä ja ilmaa (siitä se ilmastointiteippi nimitys tuleekin.) Kyseinen teippi on teipeistä parhainta ja kestävintä, tarpeeksi teippiä pitää ihan mitä vaan kiinni, joten ei todellakaan voi olla mistään muusta materiaalista kiinni kuin teipissä olevasta huonosta liimasta. Eli ei muuta kuin koko teippipaketti hittoon ja kaupasta uusi tilalle.

        Jopa huonosti teipattu tai paskaiselle alustalle tehty teippaus pysyy hyvin kiinni, ellei alla sitten ole todellinen paskakerros pölyä tai hiekkaa. Huonosti teipatun viritelmän yleensä saa kiristettyä itseensä, kunhan vain painelee saumat kiinni. Öljyä tai rasvaakin pitää olla paljon että teippi ei enää pidä ja ellei ole ihan täysin kokematon, niin tuollaisia virheitä ei varmasti tule tehtyä. Joten ainakin henkilökohtaisesti olen sen kannalla että teippi on selvä maanantaikappale. Tuollaisia silloin tällöin sattuu eteen.

        Edellinen kirjoittaja on ihan oikeassa ajatuksineen.
        Mutta olisin senverran vielä lisännyt, että myös liika teippaaminen on pahasta. Useampi kerros teippiä tuppaa kovettamaan juuri sen osan, jonka pitäisi olla pehmeä ja turvallinen. Joten myös teipin määrässä kannattaa käyttää ns.tervettä järkeä :)

        -Vokkie-


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      64
      2779
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2226
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      71
      2122
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      141
      1821
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1464
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      131
      1398
    7. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1214
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      458
      1209
    9. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1029
    10. Olet tosi lapsellinen...

      Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väl
      Ikävä
      44
      1025
    Aihe