No kertokaahan ikiuskovaiset miten huono kiuas tuo stoveman on? Valaiskaa meitä tyhmiä loistavalla järjen valollanne!
Stoveman
8
9652
Vastaukset
- Ruosteen
No pari faktaa.....
1. Stoveman on 100% heikkolaatuista mustaa rautaa. Siis oikeesti huonolaatuista!!! Muutamissa malleissa on jonkin tason ruostumatonta käytetty.
2. Olen nähnyt sen ruostuvan vuodessa kauttaaltaan kauniin ruskeaksi. Taidanpa laittaa siitä kiukaasta teille kuvan ensi viikolla nähtäväksi. Siellä se kaverini varastossa seisoo vieläkin. TAKUUT eivät yllättäen toimineet.
3. Rakenne on huono = kestävyys huono. Takuuehdoissakin mainitaan että jos tulipesä kuumenee puniseksi niin takuuehdot laukeavat=)
4. Virossa tehdään jonkinverran hyvälaatuistakin tavaraa mutta tämä ei todellakaan ole niitä harvoja tavaroita.
5. Se on halpa kopio. Ei alkuperäinen.
Enkä ole edes ikisti vaan tavallinen kuluttaja joka saunoo saunatontulla. Pystyn vain erottamaan paskakasan kun sellaisen näen.
Ps. tunnistatko itsesi tästä jutusta
http://www.iltalehti.fi/viihde/200903089206040_vi.shtml- tutulta.
ettei nyt olis kyseessä ns. uuden sukupolven kiuas: ruostuu vuodessa läpitte ja hitsisaumat leviää kuumetessaan kuin jokisen eväät.
- stovisti
tutulta. kirjoitti:
ettei nyt olis kyseessä ns. uuden sukupolven kiuas: ruostuu vuodessa läpitte ja hitsisaumat leviää kuumetessaan kuin jokisen eväät.
Vuodenpäivät meillä ollut ja hyvin pelittää eikä ruosteesta tietoakaan ja hyvät löylyt
- SeppoSaunoja
Itse löysin edullisesti Stoveman-kiukaan osoitteesta http://www.ainasauna.fi . Tutkin asiaa ja kävin katsomasta kiuasta, johtä nka jälkeen päädyin ostamaan kyseisen kiukaan.. Pakko sanoa, että olen ollut todella tyytyväinen. Löylyt ovat yhtä hyvät kuin iki-kiukaassa (jota olen myös käyttänyt useasti), kiuas on tyylikäs ja erittäin hyvä ostos hintaluokassaa. Suosittelen.
- nelämmittää!!
Kaukana tyylikkäästä. Suurin osa verkkokiukaista jää markkinoilta pois siitä yksinkertaisesta syystä että ne on niin p..keleen rumia!? Siedettäviä ei ole kuin ihan muutama.
Suosittelen jos ei ole varaa ostaa kunnon kiuasta.
En suosittele jos on varaa ostaa laadukas kiuas.
- SaunaJaakko
Kaksi kuukautta saunottu Stovemanilla, aivan mahtavat löylyt. Miinuksena se, että ruostetta joka paikassa....
- SaunaJaakko
Vielä tuohon Stovemaniin sen verran, että valitin tuosta ruostumisesta suoraan valmistajalle Viroon ja sain uuden kiukaan takuuseen. Hieman aikaahan se vaati ja useamman sähköpostin. Kiukaat valmistaa muuten Viron vankilateollisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713