Stoveman

saunantaakse

No kertokaahan ikiuskovaiset miten huono kiuas tuo stoveman on? Valaiskaa meitä tyhmiä loistavalla järjen valollanne!

8

11201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruosteen

No pari faktaa.....

1. Stoveman on 100% heikkolaatuista mustaa rautaa. Siis oikeesti huonolaatuista!!! Muutamissa malleissa on jonkin tason ruostumatonta käytetty.

2. Olen nähnyt sen ruostuvan vuodessa kauttaaltaan kauniin ruskeaksi. Taidanpa laittaa siitä kiukaasta teille kuvan ensi viikolla nähtäväksi. Siellä se kaverini varastossa seisoo vieläkin. TAKUUT eivät yllättäen toimineet.

3. Rakenne on huono = kestävyys huono. Takuuehdoissakin mainitaan että jos tulipesä kuumenee puniseksi niin takuuehdot laukeavat=)

4. Virossa tehdään jonkinverran hyvälaatuistakin tavaraa mutta tämä ei todellakaan ole niitä harvoja tavaroita.

5. Se on halpa kopio. Ei alkuperäinen.

Enkä ole edes ikisti vaan tavallinen kuluttaja joka saunoo saunatontulla. Pystyn vain erottamaan paskakasan kun sellaisen näen.

Ps. tunnistatko itsesi tästä jutusta

http://www.iltalehti.fi/viihde/200903089206040_vi.shtml

• tutulta.

ettei nyt olis kyseessä ns. uuden sukupolven kiuas: ruostuu vuodessa läpitte ja hitsisaumat leviää kuumetessaan kuin jokisen eväät.

• stovisti
        tutulta. kirjoitti:

ettei nyt olis kyseessä ns. uuden sukupolven kiuas: ruostuu vuodessa läpitte ja hitsisaumat leviää kuumetessaan kuin jokisen eväät.

Vuodenpäivät meillä ollut ja hyvin pelittää eikä ruosteesta tietoakaan ja hyvät löylyt

• SeppoSaunoja

Itse löysin edullisesti Stoveman-kiukaan osoitteesta http://www.ainasauna.fi . Tutkin asiaa ja kävin katsomasta kiuasta, johtä nka jälkeen päädyin ostamaan kyseisen kiukaan.. Pakko sanoa, että olen ollut todella tyytyväinen. Löylyt ovat yhtä hyvät kuin iki-kiukaassa (jota olen myös käyttänyt useasti), kiuas on tyylikäs ja erittäin hyvä ostos hintaluokassaa. Suosittelen.

• nelämmittää!!

Kaukana tyylikkäästä. Suurin osa verkkokiukaista jää markkinoilta pois siitä yksinkertaisesta syystä että ne on niin p..keleen rumia!? Siedettäviä ei ole kuin ihan muutama.

Suosittelen jos ei ole varaa ostaa kunnon kiuasta.

En suosittele jos on varaa ostaa laadukas kiuas.

• SaunaJaakko

Kaksi kuukautta saunottu Stovemanilla, aivan mahtavat löylyt. Miinuksena se, että ruostetta joka paikassa....

• SaunaJaakko

Vielä tuohon Stovemaniin sen verran, että valitin tuosta ruostumisesta suoraan valmistajalle Viroon ja sain uuden kiukaan takuuseen. Hieman aikaahan se vaati ja useamman sähköpostin. Kiukaat valmistaa muuten Viron vankilateollisuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      157
      3250
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      40
      3022
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      112
      1535
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      150
      1264
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1097
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1067
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      1037
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      989
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      43
      896
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      23
      893
    Aihe