vituttaa!

:-(

nyt riitti pokeri vähäksi aikaa. mä olen saanut 3 viime päivänä joka päivä kerran KKn AA vastaan ja hävinnyt tietysti jokaisen noista. Hävisin tänään myös KKlla QQta vastaan ja TTtä vastaan. ton päälle tulee vielä yksi idiootti, joka floppasi minimissään kaksi paria joka kerta. yksi iso potti top kahdella parilla settiä vastaan. ja vielä tietysti useampia ohivetoja riverillä. pelikassa otti tänään oikein kunnon pudotuksen :-(.

10

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohohohhohohoho

      uuuuuwiiii!

    • The Rat

      Jos peli tökkii, voi syyllinen olla huonossa tuurissa - tällöin ei muuta, kuin uutta matoa koukkuun ja menoksi.

      Mutta syy voi olla myös huomaamatta heikentyneessä pelityylissä. Tätä voi olla vaikeampi havaita, joten ainakin yhden nukutun yön tauosta ei varmaan haittaa olisi.

      Itselläni vähän vastaavaa toissapäivänä. Pahimmillaan pääsin jakoon mukaan BB:stä ilmaiseksi Q6-kädellä, floppi Q86 ja merkit menivät keskelle. Vihu näyttää AA. Kasi turnilla... Ja koko loppukassa suli sitten siihen (ei siis rolli - pelaan maksimissaan tietyn määrän päivässä, ei mene katki niin herkästi). Tuossa kohtaa pelasin mielestäni oikein, mutta jälkianalyysi löysi heikkoja päätöksiä aiemmin päivällä - mikä johti tavanomaisesta poikkeavaan pelaamiseen käteispöydässä, ja siitä taas tuo tappio.

      • :-(

        Juu, ei noi viime viikon tappiot ihan puhtaasti epäonnella tulleet. Tulin alas päin kaikesta kakasta huolimatta vain 3 BI. Ja koko ton summan voi laittaa aika puhtaasti paskojen päätösten tiliin. Alko vaan oikeasti jo vituttamaan, kun ensin pelit menee ihan hyvin ja sitten tulee noita KK vs AA isoja stackeja vastaan. Ja tuo kaksiparia minimissään flopannut oli kanssa ketuttava. Sieltä kun tuli aina korotusta millä tahansa pöydällä. En enää uskonut, että hepulla voi olla noin usein käsiä. No, kyllä sillä oli.

        Turhaa ruikutustahan tää oli, joten ei tästä sen enempää. Pikku tauko ja taas jatketaan.


      • Tellustelija
        :-( kirjoitti:

        Juu, ei noi viime viikon tappiot ihan puhtaasti epäonnella tulleet. Tulin alas päin kaikesta kakasta huolimatta vain 3 BI. Ja koko ton summan voi laittaa aika puhtaasti paskojen päätösten tiliin. Alko vaan oikeasti jo vituttamaan, kun ensin pelit menee ihan hyvin ja sitten tulee noita KK vs AA isoja stackeja vastaan. Ja tuo kaksiparia minimissään flopannut oli kanssa ketuttava. Sieltä kun tuli aina korotusta millä tahansa pöydällä. En enää uskonut, että hepulla voi olla noin usein käsiä. No, kyllä sillä oli.

        Turhaa ruikutustahan tää oli, joten ei tästä sen enempää. Pikku tauko ja taas jatketaan.

        Niin, on tästä jo jonkin verran aikaa, ja valitettavan pienillä panoksilla sillä kertaa tuli pelattua, mutta kyllä tuota tuuria sillointällöin sattuu.

        Joskus alkusyksyllä kävi itselle niin, että tuli AA peräkkäisiin jakoihin ja sen jälkeen vielä QQ parin jaon jälkeen. Nuo kädet piti ja muutaman vastustajan tuossa kynin. Piti ihan pyydellä anteeksi omaa hillitöntä tuuria.

        Niihin aikoihin aloin jo uskomaan, että meikkähän on oppinut pelaamaan. VIRHE! Alas tultiin aika nopeasti.

        Kuitenkin nyt pari vuotta pelaillut TVn katselun ohella ja mukavasti voiton puolella pelit on. Tosin ei tässä nyt miksikään ammattilaiseksi voi ruveta, tuntipalkka jäänee Bangladeshilaisen riksakuskin tasolle, mutta kuitenkin parempi näinpäin...

        Hyviä pelejä.

        T:Tellustelija


    • vaan

      rahanne nettipokerin huijareile ei voi verratakaan live pokeriin.jotkut tyhmät viellä kyselevät pokerikirjoja nettipokeri peluuta varten ha ha sanon minä.pelaan ainostaa live pokeria

      • fyrkkani pääosin

        nettipokerissa. en pahastu siitä jos kutsut minua huijariksi. rahanne ovat tervetulleita mun tililleni.


      • he-Tero
        fyrkkani pääosin kirjoitti:

        nettipokerissa. en pahastu siitä jos kutsut minua huijariksi. rahanne ovat tervetulleita mun tililleni.

        oot homo mutta kuvittelet olavasi normaali, kun telkkarissa sanottiin että homous on ihan jees


    • keuxkeux

      Uhkapeli on juuri siksi UHKApeliä. Dorka.

    • pulla pokeri

      Voi teitä pellejä ! Luuleeko joku vielä nykyäänkin, että pokeri on taitopeli ? Se on 5 vuotta sitten todistetusti tutkittu olevan tuuripeli 98 % ja tämä on totuus.

      • ite oot pulla

        kukahan sen on tutkinut? sinäkö? :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      44
      8385
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4786
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3632
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2216
    5. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      20
      1917
    6. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    7. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1717
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      365
      1617
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      67
      1280
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      282
      1168
    Aihe