työpaikalla

kiihkeää intohimoa...

Katselen kellon kulkua..vielä viisi minuuttia,sitten vuorosi alkaa!
Saavut kiireellä,kuten aina,miten rakastankaan tuota hymyäsi...
Kyselemme kuulumisia,naureskelemme porukalla..katseeni seuraa jokaista liikettäsi,kasvojesi ilmeitä..haluan olla lähelläsi,tuntea sinut jokaisella solullani..
tunnen ilmassa värinää,välillämme kiihkeää kemiaa..tunnen miten vatsanpohjassa lämpö leviää..se siirtyy rintaan,nännienni päihin,sormenpäihin, varpaisiin..
mieleni tekisi jo koskettaa,käsi himoitsee kehosi lämpöä...mutta ei,vielä ei ole oikea aika...
aika matelee hitaasti,seuraan kellon viisareita...ruokatauko lähenee..kävelen ohitsesi,huumaava tunne kulkee selkärankaani pitkin niskaan,käteni värisevät,ihoni menee kananlihalle...mainitsen sinulle meneväni tauolle,näen katseestasi kaipauksen..
saavun keittiöön,valmistaudun kohtaamiseemme,käännän selän kohti ovea..saavut oviaukolle kuten toivoinkin,astelet minua kohti,kätesi koskettavat hartioitani,huulesi suutelevat niskaani,tunnen lämpimän henkäyksen jännityksestä kihelmöivällä ihollani,huokaisen nautinnosta...
siirrät kätesi rinnoilleni,puristuksesi on hellä ja määrätietoinen,lantiosi painuu vasten takapuoltani,voin tuntea kalusi paisuvan ja kovenevan..siirrät kätesi paitani alle,huomaat ettei minulla ole rintaliivejä,naurahdat tyytyväisenä,puristat rintojani kovempaa,sormesi hivelevät kivikovia nännejäni..huomaan hengitykseni syvenevän,kiihtyvän,emättimeni on jo aivan läpimärkä,tunnen jalkojeni välissä valuvan kosteuden..nostat hameeni helmaa ylös,suutelet paljaita pakaroitani,levität niitä ja nuolaiset peräaukkoani...työnnät sormen emättimeen,tunnet miten kostea olen,humähdät,kuulen äänestäsi kiihottuneisuuden..otat sormesi pois,nuolet emätintäni takaapäin kiihkeästi,työnnät kielesi syvälle sisälleni,mieleni tekee ulvoa nautinnosta,miten ihanalta kielesi tuntuukaan!!!pyydän että jatkat..lopetat kuitenkin ja työnnät voimalla kovan ja sykkivän kalusi sisälleni..nautintoni kasvaa,miten hyvältä tunnutkin sisälläni!otat kalusi pois sisältäni ja käännät minut kasvot sinuun päin,nostat syliisi ja kannat ruokapöydän päälle.levitän jalkani niin auki kuin mahdollista,katsot syvälle silmiini samalla kun survot suuren elimesi sisälleni..suljen silmäni,annan lämmön täyttää vartaloni,pyydän lisää...jatkat työntöjä voimakkaasti,olen jo lähellä laukeamista..vedät paitani pois päältäni,suutelet ja hyväilet rintojani,puret varovasti nännejäni,ihanaa!!!kiemurtelen allasi nautinnosta,toivon ettei tämä hetki koskaan lopu..!!jatkat jälleen työntöjäsi,tunnen kalusi sykkivän voimakkaammin,tiedän sinun laukeavan pian..laitan käteni klitorikselleni,leikittelen sormilla ja hyväilen itseäni sinun työntäessä suurta kaluasi sisälleni..hengityksemme kiihtyy,vartalomme ovat hiestä märkiä,näen hekuman huipun olevan kohta lähellä,suljet silmäsi,minä suljen silmäni,tajuntani pimenee,tunnen voimakasta sykettä lantionipohjassa,emättimeni suorastaan tulvii kiimaa..olo on rento,turta...vetäydyt pois sisältäni,otat tukea pöydästä,näen silmissäsi valtaisan nautinnon..suutelet minua,tunnen pehmeä ja kiihottuneet huulesi vasten omiani..hengityksemme tasaantuu hiljalleen..laskeudun horjuen pöydältä..tukeudun värisevää vartaloasi vasten halaukseen..vartalomme värisevät samaan tahtiin,hymy nousee kasvoillemme,suutelemme...seisomme siinä,keskellä keittiötä,halaten toisiamme,kuin yhdeksi sulautuneena...valtaisa onnen tunne lävistää molempien vartalon,suutelemme jälleen..puemme vaatteet päällemme,katsomme syvälle silmiin toisiamme..hymyilen sinulle,vastaat hymyyni leveällä onnellisella hymyllä..käteni hipaisee poskeasi,painat poskesi poskeani vasten,sanot minulle;Rakastan sinua valtavasti,tiedäthän sen *********?Vastaan sinulle;Tiedän,minä rakastan sinua ****!painamme otsat vastakkain,hengitämme rauhallisesti...suutelet minua vielä ja lopulta kävelet pois keittiöstä..käännyt katsomaan minua ja hymyilet..hymyilen takaisin...tunnen kuinka perhoset lentävät vatsassani,säkenöivä energia kiertää kehoani..tunnen itseni niin rakastuneeksi...hymyilen,nyt on nälkäni tyydytetty...

1

19041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naislukija

      6 isoa kirjainta koko tekstissä. Olisikohan ennätys? Muutenkin vähän vaikeaselkoinen luettava. Harjoittele vielä vähän, joohan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe