Onkos järkee

vai ei???

Ei vanhaa kannata alkaa korjailemaan, palaa vaan raha hukkaan. Itsellä käynyt paska jo neljä kertaa korjaamolla ja sama vika edelleen ja mitään vikaa ei kuulemma ole. Ajetaan tää kaks viikkoo vielä kynsinahkoja pureskellen ja sitten tulee uus auto. Sillä taas kolme vuotta tekemättä kuin tarpeelliset ja taas seuraava auto tilalle. Että osaakin olla rasvanäppien työ kallista nykyisin, vaikka mitään eivät edes osaa korjata kuntoonkaan...

5

1530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä vika?

      Oma pirssi joskus pyörähtää pajalla kun aina ei itse viitsi/ehdi/osaa korjata.
      Viat on korjaantunut 100%:sti, ja lasku ollut joskus jopa vähemmänkin kuin mitä oon odottanut.
      Ehkä tämä ei ole sama korjaamo mitä sinä käytät.
      Tämä on xxxxxxxx kaupungissa xxxxxx xxxx xxxxx xx niminen pänttäämö

      • jussi143

        kerro mullekin sellainen edullinen paja.mäkään en viitsisi,haluisi,huvittaisi jne.tähän asti on pajalla käynti ollut mulle aika arvokasta.osat ja työ yhteen laskien hinta on polvia taivuttanut. mutta se auton ropaaminen loppuu kun kerrot sen edukkaan pajan(kait se 20 kympillä tunti tekee......)ei kait se odottamisesta laskua laita,on kait sillä pari ekaa tuntia ilmasta.LAITA VIESTI NOPEASTI VIEN VIELÄ TÄNÄÄN AUTON LAITTOON.


      • mitään tee, sunnuntai
        jussi143 kirjoitti:

        kerro mullekin sellainen edullinen paja.mäkään en viitsisi,haluisi,huvittaisi jne.tähän asti on pajalla käynti ollut mulle aika arvokasta.osat ja työ yhteen laskien hinta on polvia taivuttanut. mutta se auton ropaaminen loppuu kun kerrot sen edukkaan pajan(kait se 20 kympillä tunti tekee......)ei kait se odottamisesta laskua laita,on kait sillä pari ekaa tuntia ilmasta.LAITA VIESTI NOPEASTI VIEN VIELÄ TÄNÄÄN AUTON LAITTOON.

        Kyl ne osat joutuu yleensä maksamaan sama viekö pajalle vai korjaako itse.
        Mistä odottamisesta pitäis laskua laittaa?
        Miksi pitäisi tehdä ilmaiseksi? Itsekin laskutan omasta työstäni, pidän ihan normaalina käytäntönä.
        Aamulla maksoin yhden laskun, 70 euroa tunti verolla tais olla työstä veloitettu.
        Hyvin tehdystä työstä kohtuullinen korvaus.


      • mielestä se
        mitään tee, sunnuntai kirjoitti:

        Kyl ne osat joutuu yleensä maksamaan sama viekö pajalle vai korjaako itse.
        Mistä odottamisesta pitäis laskua laittaa?
        Miksi pitäisi tehdä ilmaiseksi? Itsekin laskutan omasta työstäni, pidän ihan normaalina käytäntönä.
        Aamulla maksoin yhden laskun, 70 euroa tunti verolla tais olla työstä veloitettu.
        Hyvin tehdystä työstä kohtuullinen korvaus.

        on asiallinen tuntiveloitus niin en voi todeta muuta kuin huh huh.Muutama kuukausi sitten kävin hyvän keskustelun Auramaan johtajan(Pekan)kanssa.

        Lähtötilanne keskusteluun oli uuden auton hankinta ja sen hinta.Kun verrattiin kokemuksiamme uusien autojen hankintahinnoista vuodelta 02-08,tultiin molemmat siihen tulokseen että autojen hinnoissa ei ole suuriakaan muutoksia tullut,sen sijaan korjauskustannukset on noussut silmittömästi,vuonna 02 saattoi hyvää korjaamöa käyttää ja keskihinta oli silloin 45-50€ tunti,tänäpäivänä ei hanki alle 70€ saada mistään apua.

        Siinä samassa tilanteessa tämä vastapäätä istunut ihminen totesi et on helpompaa ostaa nykyään uusia autoja säännöllisesti kuin että korjata niitä vanhempia kalliilla hinnalla ja sitten kuitenkin myöhemmin vaihtaa ne uudempiin.

        Saman linjan oon minäkin ottanut hankinnoissani,itte pyrin korjaamaan ensisijaisesti ja vain tosipaikan tullen käytän ammattikorjaamoa.tosin olen myös päättänyt että autokantani ei pääse vanhenemaan käsiin.


      • jussi143
        mielestä se kirjoitti:

        on asiallinen tuntiveloitus niin en voi todeta muuta kuin huh huh.Muutama kuukausi sitten kävin hyvän keskustelun Auramaan johtajan(Pekan)kanssa.

        Lähtötilanne keskusteluun oli uuden auton hankinta ja sen hinta.Kun verrattiin kokemuksiamme uusien autojen hankintahinnoista vuodelta 02-08,tultiin molemmat siihen tulokseen että autojen hinnoissa ei ole suuriakaan muutoksia tullut,sen sijaan korjauskustannukset on noussut silmittömästi,vuonna 02 saattoi hyvää korjaamöa käyttää ja keskihinta oli silloin 45-50€ tunti,tänäpäivänä ei hanki alle 70€ saada mistään apua.

        Siinä samassa tilanteessa tämä vastapäätä istunut ihminen totesi et on helpompaa ostaa nykyään uusia autoja säännöllisesti kuin että korjata niitä vanhempia kalliilla hinnalla ja sitten kuitenkin myöhemmin vaihtaa ne uudempiin.

        Saman linjan oon minäkin ottanut hankinnoissani,itte pyrin korjaamaan ensisijaisesti ja vain tosipaikan tullen käytän ammattikorjaamoa.tosin olen myös päättänyt että autokantani ei pääse vanhenemaan käsiin.

        jotenkin näin se piti minunkin tämä asia ilmaista.vaan meni helpommin v:ttuilun piikkiin ei korjaamon eikä autoilijankaan pitäisi ilman tehdä.moni autoilija ei tällä hetkellä ajossa olekkaan ja se taas on eri asia,mutta eiköhän se parin kuukauden loma.korjaa taas tulevia hintoja. vai tehdäänkö ensi kesäksi diili,että ajetaan viime kesän hinnoilla,ei aale mielummin yli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1867
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1757
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1343
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      70
      1158
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      889
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      815
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      46
      787
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      755
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      747
    Aihe